#1
Paperplane. zei:Ook namens mij ofcourse.mandragora zei:Svali zei:Extra bedankt voor de vaste posters Mandragora en PaperPlane voor jullie reactie. Ik ben toch best veel bezig hier en het is altijd leuk mensen die dat ook zijn te horen dat ze meeleven. Thx guys!
geen dank, is vanzelfsprekend om je een hart onder de riem te steken.
spijtig dat we je een tijdje gaan moeten missen hier.
grts
En namens mij!
Ben benieuwd hoe het zal gaan daar, al het beste toegewenst natuurlijk!
Zoals Mandragora ook al zegt:
na regen komt zonneschijn.
Het beste!
