#1
Je lijkt me een bewust en verstandig type. Het inzicht te ver te gaan op jonge leeftijd en hier ook vervolgens de regie in kunnen nemen laat dat wel zien. De gevaarlijkste momenten zijn voor sommige wanneer het heel slechts met ze gaat, voor andere juist wanneer het heel goed gaat. Dan liggen excessen veelal op de loer. Ik heb in mijn vriendenkring spijtig genoeg inmiddels drie bloedpissers dankzij keta. Ghehe. Opbeurende shit. Naja, iets wat die vrienden niet hadden op een leeftijd als die van jou, was het zelfinzicht en daadkracht om naast te signaleren ook daadwerkelijk te reguleren.
Maar pas op voor hoogmoed. Logboek is een goed idee, maak dit ook inzichtelijk voor iemand die om je geeft / dicht bij je staat. Zodra je merkt dat je niet meer 100% eerlijk bent in je gebruiksregistratie in het logboek, weet je dat je in de dangerzone zit ghehe.
Maar pas op voor hoogmoed. Logboek is een goed idee, maak dit ook inzichtelijk voor iemand die om je geeft / dicht bij je staat. Zodra je merkt dat je niet meer 100% eerlijk bent in je gebruiksregistratie in het logboek, weet je dat je in de dangerzone zit ghehe.