Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine verslaving

Ketamine verslaving

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je lijkt me een bewust en verstandig type. Het inzicht te ver te gaan op jonge leeftijd en hier ook vervolgens de regie in kunnen nemen laat dat wel zien. De gevaarlijkste momenten zijn voor sommige wanneer het heel slechts met ze gaat, voor andere juist wanneer het heel goed gaat. Dan liggen excessen veelal op de loer. Ik heb in mijn vriendenkring spijtig genoeg inmiddels drie bloedpissers dankzij keta. Ghehe. Opbeurende shit. Naja, iets wat die vrienden niet hadden op een leeftijd als die van jou, was het zelfinzicht en daadkracht om naast te signaleren ook daadwerkelijk te reguleren.

Maar pas op voor hoogmoed. Logboek is een goed idee, maak dit ook inzichtelijk voor iemand die om je geeft / dicht bij je staat. Zodra je merkt dat je niet meer 100% eerlijk bent in je gebruiksregistratie in het logboek, weet je dat je in de dangerzone zit ghehe.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#2
BasvanHoven zei:
Een ketamine verslaving? Dat is een nieuwe voor mij. Ik kan er niet over meepraten, maar is ketamine niet nogal intens en uniek? Het lijkt me zo slopend om dit zo vaak te doen.

Wens je veel sterkte
Klik om te vergroten...

Het is een zeer uniek en intens stofje inderdaad, zeker als je voor de k-hole gaat maak je de meest (voor mij) prachtige dingen mee. Ik dacht dat het geen negatieve bijwerkingen had voor mij, maar naar enige tijd niks te gebruiken merkte ik dat ik weer wat helderder in mijn hoofd werd en dat ik weer beter werd in het onthouden van dingen (Met name mijn geheugen was echt bagger in die tijd). Ik hoor het inderdaad ook niet vaak dat mensen er verslaafd aan zijn. Ik beschouwde mezelf ook niet als verslaafd, ik denk dat dit een groot punt is bij veel mensen. Het word vaak en makkelijk gebruikt, maar op het moment dat ik wou/moest stoppen vormde dit een groter probleem dan ik had verwacht. Het gebruik van keta kan heel makkelijk van maandelijks naar wekelijks gaan, met name als je in een vriendengroep zit die hier in mee gaan.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks, inderdaad verstandig om alles bij te houden. Ik merk aan mezelf dat m'n kijk op ketamine is veranderd, ik ben het gaan beschouwen als andere soorten drugs. Ondanks dat keta niet echt een come down of dip heeft als de rest, probeer ik te denken aan de gevolgen die het op langer termijn heeft :)
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een ketamine verslaving? Dat is een nieuwe voor mij. Ik kan er niet over meepraten, maar is ketamine niet nogal intens en uniek? Het lijkt me zo slopend om dit zo vaak te doen.

Wens je veel sterkte
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
spongecola zei:
Het is een zeer uniek en intens stofje inderdaad, zeker als je voor de k-hole gaat maak je de meest (voor mij) prachtige dingen mee. Ik dacht dat het geen negatieve bijwerkingen had voor mij, maar naar enige tijd niks te gebruiken merkte ik dat ik weer wat helderder in mijn hoofd werd en dat ik weer beter werd in het onthouden van dingen (Met name mijn geheugen was echt bagger in die tijd). Ik hoor het inderdaad ook niet vaak dat mensen er verslaafd aan zijn. Ik beschouwde mezelf ook niet als verslaafd, ik denk dat dit een groot punt is bij veel mensen. Het word vaak en makkelijk gebruikt, maar op het moment dat ik wou/moest stoppen vormde dit een groter probleem dan ik had verwacht. Het gebruik van keta kan heel makkelijk van maandelijks naar wekelijks gaan, met name als je in een vriendengroep zit die hier in mee gaan.
Klik om te vergroten...

Het is zeker intens maar doordat het zo kortdurend is kan ik me wel voorstellen dat het aantrekkelijk is om het steeds vaker even tussen de bedrijven door te gebruiken. Eigenlijk bijzonder dat het relatief onbekend bij veel mensen is dat het geestelijk zo'n verslavende drug is.

Hoe gaat het nu met je, nog steeds alles onder controle?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."