Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPartner liegt over drugsgebruik

Partner liegt over drugsgebruik

30 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
LemsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Erg bedankt voor je uitgebreide reactie. Dit helpt zeker bij mijn beeldvorming.
H
HoMaar!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Rond het middaguur thuiskomen na een nacht doorhalen duid inderdaad sterk op drugs gebruik. Drugsgebruik in combinatie met een geile uitspatting waarbij veel lichaams vloeistoffen worden uitgewisseld.
Dit de volgende dag thuis aan vriendinlief trots vertellen heeft gebleken een zeer kleine waarschijnlijkheid.
TO, niet getreurd, hij kan nog steeds van je houden hoor.
L
LemsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
GoedeWiet zei:
Kamagra is vrij ongebruikelijk, en de enigste gevallen die ik ken van mensen die het gebruiken, is van mensen die lange sex sessies willen op zgn uppers. Uppers zijn drugs zoals speed, xtc en coke, en geven mannen moeite met de erectie, en kamagra kan hierbij helpen (net als viagra).

Zoals met alles wat in je broekzak zit, dit zit er met de reden om te gebruiken, want anders draag je het niet bij je.

Ik denk dat het recreatieve drugsgebruik prima is. Het kan een uitlaatklep zijn, maakt feestjes leuker, en het wordt er ook erg veel gedaan door de bezoekers. Maar kamagra bezitten vind ik ronduit raar. Tenzij je vriend bekende erectieproblemen heeft.
Klik om te vergroten...

Hoi!
Nee geen bekende erectie problemen. Hij heeft ook gezegd dat hij het niet eerder met mij heeft gebruikt. En recreatieve drugs is uiteindelijk ok ala het daar bij blijft en niet mee gaat naar huis.
Het enige probleem wat ik werkelijk zie in deze hele kwestie is het verbergen en liegen. Daarom ook mijn vragen hier over de drugs om te bezien of mijn ideeën hierover correct zijn zodat hij mij niets wijs maakt. Van de kamagra zegt hij dat het heel normaal is en dat hij het gewoon ia te gebruiken.
H
HoMaar!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Knap van je dat je gehoor gaf aan je intuïtie. Zal er niet voor zorgen dat jouw pijn nu minder is, maar zet wel het eerste stapje om wel ooit het geluk te vinden.

Heel veel sterkte Lemster
L
LemsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
HoMaar! zei:
Knap van je dat je gehoor gaf aan je intuïtie. Zal er niet voor zorgen dat jouw pijn nu minder is, maar zet wel het eerste stapje om wel ooit het geluk te vinden.

Heel veel sterkte Lemster
Klik om te vergroten...
Dank je!!
L
LemsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
HoMaar! zei:
Rond het middaguur thuiskomen na een nacht doorhalen duid inderdaad sterk op drugs gebruik. Drugsgebruik in combinatie met een geile uitspatting waarbij veel lichaams vloeistoffen worden uitgewisseld.
Dit de volgende dag thuis aan vriendinlief trots vertellen heeft gebleken een zeer kleine waarschijnlijkheid.
TO, niet getreurd, hij kan nog steeds van je houden hoor.
Klik om te vergroten...

Hoi!

Ja die kans lijkt mij ook klein. Zeker omdat we net een baby hebben gekregen. Het zou veel op het spel zetten maar ik hou van hem en misschien als hij mij genoeg zou vertrouwen om ook dat te vertellen, hoe lelijk ook, ik nog meer van hem zou gaan houden. Ik wil hem accepteren hoe hij is omdat ik ook wil dat hij mij accepteert hoe ik ben. Over zijn liefde voor mij twijfel ik niet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel gek dat je zegt dat de relatie goed is. Terwijl er blijkbaar onderwerpen niet bespreekbaar zijn. Eerlijkheid en goede communicatie is de basis. Niet?
L
LemsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Wel gek dat je zegt dat de relatie goed is. Terwijl er blijkbaar onderwerpen niet bespreekbaar zijn. Eerlijkheid en goede communicatie is de basis. Niet?
Klik om te vergroten...

Daarom valt dit rauw op mijn dak. We vinden vertrouwen en eerlijkheid de basis voor een goede relatie dus dit is voor mij allemaal out of the ordinary. Hij zegt dat hij weet dat ik niets met drugs heb en daarom voelde hij dat hij niet eerlijk kon zijn. Uiteraard heeft hij een vervelende reactie gekregen maar dit was omdat hij loog.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Liefde is een werkwoord dus in dit geval moet er aan de communicatie gewerkt worden. Op gebied van eerlijkheid kan je het wel een "leugentje voor bestwil" noemen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lemster zei:
De rust is in ieder geval weder gekeerd.
Klik om te vergroten...
Dat is in ieder geval fijn om te horen. Blijf het gesprek aangaan en hopelijk voelt hij zich daardoor steeds minder opgelaten om het over zijn gebruik te hebben. Zoals smartie ook al zei heeft zoiets natuurlijk tijd nodig en zal hij niet direct zich vrij voelen om alles te vertellen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
HoMaar! zei:
Drugsgebruik in combinatie met een geile uitspatting waarbij veel lichaams vloeistoffen worden uitgewisseld.
Klik om te vergroten...
Wat een bullshit, nog nooit van een after gehoord? Ik ben vaak genoeg rond het middaguur thuisgekomen zonder collectief te zijn klaargekomen... :wave:

Lemster zei:
We zullen het zien. De rust is in ieder geval weder gekeerd.
Klik om te vergroten...

Dat is fijn om te horen. Ik begrijp wel dat hij het moeilijk vind om het jou te vertellen als jij er niets mee hebt. Er rust toch een taboe op en mensen die niks met druggebruik hebben is soms lastig uit te leggen waarom.

Ik heb ook ooit in een relatie gezeten waarin ik niet alles tegen m'n partner vertelde. Zij vond het niks maar ik wilde het graag doen soms. Ik zei daarom niks omdat ik bang was dat het de relatie zou schaden, terwijl niks zeggen meer schade toe brengt dan gewoon eerlijk zijn over je behoeften (ook al liggen die niet altijd in één lijn).

Succes verder :)
L
LemsterLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
HoMaar! zei:
Drugsgebruik in combinatie met een geile uitspatting waarbij veel lichaams vloeistoffen worden uitgewisseld.
Klik om te vergroten...
Wat een bullshit, nog nooit van een after gehoord? Ik ben vaak genoeg rond het middaguur thuisgekomen zonder collectief te zijn klaargekomen... :wave:

Lemster zei:
We zullen het zien. De rust is in ieder geval weder gekeerd.
Klik om te vergroten...

Dat is fijn om te horen. Ik begrijp wel dat hij het moeilijk vind om het jou te vertellen als jij er niets mee hebt. Er rust toch een taboe op en mensen die niks met druggebruik hebben is soms lastig uit te leggen waarom.

Ik heb ook ooit in een relatie gezeten waarin ik niet alles tegen m'n partner vertelde. Zij vond het niks maar ik wilde het graag doen soms. Ik zei daarom niks omdat ik bang was dat het de relatie zou schaden, terwijl niks zeggen meer schade toe brengt dan gewoon eerlijk zijn over je behoeften (ook al liggen die niet altijd in één lijn).

Succes verder :)
Klik om te vergroten...
Laatste zin slaat de spijker op zijn kop.

Dank je wel!
s
sylianLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na gebruik van stimuleren middelen krijgen manenn 'hem' vaker niet omgehoog. Ik ben er daar één van. Als je dan toch zin hebt in een knallend uiteindelijke kan een kamagra een fijne uitkomst bieden. Waarom wou je dit spul buiten de deur gebruiken als je uberhuabt geen erectieproblemen hebt? Ik zou daar ook niet teveel achter zoeken.

SmartieAndMe zei:
Ik heb ook ooit in een relatie gezeten waarin ik niet alles tegen m'n partner vertelde. Zij vond het niks maar ik wilde het graag doen soms. Ik zei daarom niks omdat ik bang was dat het de relatie zou schaden, terwijl niks zeggen meer schade toe brengt dan gewoon eerlijk zijn over je behoeften (ook al liggen die niet altijd in één lijn).
Klik om te vergroten...

En dit :)
Maak het bespreekbaar,en repsecteer elkaars keuze in zekere mate denk ik.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou het er voortaan ook vaker over gaan hebben met hem. Als ik jou was zou ik bijvoorbeeld wel nieuwsgierig zijn naar welke middelen hij dan gebruikt en hoe dat werkt en zo. Als hij er meer aan gewend is om dit soort dingen met je te bespreken en als hij weet dat je daar niet gek op reageert, wordt het mss ook makkelijker voor hem om het vaker en sneller tegen je te zeggen als hij iets gebruikt heeft of hoe zijn avond was.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lemster zei:
.... Zeker omdat we net een baby hebben gekregen. Het zou veel op het spel zetten maar ik hou van hem en misschien als hij mij genoeg zou vertrouwen om ook dat te vertellen, hoe lelijk ook, ik nog meer van hem zou gaan houden. Ik wil hem accepteren hoe hij is omdat ik ook wil dat hij mij accepteert hoe ik ben. Over zijn liefde voor mij twijfel ik niet.
Klik om te vergroten...

Misschien wilde hij gewoon even vluchten na alle spanningen rond de nieuwe geboorte en de extra drukte in huis. Kan ook zijn dat hij zich opeens ouder begint te voelen en denkt nu of nooit, want anders lukt 'het' me niet meer. Ik weet niet hoe oud hij is, maar een midlife crisis is uitgesloten? Dan heb je ook nog 'the seven-years itch'. Het kan van alles zijn. Misschien komt hij ineens als homo of bi uit de kast.

Je zei dat je een keer hebt geopperd om jullie seksleven spannender te maken. Vindt hij je nog (evenveel) seksueel aantrekkelijk denk je? Hoe sta je er tegen over als hij een open relatie met je zou willen? Dat hij heel veel van je houdt, je nooit zal verlaten, maar seksueel meer (spanning) nodig heeft. Is dat met jou bespreekbaar?

Het kan ook zijn dat hij al heeft willen proberen om seks met iemand anders te hebben, maar dat hij zich schuldig voelt naar jou/jullie toe en hem mede daarom (afgezien van drugs) niet overeind krijgt. Vandaar de kamagra. Als dat zo is, dan zit hij behoorlijk klem met zijn gevoelens. Is vooralsnog allemaal speculatie.

Sterkte!
L
LemsterLid
01-01-2024, 00:00
#16
HoMaar! zei:
Rond het middaguur thuiskomen na een nacht doorhalen duid inderdaad sterk op drugs gebruik. Drugsgebruik in combinatie met een geile uitspatting waarbij veel lichaams vloeistoffen worden uitgewisseld.
Dit de volgende dag thuis aan vriendinlief trots vertellen heeft gebleken een zeer kleine waarschijnlijkheid.
TO, niet getreurd, hij kan nog steeds van je houden hoor.
Klik om te vergroten...

Jij blijkt dus gelijk te hebben. Hele beerput is open gegaan. Helaas. Ik probeer een nieuwe start te maken maar heb veel moeite met wat er is gebeurt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lemster zei:
HoMaar! zei:
Rond het middaguur thuiskomen na een nacht doorhalen duid inderdaad sterk op drugs gebruik. Drugsgebruik in combinatie met een geile uitspatting waarbij veel lichaams vloeistoffen worden uitgewisseld.
Dit de volgende dag thuis aan vriendinlief trots vertellen heeft gebleken een zeer kleine waarschijnlijkheid.
TO, niet getreurd, hij kan nog steeds van je houden hoor.
Klik om te vergroten...

Jij blijkt dus gelijk te hebben. Hele beerput is open gegaan. Helaas. Ik probeer een nieuwe start te maken maar heb veel moeite met wat er is gebeurt.
Klik om te vergroten...
Vervelend dat het toch zo is uitgepakt. Sterkte ermee :(
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ahh jeetje wat rot zeg! Hoe gaat het nu verder tussen jullie? Sterkte!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klote zeg! Heel veel sterkte in ieder geval.
L
LemsterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben van de week maar naar psycholoog geweest. Ik wil weer mezelf zijn. Kwam hier allemaal 3 maanden na de bevalling achter. Ik was nog niet echt fit.
Gaat veel door mijn hoofd. Drugsgebruik beperkte zich ook niet tot xtc. Zag iets over ghb ook. En dan ook nog onveilige seks met anderen. Hoe hij praat over vrouwen. Ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad. Sinds die dag raast het in mijn hoofd. Op zoek naar een oplossing en op zoek naar een antwoord op het waarom. Ik kan niet meer naar mezelf kijken op fotos van mijn zwangerschap. Ik vind mezelf een sukkel daar . Weet daar van niets. Denk dat ik gelukkig ben.
Ik krijg het advies van mijn vertrouwelingen om het toch te proberen voor de baby. En er is ook liefde. Dat is natuurlijk niet weg.
Ik heb zo een spijt van alles. Van hem en van ons kindje. Ik vind het zo erg dat ik dat denk van mijn kindje. Ik zou nu van hem moeten genieten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."