Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaving

Verslaving

53 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paperplane. zei:
mandragora zei:
Svali zei:
Extra bedankt voor de vaste posters Mandragora en PaperPlane voor jullie reactie. Ik ben toch best veel bezig hier en het is altijd leuk mensen die dat ook zijn te horen dat ze meeleven. Thx guys!
Klik om te vergroten...

geen dank, is vanzelfsprekend om je een hart onder de riem te steken.
spijtig dat we je een tijdje gaan moeten missen hier.
grts
Klik om te vergroten...
Ook namens mij ofcourse.
Klik om te vergroten...

En namens mij!
Ben benieuwd hoe het zal gaan daar, al het beste toegewenst natuurlijk!
Zoals Mandragora ook al zegt:

na regen komt zonneschijn.
Klik om te vergroten...

Het beste!
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
dit sub-forum heeft me altijd wat afgeschrikt door me eigen ontkenning, maar Svali veel succes toegewenst in deze donkere tijden voor je.

“What seems to us now as bitter trials are often blessings in disguise”
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook jullie bedankt! :)
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat is de stand van zaken nu Svali? wanneer ga je beginnen of ben je al begonnen?
succes he!
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi Svali

Ik lees je post, en wil je op de valreep alle kracht en succes wensen, met deze ongelooflijke goede stap.

Als ik je verhaal lees, denk ik dat je enorm gemotiveerd bent, en het je zeker gaat lukken.

Uiteraard ben ik erg benieuwd hoe het verder verloopt.

Grtn :wave:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dank je Zjimiz,

Goed om te horen van iemand die zich het wel in kan leven denk ik zo. :wink:

Als ik terugkom zal ik zeker nog feedback gaan geven hier.

darkbull zei:
proost he!
(dubbel zeg)
Klik om te vergroten...

Ha ha, nu gaat het nog wel even op hoor!
K
Kevin van VlaanderenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Enorm veel succes, ik steun je voor de volle 100% en weet dat het je zeker en vast ..al dan niet moeiteloos.. gaat lukken. Maar door vallen en opstaan wordt een mens nu eenmaal sterker.

Svali zei:
Anton zei:
Maar is het niet ontzettend moeilijk om na een kliniek opname aan de slag te gaan als drugsforum moderator? Zet dat je gedachten niet op de een of andere manier naar drank of drugs?
Klik om te vergroten...

Dat moet ik dus nog gaan ondervinden. Wat ik hoop is dat ik er vandaan kom met meer kennis om mensen op weg te helpen op wat voor manier dan ook. Mocht dat niet zo zijn dan zal ik afscheid nemen van het forum. Maar dat zien we dan wel. :wink:
Klik om te vergroten...

Het is net een uitdaging om je onder verslaafde mensen te begeven als je zelf gestopt bent.. als iedereen om je heen gebruikt en over gebruiken praat.. als je dan alles compleet kunt ontzien, dan wordt je ijzersterk en nog minder beïnvloedbaar dan "de nuchtere mensen".. geloof me vrij

SUCCES ^_^
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt Kevin,

Leuk om weer van je te horen. Komt goed allemaal.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nogmaals het allerbeste toegewenst! Veel plezier en geluk met je 'nieuwe' leven!
Succes daar en sterkte!

Peace!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Svali,
Veel success, ik hoop dat het allemaal een beetje goedkomt. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt, en je hier snel weer bent op DF!

Hou je taai,
Paperplane
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey Svali,

Je zal nu in je 'detox week ' zitten, sterkte daarmee.
Ik wens je alle moed en rust , dat het allemaal vlekkeloos zal verlopen zonder moeite dat zal wel vies tegenvallen.
Het heeft z'n ups en downs maar omdat je het zelf graag wilt zal het je zeker gaan lukken!

Zelf ben ik nog steeds coke vrij :)
Heb er nog geen moment aan gedacht om het te gebruiken.
Dus ik zou zeggen : Keep your head up !
Alles komt goed :wink:

Groetjes Skippy
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hey Svali,

Je zit nu dus in de detox. Wens je heel veel succes. En ja, je hebt mij in elk geval veel geholpen. Dus bedankt daarvoor. Maar dat even terzijde, heel veel succes in deze zware weken. Ik denk dat het je gaat lukken. Respect dat je deze stap neemt :wink:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wederom bedankt mensen. Zit nu dus in detox, eerste dagen waren echt zwaar. Zwaar trillen, veel zweten, niet kunnen slapen, veel te hoge bloeddruk, extra artsen erbij, meubilair gooien enz. Je kent het wel :rolleyes:

Moet het even kort houden, want en forum als dit mag ik absoluut niet op. Ook geen telefoon of ook maar koffie met caffeïne. Maar goed ik ben nog steeds hier en voel me al beter.

:wave:
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je gaat ook niet naar de detox om een feestje te bouwen, dat gaat eenmaal zwaar kut worden.
Veel succes verder, fijn om te horen dat het alweer ietsje beter gaat.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed om te horen Svali, het ga je goed!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Svali zei:
Wederom bedankt mensen. Zit nu dus in detox, eerste dagen waren echt zwaar. Zwaar trillen, veel zweten, niet kunnen slapen, veel te hoge bloeddruk, extra artsen erbij, meubilair gooien enz. Je kent het wel :rolleyes:

Moet het even kort houden, want en forum als dit mag ik absoluut niet op. Ook geen telefoon of ook maar koffie met caffeïne. Maar goed ik ben nog steeds hier en voel me al beter.

:wave:
Klik om te vergroten...

Jup , ook ik ben even van het forum af geweest maar dat wist je al . :)
Veel sterkte en hou je taai !
A
AntonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Svali zei:
Wederom bedankt mensen. Zit nu dus in detox, eerste dagen waren echt zwaar. Zwaar trillen, veel zweten, niet kunnen slapen, veel te hoge bloeddruk, extra artsen erbij, meubilair gooien enz. Je kent het wel :rolleyes:

Moet het even kort houden, want en forum als dit mag ik absoluut niet op. Ook geen telefoon of ook maar koffie met caffeïne. Maar goed ik ben nog steeds hier en voel me al beter.

:wave:
Klik om te vergroten...
Heel veel succes nog! Ik kon een tijdje niet inloggen maar heb wel aan je gedacht!
O
OdilleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mensen kunnen weldegelijk het iniatief nemen om uit de put te geraken. Mijn put lijkt opeens zo diep niet meer :) Dit subforum is een echte steun.
Bedankt voor de inspiratie.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laatste dag detox zit erop. Ik heb me sinds jaren niet meer zo goed gevoeld, echt fijn om nuchter te zijn. Ik heb nog steeds cravings, maar het is te doen. Morgen naar de kliniek en dat wordt nog wel even pittig, maar opgeven ga ik zeker niet doen. Ben blij deze stap gemaakt te hebben.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
eerlijke beschrijving van je, sterkte man!
hoop dat je het allemaal onder controle krijgt, na regen komt zonneschijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."