Lees wat eerdere emails van mij of koop boek, niet zo duur geloof 15 euro of zo,of via googlen,
artsen.dokters/psychiaters weten van bestaan wel af maar niet echt tegen verslaving vandaar was symposium ook in amersfoort waren zelfs dokters die zelf verslaafd waren.
Klinkt mij gewoon heel logisch, bedoel iets mis met biochemistry en daar weer balans in zien te vinden, therapieen, andere anti trek middelen bijwerkingen en verminderd trek maar niet geheel.
Qua dosis is met elk middel ene mens wordt slaperig van paar paracetomels zeg maar;
je lichaam moet wennen aan nieuwe substantie, vandaar opbouwsysteem, werd in eerste 4 weken erg energiek van, beetje hyper, speedy op een leuke manier, en druk, weing slaap, maar kwam ook net uit actieve verslaving en gestopt met 100mg effexor.
Na maandje gewoon normaal, en leuke goede huisarts, die ook benieuwd is en achter me staat,
dat is toch beter dan te zeggen ja mevrow /meneer hier heb je dit of krijg operatie of weet ik veel, maar zal niet veel niet uithalen, denk zal dan zelf snel tweede opinie of andere arts, gewoon je bent zelf beste arts, tenminste je voeld je eigen lichaam beste aan. Heb er zelf praktisch alles over gelezen, en kennissen/vrienden die mee optrok en verslaafd waren en die gebruiken gaat het goed mee. Dat was het frusterende wist dat er was,sinds kennis me emailde, en was in kliniek maar kreeg het niet, moet je bij mij niet aankomen, goed gek van, dus ja was ook erg gemotiveerd om uit die waanzin te komen, tuurlijk ook hele leuke dingen, maar op gegeven moment truerig bestaan.