Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik ben ongeveer een jaar verslaafd geweest aan de g. voor die tijd wel regelmatig gebruik maar niet dagelijks. ik heb 13-05-09 m'n eerste afspraak gemaakt bij tactus verslavingszorg en na heel veel gesprekken, afspraken en vooral lang wachten kwam de verlossende brief op de mat. 16 september gesprek en 22 september opname bij novadic kentron afd cdd in breda. was erg zenuwachtig voor de tijd maar ik neem achteraf m'n petje af voor de werkwijze van het novadic team. ze hebben gekeken naar mn gebruik van de laatste week (moest ik zelf bijhouden in een agenda) en daaruit kreeg ik een start dosering (legale) ghb (merknaam: Xyrem). Xyrem is wel Gamma-hydroxy-boterzuur alleen is deze erg verdunt vergleken met ''straat'' ghb ik nam normaal ongeveer 7ml per 1,5/2uur en mijn start dosering was 20ml per 2 uur. 10:00uur heb ik m'n laatste dosis eigen g genomen en vanaf 12uur kreeg ik dus Xyrem. Die dag voelde ik me nog prima, maar de 2 volgende dagen was ik aan m'n bed gekluisterd omdat je ten eerste aan de andere g moet wennen en ten tweede nam ik thuis zoveel en zovaak als ik maar wou, en hier krijg je de zelfde dosering elke 2 uur en geen minuut eerder. maar na 2/3 dagen ben je hier aan gewend. vanaf dat moment gaan ze per dag 2ml per dosis verlagen. ik begon dus bij 20ml per 2 uur en na 3 dagen begon de afbouw. v.b. maandag 20ml, dinsdag 18ml, woensdag 16ml, donderdag 14ml enz enz. de eerste paar x merk je het wel iets maar het ergste heb je gehad ( de eerste 3 dagen) verder kreeg ik voor de nacht diazepam en temazepam om de drang snachts te onderdrukken en een beetje te kunnen slapen. vrijdag 3 oktober stond ik op 2ml per 2 uur en daar ben ik om 12 uur smiddags mee gestopt zonder enige problemen en zondag 5oktober ben ik ontslagen. echt petje af voor novadic want ik ben (bijna) pijnloos afgekicked van die rommel. hoop dat iemand wat heeft aan deze info. voor vragen oid gelieve mailen naar [email protected]"