Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je super leuk met een vriendin staat te praten die je al een tijd niet hebt gezien en na 10 minuten heeft ze opeens een ander gezicht en ken je haar helemaal niet. GAAT KEI GOED HIER! Was wel gezellig"
"Juist omdat je het zo graag weer eens wilt beleven moet je het zeker niet doen. Liefhebbertje geeft goed advies. Verslaafd blijf je eigenlijk altijd wel aangezien je zodra je het weer eens gebruikt, je het "oude vertrouwde" gevoel weer terug hebt. Als je nu zo goed bezig bent, waarom dan alles weer voor jezelf verpesten om het nog één keer te doen? Je hebt jezelf al beloofd dat die ene vrijdag de laatste keer was. Ga zo door!"