Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Erg bedankt voor je uitgebreide reactie. Dit helpt zeker bij mijn beeldvorming."
"Ik ben van de week maar naar psycholoog geweest. Ik wil weer mezelf zijn. Kwam hier allemaal 3 maanden na de bevalling achter. Ik was nog niet echt fit. Gaat veel door mijn hoofd. Drugsgebruik beperkte zich ook niet tot xtc. Zag iets over ghb ook. En dan ook nog onveilige seks met anderen. Hoe hij praat over vrouwen. Ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad. Sinds die dag raast het in mijn hoofd. Op zoek naar een oplossing en op zoek naar een antwoord op het waarom. Ik kan niet meer naar mezelf kijken op fotos van mijn zwangerschap. Ik vind mezelf een sukkel daar . Weet daar van niets. Denk dat ik gelukkig ben. Ik krijg het advies van mijn vertrouwelingen om het toch te proberen voor de baby. En er is ook liefde. Dat is natuurlijk niet weg. Ik heb zo een spijt van alles. Van hem en van ons kindje. Ik vind het zo erg dat ik dat denk van mijn kindje. Ik zou nu van hem moeten genieten."
"ZERO- zei: Ik ben het eens met Zweibeiner Mijn ex is ook wel eens vreemd gegaan in de periode dat ik behoorlijk depressief en overspannen was, daar zijn we toendertijd weer bovenop gekomen. Al ligt de situatie bij jou iets complexer wellicht. Maar ik bedoel, het is niet alsof het niet kan. Het had alleen wel héél veel tijd nodig. En het vertrouwen was flink verneukt. Ik ben nooit jaloers, en toen werd ik dat ineens wel. Het voelt ook zo naar en stom naderhand, alsof jij degene bent die de fout heeft gemaakt. Maarja... Ik vind het tegelijkertijd kortzinnig om te zeggen dat je een relatie direct verbreekt als iemand anders vreemd is gegaan. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt uiteindelijk. Als er nog liefde is vanaf jouw kant, en vanaf zijn kant uiteraard, kun je het altijd nog een kans geven en zien waar het op uit draait. Maar ik denk dat een groot deel afhankelijk is van zijn instelling m.b.t. jullie relatie. Als hij er nu niet 100% voor gaat en jou laat zien dat jij hem weer langzaam kunt gaan vertrouwen, schiet het niet op toch? Klik om te vergroten... Lieve reacties van jullie allemaal. En het gaat allang niet meer over drugs. Misschien word ik straks wel naar een ander forum doorverwezen Thanks Zweibeiner voor je uitgebreide reactie. Natuurlijk weet ik rationeel alle dingen die jij zegt. Tegelijkertijd ben ik overweldigd door alle emoties. Het is nu wat rustiger. Ik ben wat rustiger. We brengen alleen de weekenden samen door zodat ik doordeweeks kan "ademhalen" hij weigert op te geven. Wil er voor vechten. Heeft spijt van alles. Dat vind ik goed. Kan niet mee vechten want ik moet eerst mezelf maar weer eens vinden. Klinkt zo vaag en cliche maar het voelt zo. Ik zag een tedx talk van een bekende relatie therapeute " why do people cheat" daar herken ik een boel in. Leuke talk, ook met humor gebracht misschien vind je het leuk om te kijken. Ze heet Esther Perel. Ik heb nog steeds momenten dat ik niet wil dat dit mijn leven is maar daar ga ik aan werken. Er is ook wel meer. Tijdens mijm zwangerschap kwamen we er achter dat ik een meningeoom heb. Dat is een goedaardige hersentumor die is gaan groeien door de oestrogeen en progesteron. Dat speelt ook. En dat hij is blijven vreemdgaan tot na de bevalling. Ik kom hier uit. Ik ken mezelf. Met mijn optimisme en liefde voor het leven want dat mag niemand van mij af pakken."
"Hallo! Ik ben nieuw hier en heb mij speciaal geregistreerd in de hoop dat ik hier wat antwoorden kan krijgen. Mijn vriend gaat regelmatig uit en vooral naar festivals. Hij heeft mij eens verteld dat hij recreatief een pilletje neemt maar ik vraag hem nooit naar gebruik na uitgaan. Ik gebruik zelf geen drugs en heb dit ook nooit gedaan. Afgelopen weekend was hij uit en kwam hij vlak voor her middaguur de volgende dag thuis. Op de vraag over de app of hij had gebruikt antwoordde hij nee. Toen hij binnen kwam zag ik ook niet meteen iets. Pas na het douchen zag ik dat hij een grauwe huidskleur had, grote ogen met wijde pupillen en een spastische kaak. Ik vroeg hem toen weer of hij had gebruikt en wat. Hij antwoordde dat hij niet had gebruikt. Ik vond later een flesje "jungle juice" er stond leather cleaner op maar ik heb het toch maar gegoogeld en vond dat het poppers was. Mijn vermoeden is dat hij poppers heeft gebruikt in de badkamer en dat de effecten van extacy omhoog kwamen. Klopt dit vermoeden? Verder heb ik tot twee keer toe per toeval ontdekt dat hij kamagra pillen in bezit had. Hij beweert dat hij ze voor ons wil gebruiken maar ik geloof dat niet om de volgende redenen: Ik heb zelf eens een gesprek geïnitieerd over het spannender maken van ons seksleven en hoewel hij toen al die pil in bezit had heeft hij geen aanleiding gezien dat ter sprake te brengen. Hij zei de eerste keer dat hij het van een neef van een vriend had.de tweede keer had hij het van een collega. Dat vind ik raar. Is het dan zo mainstream? Ligt het voor de hand om dit met een collega te bespreken? De eerste keer kocht hij de pil omdat hij het een keer wilde proberen met mij. De tweede keer voegde hij aan zijn verklaring toe; ik had dit vroeger altijd in huis. Mijn vriend gebruikt dit ook met enige regelmaat. Onze relatie is goed. We hebben het fijn samen en dit valt dus rauw op mijn dak. Ik vraag me het volgende af: Liegen over drugsgebruik betekent dat automatisch en verslaving? De combinatie van kamagra, vlak voor het stappen gevonden, en gebruik van drugs mn de poppers doen mij denken dat hij dit gebruikt voor seks buiten onze relatie. Is dit een correcte gedachte of overdrijf ik? Word je geil van poppers? Hij wordt altijd verkouden na het stappen. Is dat een kenmerk van drugsgebruik? Zo ja welke? Omdat ik niet denk dat ik eerlijke antwoorden van hem gekregen post ik mijn vragen hier. Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Misschien hebben jullie meer of andere vragen die jullie zouden stellen in mijn schoenen? Laat me dan weten welke dit zouden zijn. Alvast bedankt."
"Bedankt voor je reactie cocosmakroon. Ook al is het speculatie En uiteraard zal er een goed gesprek plaats vinden. Ben hier om te zorgen dat hij mij geen dingen wijs maakt die niet kloppen en om te toetsen of mijn aannames vergezocht zijn of niet."
"SmartieAndMe zei: Inderdaad het gesprek aangaan is het belangrijkst, je kan hier heel erg speculeren maar dat versterkt misschien alleen maar vermoedens van je terwijl die misschien niet eens waar zijn. Rond het middaguur de dag erna thuiskomen wijst wel meestal op druggebruik. Je kunt hem aangeven dat je het niet erg vind als hij bijvoorbeeld af en toen eens gebruikt, maar dat je het wel graag wilt weten. Dat openheid belangrijker is dan de actie zelf. Beschuldig hem vooral nergens van, maar geef aan wat je zelf gemerkt hebt. Het is lastig zo'n gesprek aan te gaan, bedenk dus wel van te voren goed wat je wilt zeggen. Je kunt het gesprek bijvoorbeeld aangaan door gewoon nieuwschierig te zijn naar drugs. Vraag of hij wat meer wil vertellen over de keren dat hij gebruikt en gooi niet direct al je vermoedens op tafel. Je kunt bijvoorbeeld eerst eens luchtig praten over de festivals en als hij een pilletje gebruikt, hoe dat voelt en hoe vaak hij dan neemt enzo. Laat hem eerst wennen aan het open zijn over druggebruik en praten over die ervaringen. Daarna kun je er wel dieper op ingaan. Het zou heel goed kunnen dat het voort komt uit schaamte tegenover jou en je schaamte gooi je niet binnen een minuut van je af. Dat moet langzaam wennen. Praat er vaker over en dan komt er vanzelf meer op tafel Een verslaving is het meestal niet, de meeste mensen gebruiken recreatief. Daar zou ik me dus niet direct zorgen om maken. Probeer eerst maar eens uit te vissen wat hij gebruikt en hoe vaak ongeveer. Als je voor elkaar weet te krijgen dat hij je gewoon vertelt als hij iets gebruikt ben je al een hele grote stap verder. Succes! En kom gerust terug met meer vragen Klik om te vergroten... Hoi! Ook jij bedankt voor je reactie. Ben aangenaam verrast door de vriendelijke posts. Ik heb inmiddels met hem gesproken en hij ontkent in alle toonaarden dat hij de kamagra voor anderen wilde gebruiken/ gebruikt. Dat heb ik van hem aangenomen. Zijn drugsgebruik is idd recreatief en hoewel ik niet sta te juigen vindt hij het belangrijk om het te blijven doen. Hij is het gelukkig wel met mij eens dat het onverantwoord was het spul mee te nemen maar huis en het hier nog eens te gebruiken. Je moet weten dat er ook kinderen in huis zijn. Een deel van mij blijft argwanend. Ik kan het niet verklaren. Noem het intuitie. We houden erg veel van elkaar. Ik kan dat scheiden en zie in een eventueel vreemdgaan geen bewijs dat hij niet van mij houdt. Misschien hoort het voor hem wel bij het stappen en/ of gebruiken dat hij seksueel ook wat doet. We zullen het zien. De rust is in ieder geval weder gekeerd."
"GoedeWiet zei: Kamagra is vrij ongebruikelijk, en de enigste gevallen die ik ken van mensen die het gebruiken, is van mensen die lange sex sessies willen op zgn uppers. Uppers zijn drugs zoals speed, xtc en coke, en geven mannen moeite met de erectie, en kamagra kan hierbij helpen (net als viagra). Zoals met alles wat in je broekzak zit, dit zit er met de reden om te gebruiken, want anders draag je het niet bij je. Ik denk dat het recreatieve drugsgebruik prima is. Het kan een uitlaatklep zijn, maakt feestjes leuker, en het wordt er ook erg veel gedaan door de bezoekers. Maar kamagra bezitten vind ik ronduit raar. Tenzij je vriend bekende erectieproblemen heeft. Klik om te vergroten... Hoi! Nee geen bekende erectie problemen. Hij heeft ook gezegd dat hij het niet eerder met mij heeft gebruikt. En recreatieve drugs is uiteindelijk ok ala het daar bij blijft en niet mee gaat naar huis. Het enige probleem wat ik werkelijk zie in deze hele kwestie is het verbergen en liegen. Daarom ook mijn vragen hier over de drugs om te bezien of mijn ideeën hierover correct zijn zodat hij mij niets wijs maakt. Van de kamagra zegt hij dat het heel normaal is en dat hij het gewoon ia te gebruiken."
"HoMaar! zei: Knap van je dat je gehoor gaf aan je intuïtie. Zal er niet voor zorgen dat jouw pijn nu minder is, maar zet wel het eerste stapje om wel ooit het geluk te vinden. Heel veel sterkte Lemster Klik om te vergroten... Dank je!!"
"HoMaar! zei: Rond het middaguur thuiskomen na een nacht doorhalen duid inderdaad sterk op drugs gebruik. Drugsgebruik in combinatie met een geile uitspatting waarbij veel lichaams vloeistoffen worden uitgewisseld. Dit de volgende dag thuis aan vriendinlief trots vertellen heeft gebleken een zeer kleine waarschijnlijkheid. TO, niet getreurd, hij kan nog steeds van je houden hoor. Klik om te vergroten... Hoi! Ja die kans lijkt mij ook klein. Zeker omdat we net een baby hebben gekregen. Het zou veel op het spel zetten maar ik hou van hem en misschien als hij mij genoeg zou vertrouwen om ook dat te vertellen, hoe lelijk ook, ik nog meer van hem zou gaan houden. Ik wil hem accepteren hoe hij is omdat ik ook wil dat hij mij accepteert hoe ik ben. Over zijn liefde voor mij twijfel ik niet."
"Exceptional Insight zei: Wel gek dat je zegt dat de relatie goed is. Terwijl er blijkbaar onderwerpen niet bespreekbaar zijn. Eerlijkheid en goede communicatie is de basis. Niet? Klik om te vergroten... Daarom valt dit rauw op mijn dak. We vinden vertrouwen en eerlijkheid de basis voor een goede relatie dus dit is voor mij allemaal out of the ordinary. Hij zegt dat hij weet dat ik niets met drugs heb en daarom voelde hij dat hij niet eerlijk kon zijn. Uiteraard heeft hij een vervelende reactie gekregen maar dit was omdat hij loog."