#1
Vandaag is de eerste dag dat ik gestopt ben met drugs en medicatie en heb momenteel gigantische cravings naar drugs maar heb het mezelf onmogelijk gemaakt om nog aan drugs te komen.
De voornaamste cravings zijn naar drugs zoals ketamine/diazepam/alprazolam/lormetazepam..
Ik ben nu ook sinds enkele dagen gestopt met mijn anti depressieva zonder af te bouwen omdat ik geen pil/snuifje meer wil doen. Ik ben momenteel zo gedegouteerd van drugs maar die cravings blijven.
Kan iemand me aub vertellen wanneer de cravings/afkickverschijnselen stoppen want dit is gewoon niet meer uit te houden. Afbouwen is geen optie want ik wil niets meer gebruiken.
De voornaamste cravings zijn naar drugs zoals ketamine/diazepam/alprazolam/lormetazepam..
Ik ben nu ook sinds enkele dagen gestopt met mijn anti depressieva zonder af te bouwen omdat ik geen pil/snuifje meer wil doen. Ik ben momenteel zo gedegouteerd van drugs maar die cravings blijven.
Kan iemand me aub vertellen wanneer de cravings/afkickverschijnselen stoppen want dit is gewoon niet meer uit te houden. Afbouwen is geen optie want ik wil niets meer gebruiken.