#1
Thanks man, allebei... voor alles. Een van me oude blow-kameraden is zojuist een week gestopt. Ik kwam erachter via facebook. Zou mooi zijn als de hele 'groep' ermee kapt, maarja... niet iedereen heeft er zoveel problemen door gekregen.
mandragora zei:Je mag niet nadenken over die stap, je moet het gewoon doen doen doen.
Eindeloos gaan nadenken of je nou toch al dan niet gaat wandelen werkt niet, tegen die tijd heb je allang je jas aangedaan en ben je al op pad, daar is het toch geen probleem als je wat in jezelf gekeerd bent je komt er haast toch niemand tegen.
Gewoon niet nadenken, doe iets onverwachts..., stap de trein op of in je auto en ga een dagje naar de ardennen of weet ik veel waar.
Thanks man, allebei... voor alles. Een van me oude blow-kameraden is zojuist een week gestopt. Ik kwam erachter via facebook.
Die gedachte van oh nou kan k nooit meer blowen is nogal deprimerend.
Ik ga morgen ochtend naar de dokter omdat ik laatste maand last heb van ernstige steken op de borst, hoog links, waar me hart zit. Is waarschijnlijk niks, maar stel je voor dat dat nu al door roken en blowen is verkankerd... Brrr
Zojuist iets heel raars meegemaakt. Het begon allemaal gisteravond, voelde een hartsteek, een hele erge, en ik als hypochonder dacht meteen: dit is het dan. Was natuurlijk niks, maar het besef dat het leven plotseling op kon houden gaf me zo'n enorme openbaring. Ik wilde dit neit meer. Ik heb alles weggeflikkerd wat ik had, ben in bed gaan liggen en gejankt ongeveer 10 minuten lang.
Volgende dag alles prima, pijn in de borst was er nog wel. Maar ik weet niet wat het is, maar het lijkt alsof... ik droom. Ik heb totaal geen tijdsbesef meer, niks intresseert me meer, ik loop met ideeen rond om op iedereen wraak te nemen, ook al ken ik ze of niet. Ik voel geen verbondenheid met mensen meer. Het lijkt alsof ik de controle over mezelf verloren ben.
Help me, pleaseWat zou dit kunnen zijn? Ik voel gewoon niet meer dat ik leef
PS: Dokter was in gesprek, op werk wou k nog n keer bellen, maar vond het wel meevallen uiteindelijk en toch maar niet gedaan. Hoorde van collega's dat ik me aanstelde. Dat het allemaal maar een paniekaanval was. Ze zullen het nog wel zien....
Thanks man voor je snelle reactie, had ik echt nodig.
Hm, misschien heb je gelijk. Ik ga een mail sturen naar mijn psycholoog, want het is nu echt afgelopen met excuusjes, en smoesjes, en gelieg en al die blinde woede. Ik voel zoveel woede in me, dat ik serieus bang ben dat ik iemand iets aan doe. Op me werk ook, elk klein stukje commentaar gaf me een soort blinde vlek, die ik gelukkig wel kon bedwingen, maar er was iets dat zei: 'Het is payback time'.
Zo ben ik helemaal niet. Ik ben een rustige, introverte, aardige en sociale jongen. Ik zou nooit iemand kwaad willen doen. Deze gedachtes maken me ontzettend angstig.
Erick zei:Nou Nou, ik vind het nogal wat, stoppen met blowen is voor mij net zoiets als stoppen met een boterham met kaas in de morgen. Maar ik kan begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt. Maar kom op cheer up, om hiervoor een eind aan je leven te maken...gaat wel erg ver. Je zit vol zelfmedelijden, ga er eens uit doe leuke dingen. Ik wou dat dat mijn enige probleem was,
Ik zit namelijk al twee weken op de afkick van suboxone, dat is een heel ander verhaal. Ik heb lichamelijk wel veel klachten nog steeds. Ik ga morgen naar de huisarts of dat ik eens niet goed nagekeken kan worden. Mijn verslavingsarts begrijpt er niets van, en zegt dat de ommekeer allang had moeten komen. Maar het lijkt bij mij wel of het elke dag erger word.
Maar toch begrijp ik je wel hoor, en wens je veel sterkte. Maar ik leef niet meer enz, kan ik hierbij niet plaatsen. Kick maar eens af van Meet of Suboxone, ik weet het is appels met peren vergelijken. Maar ik wou dat jou probleem THC het mijne was.
Dat ik nu zo reageer komt door mezelf hoor, begrijp me niet verkeerd, ik kan me best voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Maar ik heb het psychisch en daarbij zwaar lichamelijk, heftige spier en hoofdpijn, voel me leeg, ben ondertussen weer 6 kilo in 2 weken afgevallen. Tijdens mijn methadon afkick ook al 14 dus dat is al 20. Kom op wees een vent en zoek een goed paar vrienden. Ik wens je veel sterkte. Niet bij de pakken neer gaan zitten, jij kunt tenminste nog iets, ik verrek van de pijn en ben op, nergens geen zin in enz.
Maar nogmaals ik vergelijk appels met peren, veel sterkte,
Erick
Heftig dus dat je dit zo ervaart. Maar echt zo heftig? Wauw, dat had ik niet verwacht. Ik snap hoe verslavend het is en hoe emotioneel je naar de klote kan gaan, maar dit is echt het toppunt. Veel geluk met alles, blijf doorzetten!
mandragora zei:Idd wel heftig als ik het zo lees, ben nou al een dikke 2weken gestopt met blowen en heb me steeds prima gevoeld, beter als voorheen zelfs. Geen craving niets..., de eerste nachten wat slechter geslapen maar dit probleem is al een tijdje weer van de baan. Voelde me vanaf dat ik gestopt was super helder, veel energie, euforisch (kwam al fluitend de dag door), heel sociaal weer, het wolkje in me hoofd is weggetrokken, grote ondernemingsdrang...(kortom je kan het vergelijken met een 'speed' gevoel) .Snap niet dat mensen er zoveel last van kunnen hebben als Wiskey...maar iedereen is anders natuurlijk.
Vind het voor mezelf een piece of cake om te stoppen met blowen...had ik nooit gedacht.
Veel succes en sterkte nog aan jullie allesinds!
grts
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."