#1
Oke dan succes daar, hopelijk gezellige in die groep weer.Svali zei:Ja, vanaf morgen een maand intern. Ik ben er helemaal klaar voor!![]()
Sterkte!
Oke dan succes daar, hopelijk gezellige in die groep weer.Svali zei:Ja, vanaf morgen een maand intern. Ik ben er helemaal klaar voor!![]()

Maar alcohol zal denk ik vele malen moeilijker worden, dus des te knapper als iemand kan stoppen.... Hoevaak worden we in het dagelijks leven wel niet geconfronteerd met alcohol? Ik hoop echt dat je eraf komt en dat je maar goed de positieve kanten mag zien van het nuchter zijn!Svali zei:Bedankt man. De vergelijking gaat zeker wel op. Een verslaving is immers een verslaving, dus ik snap je helemaal. Tot over een maandje of zo!
![]()
zjimiz zei:Hoi Svali,
Mooi dat het goed met je gaat, en je de eerste hobbels succesvol genomen hebt.
Met de rest gaat het zeker ook goedkomen!
Succes en we horen wel weer van je.
Grtn



Maar als ik zie wat ik er al voor heb terug gekregen tot nu toe is het mij dat wel waard. Mezelf gezond en fit voelen, weer enig gevoel van eigenwaarde, niet meer constant depressief en suïcidaal zijn maar soms zelfs gevoelens van geluk kunnen ervaren. Contact met nuchtere mensen, kunnen genieten van kleine dingen enz. Nooit gedacht dat ik dat ooit weer zou kunnen.
Ook namens mij natuurlijk!25tolife zei:Goed bezig! Al het beste toegewenst het is je absoluut gegund!
Maar als ik zie wat ik er al voor heb terug gekregen tot nu toe is het mij dat wel waard. Mezelf gezond en fit voelen, weer enig gevoel van eigenwaarde, niet meer constant depressief en suïcidaal zijn maar soms zelfs gevoelens van geluk kunnen ervaren. Contact met nuchtere mensen, kunnen genieten van kleine dingen enz. Nooit gedacht dat ik dat ooit weer zou kunnen.
Fijn te horen dat je al merkbaar er profijt van krijgt!
Sterkte & erg veel plezier met je 'nieuwe' leven!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."