Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik heb heel erg veel respect voor jou dat je er weer bent boven op gekomen. gelukkig heb je zelf ingezien dat je verkeerd bezig was en er optijd wat aangedaan. ik heb eigenlijk een paar vraagjes aan jou mijn vriend gebruikt ook ghb alleen ik heb het wel een aantal keren gedaan voor hem omdat ik er niet nuchter bij wou zitten. maar op een avond was ik zelf uit die trip ineens hij zat er nog in en vond het zo vreemd ben heel erg geschrokken van een aantal dingen die ik toen heb meegekregen. nu heb ik erover gepraat met hem en gezegt dat ik het niet meer wil dat hij het doet. hij zegt dat hij gaat stoppen en het niet meer aanraakt. maar ik geloof er niks van hij heeft 8 maanden in een kliniek gezeten om af te kicken toen is hij daar vervolgens uit gekomen en doet het nog steeds. ik heb helaas niet echt vertrouwen in hem en mijn vraag is eigenlijk of je er verschijnselen aan over houd of is dat bij iedereen anders maar iets moet ik toch wel kunnen zien lijkt me als hij echt daadwerkelijk gestopt is wat hij zegt. ik hoop dat ik wat terug van je hoor want zit er wel mee. jij petje af en heel veel geluk en succes verder in je toekomst. groetjes sanne"