#1
En als je gewoon alleen thuis zit, valt dan de drang ook mee?
Het ene moment heb ik er een stuk meer zin in dan het andere moment, ik merk met name als ik een drukke of stressvolle dag heb gehad dat ik er een stuk meer zin in heb.Fool zei:En als je gewoon alleen thuis zit, valt dan de drang ook mee?
Een ketamine verslaving? Dat is een nieuwe voor mij. Ik kan er niet over meepraten, maar is ketamine niet nogal intens en uniek? Het lijkt me zo slopend om dit zo vaak te doen.
Wens je veel sterkte
Het is een zeer uniek en intens stofje inderdaad, zeker als je voor de k-hole gaat maak je de meest (voor mij) prachtige dingen mee. Ik dacht dat het geen negatieve bijwerkingen had voor mij, maar naar enige tijd niks te gebruiken merkte ik dat ik weer wat helderder in mijn hoofd werd en dat ik weer beter werd in het onthouden van dingen (Met name mijn geheugen was echt bagger in die tijd). Ik hoor het inderdaad ook niet vaak dat mensen er verslaafd aan zijn. Ik beschouwde mezelf ook niet als verslaafd, ik denk dat dit een groot punt is bij veel mensen. Het word vaak en makkelijk gebruikt, maar op het moment dat ik wou/moest stoppen vormde dit een groter probleem dan ik had verwacht. Het gebruik van keta kan heel makkelijk van maandelijks naar wekelijks gaan, met name als je in een vriendengroep zit die hier in mee gaan.
Het is zeker intens maar doordat het zo kortdurend is kan ik me wel voorstellen dat het aantrekkelijk is om het steeds vaker even tussen de bedrijven door te gebruiken. Eigenlijk bijzonder dat het relatief onbekend bij veel mensen is dat het geestelijk zo'n verslavende drug is.
Hoe gaat het nu met je, nog steeds alles onder controle?
Ja best gek inderdaad dat velen niet weten dat het zo'n verslavende drug is. Het wordt zelfs ook wel psychedelic heroin genoemd.Eigenlijk bijzonder dat het relatief onbekend bij veel mensen is dat het geestelijk zo'n verslavende drug is.
Dat is vaak een probleem met verslavingen, je kunt jezelf heel lang voor de gek houden. Zo heb ik zelf ruim een jaar dagelijks geblowd en mezelf voorgehouden dat ik zomaar elk moment kon stoppen als dit wilde. Toen ik eenmaal wilde stoppen of minderen moest ik onder ogen zien dat ik wel degelijk verslaafd was.Ik beschouwde mezelf ook niet als verslaafd, ik denk dat dit een groot punt is bij veel mensen. Het word vaak en makkelijk gebruikt, maar op het moment dat ik wou/moest stoppen vormde dit een groter probleem dan ik had verwacht.
Dit is niet helemaal eerlijk naar je vader toe aangezien alcohol naast geestelijk ook lichamelijk verslavend is en bovendien overal verkrijgbaar is.Dit laat mij vooral inzien dat ik sterker ben dan mij vader die al jaren alcoholist is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."