Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forum leden, Ik ben ooit begonnen met recreatief gebruik van soorten drugs... Nu na 15 jaar drugs gebruik en heel veel drama's in mijn leven ben ik depressief geworden en dat merk ik vooral in nuchtere staat. Ik wil mijn bed niet meer uitkomen en doe of kan mentaal heel de dag mijn doelen niet meer bereiken. Door mijn eerdere recreatief gebruik van ghb/cocaine gebruikte ik altijd diazepam of een andere benzo voor het slapen gaan...dit werkte altijd perfect maar zo stilletjes aan is het gebruik van de benzo's ook zonder drugs door blijven gaan waardoor ik nu een enorme tolerantie voor veel verschillende benzo's heb opgebouwd. Zodra ik bij het opstaan 4 tot 5 ml Ghb neem kom ik mn bed weer uit en is mijn depressie vertrokken...dit is rond 08:30/09:00... dan rond 12e a 13:00 neem ik dan 3,5 ml voor het trainen, ik probeer hierna vaak niet meer te gebruiken maar soms lukt dat niet en neem ik meer en dan rond uurtje of 15:00 of 16:00 weer 3 tot 5 ml... hierna stop ik meestal tenzij er vrienden in het weekend langskomen dan neem ik meer de nacht door. Ik ben lichaamlijk niet verslaafd tenzij ik dagen achtereen wakker blijf (wat soms dus wel eens voorkomt) maar dan zorgt de diazepam ervoor dat ik de dag daarna lichaamlijk geen ontwennings klachten heb. Nu is het probleem dus dat ik al bij gering gebruik van ghb (en dan stoppend rond uiterlijk 15:00 met 3,5ml ghb) al met 80mg diazepam totaal geen slaap meer heb...mn ogen gaan wel dicht maar ik lig letterlijk te wachten tot de ochtend aanbreekt... ik kruip helemaal slap mn bed uit en zie eruit als een zombie met zwarte kraters onder mn ogen pffff. Dan neem ik 5 ml ghb en ben ik wel weer redelijk o.k maar blijf door deze circulatie erg moe.. Dit is waarschijnlijk door mn hoge tolerantie benzo's veroorzaakt en nu vraag ik me dus af of er een ander goed middel is (ik hoorde iets over serequel 50mg) waarvan ik 1 hoef te nemen...plus een kleine hoeveelheid diazepam in combinatie om gewoon weer een goede diepere lange slaap te krijgen.. Ik neem die diazepam dan in kleine hoeveelheid erbij omdat ik daar nu ook verslaafd aan ben geraakt en dat moet afbouwen. Wie kan of heeft hier zelf ervaring mee gehad of weet wellicht een passende oplossing? Alle info wordt zeer op prijs gesteld!! want weet niet hoelang ik nog zonder slaap ga kunnen functioneren. Groetjes, Maiky"
"Raver zei: Stop alsjeblieft met de GHB! Diazepam = geen goed middel tegen afkick van de GHB. Je slapeloosheid wordt veroorzaakt door de GHB uitwerking/ontwenning.. Als je zo doorgaat heb je elke aantal uur een dosis GHB nodig. Dan ben je wel lichamelijk verslaafd. Dus de passende oplossing die ik je bied en die je zelf vraagt is STOP MET DE GHB! Nu het nog kan.. Die zorgt voor jou problemen. Als ik je verhaal zo lees kun je nog wel stoppen met de GHB namelijk. Gun jezelf een leven, een leven afhankelijk van de GHB is gewoon geen leven. Je denkt nu dat je slapeloosheid wordt veroorzaakt door je benzo tolerantie? Maar dat is dus niet zo.. Klik om te vergroten... Bedankt voor bezorgdheid Raver... alleen dit was niet mn vraag...als er zoiets gevraagd wordt...wil ik eigenlijk niet zo een antwoord en ik weet EXACT hoe ghb reageert op je hersens en ik het beter ook niet kan doen daarom staat het ook in het topic "verslaafd" en ik ben bekend met bijna alle 30 benzo's... naar vroeg me af wat dan naast benzodiazepines ook goed werken voor je slaap....dit omdat ik ze bijna alle 30 wel eens gehad heb. En idd...ghb zet je dopamine resevoir opslot zodra je het neemt...als je dan wkkr wordt springt het resevoir open en zit je met een enorme hoeveelheid dopamine opgezadeld, ik weet ook dat het op je GABA.receptoren werkt etc... en hoe dat exact werkt en ze beschadigd raken voor gedurende tijd, alleen nu wilde ik gewoon weten of er een ander middel is wat buitenom benzos werkt.. ik heb nu traxène 5mg... wel een benzo maar schijnt een nieuwere type te zijn dus zo even googlen wat het precies is haha maar bedankt voor je reacie kerel! Greetz!"
"Raver zei: Ah op die manier. Sorry, verkeerd geïnterperteerd dan. Ik heb zelf veel baat bij Seroquel, alleen ik weet niet of dat wel kan als je ook GHB gebruikt. Aangezien het alle 2 iets doet met je Dopamine. Ik zit momenteel in een GHB verslaving, maar dan neem ik geen Seroquel. Het is geen advies, want ik ben er niet zeker over.. Maar als je 's avonds gewoon stopt met GHB kun je seroquel prima inzetten om te slapen, wel pas als de GHB helemaal uitgewerkt is. En mits je niet al lichamelijk verslaafd bent aan de g. Klik om te vergroten... Thanks voor je advies kerel! Nee ben alleen geestelijk verslaafd... het haalt mijn depressie weg. Ik heb nu Tranxène 50mg, ook een benzo achtige maar schijn je dus niet slaperig van te worden maargoed het is het enige samen met diazepam wat ik in huis heb. Grts Maiky"
"En succes met je verslaving ik hoop oprecht dat je het lukt om van deze duivelse drgs af te komen...want dat is echt wat het is!! Grts Maiky"
"Jen zei: Dat is een goede ik pak daar 200mg van en slaap als een roos en voel me ook erg goed als ik dat 2 dagen achter elkaar gebruik. Wat je ook kan proberen is gabapentine dat haalt overtollige prikkels in de hersens weg. Werkt bij mij perfect in combinatie met baclofen ik weet niet of dat uitmaakt. Maar het is het proberen waard. Ik gebruik juist geen pammetjes omdat ik dat spul verschikkelijk vind en denk dat dit beter is. Google maar een gabapentine als slaapmiddel meer mensen zijn er over te spreken. Gebruik het maar een aantal keer en niet de hele tijd net als elke drugs anders zit je daar weer aan vast Klik om te vergroten... Jaaa, beetje laat om hier nog op te reageren haha, maar IDD GABAPENTINE/PREGABALINE/PHENIBUT. Deze 3 zijn redelijk verwand aan elkaar en kleven allemaal op de gaba-b receptors. Heb ervaren dat dit de beste manier is om van de lichaamlijke ghb verslaving af te komen.. zelfs mentaal kan het je flinkt helpen om door de (ik noem het altijd "het zwarte gat")te komen. Echter zijn ze allemaal op hun beurt weer verslavend, ik vind de gaba-B motivator wel echt geweldig maar dat heeft ook te maken met mindset en je superfase, want uiteindelijk wennen al deze middelen ook weer en ben je terug bij af. Blijft een vervelende k.t! verslaving maar ik ben iig wel van de ghb af, ik neem nu Noopept overdag, zo'n 40mg en voor de nacht 3 capsules (1500mg) Phenibut. Ik slaap echt heerlijk zonder benzo's en merk dat ik de dag daarna veeeel minder trek heb ik ghb... echter heb ik al wel gemerkt dat ik toch soms die G piek wil merken ondanks al deze middeltjes. Seroquel heb ik inmiddels ook geprobeerd... in de tijd dat ik rond de 15 tot 25ml pakte in de 24 uur dat ik al gauw van 50mg sero. op de 400mg seroquel zat. Ik kon alleen maar "extra afgifte" tabletten krijgen dus was de dag erna wel woest gaar de eerste laar uur, zelfs zo erg dat ik 10ml G in het uur moest pakken om eerste uur beetje wkkr te worden. Nu dus geen sero. meer maar Noopept/Phenibut. Tjx nog voor je reactie! Greetz, Maiky"
"Ghb is idd een middel die je dopamine resevoir op slot zet en zodra t uitwerkt je de dopamine feedback gaat gevendie is ecjt ALTIJD irritant want je slaap gaat er zo van achteruit! Andere Gaba-B analogen zoals Gabapentine en pregabaline, ook Phenibut zorgen na ghb gebruik er echt goed voor dat je weer kunt slapen. Ik heb er erg veel over gelezen maar kwa zeer diepe werkzame informatie vwb. deze stoffen gaat het ook wel mijn pet te boven haha, ik weet wel dat Phenibut inweze je Dopamine moduleerd en bv. Seroquel je Dopamine blokkeerd zodat je na de Ghb toch kunt slapen. Zelf wel gemerkt dat Seroquel al gauw niet goed meer werkten zat hier al snel op het hoogste aantal milligrammen per tablet, wat resulteerd in zombie stijl de volgende dag en ook die 400mg XR. niet langer werkzaam was dan 3 a 4 uur. De Gaba-B analogen of geloof dat ze ook wel Gaba-B antagonists of agonists worden genoemd verreweg het beste werken na ghb gebruik, alleen gevaarlijk omdat ze allen zeer verslavend zijn. Ben ook nog steeds opzoek naar de PERFECTE Gaba-B motivatie substantie die niet verslavend is Mocht iemand hier meer info over weten hoor ik het graag. Maar ik zal hier een ander topic over starten. Greetz Maiky"
"Ik heb ongeveer 1 jaartje geleden 2 witte haaitjes genomen. En ook ik ben wel veel gewend op het gebied van pillen en dergelijke. het duurde echt erg lang voordat de 1e bij mij ging werken. En dus popte ik er nog 1. Al snel daarna kreeg ik een erg slecht en warm gevoel, gelijk flink kotsen!! heb ik naar mijn weten nooit gehad met een goede mdma pil. Ik voelde me vergiftigd! Ik ben thuis echt doodziek in bed gaan liggen en toen werd het gevoel ook nog veeel erger! Mn armen en benen prikte en brande, en het maakte niet uit hoe ik lag, ik lag nooit lekker. Heb een lange tijd wakker gelegen maar mn lichaam wou graag slapen, zeker 14 uur wakker gelegen en vaak met de telefoon in mn handen om de ambu te laten komen. Nu dus 2 weken geleden 2 rode shineesjes gepopt... de dealer die normaal gesproken dus wel altijd goede had kon ik niet berijken, en ben toen naar een buur jongen van me gegaan die had die rode shineesjes liggen. Die jongen beweerde dat het mdma was. Stom genoeg, was ik op dat moment vergeten dat ik nog eens die haaitjes had geslikt 1 jaar geleden En ik werd me toch weer een potje misselijk. Ik heb anderhalf uur niets meer gezegd,want als ik dat deed, was ik waarschijnlijk weer flink over mn nek gegaan. Ik merkte tot mijn schrik al weer dat het visuele iets anders werd en vreesde het ergste... Toen ik na anderhalf uur me weer wat minder beroerd voelde en mn thee dronk voelde ik me vrij actief worden en mn pupillen waren echt ernstig groot! Ik kreeg ook gelijk een griep gevoel!! Facking koud!!!!ik stond op en merkte gelijk het evenwichts probleem. Ik ben daarna achter de tv kast gedoken om wat kabels te fixen daar vanaf dat punt leek het beter te gaan,t heeft me 2 uur gekost om die kabel rotzooi uit te zoeken en ben daarna direct naar huis gegaan. Ik ging in bed liggen en merkte al gelijk dat het dat zelfde gevoel was, wat ik met die haaitjes ook voelde. Alleen dit keer nog erger.Vanaf dit punt ging het weer bergafwaards. Alles voelde echt zo slecht! Het maakte niet uit hoe ik ging liggen, ik lag nooit lekker. Benen en armen brande en prikte. Geluid was heel vaag en visueel tripte het lichtes en kwamen er dingen op me af. Ik kon niet stoppen met denken! en werd er echt helemaal gek van!!!! Ik heb dit als ZEER SLECHT ervaren. En bij mij werd het erger wanneer in in bed ging liggen. Als ik mezelf lichaamlijk bezig hield (zoals achter de tv kast) viel het nog mee. Maar dat liggen....oei oei dat was echt walgelijk. Voortaan gewoon Mdma kristallen! Want mcpp is naar mijn mening de meest beroerde troep ooit!!!! en voor de mensen die mcpp nog nooit hebben gedaan : DOE HET NIET,JE MIST ER NIETS AAN!!!! VRESELIJK SPUL!!!!!!!"
"Hey Raver, Ik las je post en kan je wel begrijpen pfff lastige situaties met die rommel elke keer Hoe gaat het nu en ben je er al vanaf? Er zijn inweze meerdere manieren om van een g verslaving af te komen. Er is niet een echte richtlijk voor maar het "kan" wel gevaarlijk zijn als je helemaal NIKS hebt om op terug te vallen als je er ineens mee stop. Ik had zelf een vreselijk weekend achter de rug, ik MOEST naar het buitenland en kon dit op GEEN manier cancellen pfff, nou dat heb ik geween!!! Ik had een reis van 14 uur heen en 9 uur terug. Ik had al weken tot misschien 2 a 3 maanden geen goede nachtrust gehad, in de zin van (diepe slaap/kwaliteit slaap) Ik zelf deed het ongeveer 4 maanden zo goed als elke dag en meestal had ik dan slaap medicatie zoals diazepam, oxazepam, lormetazepam en midazolam etc etc. Gelukkig had iik nog mirtazapine maarja dat is uiteraard ook geen echte benzo maar een anti pschychotica. De ochtend dat ik vetrok werkte de 60 mg mirtazapine nog, en dagen daarvoor al zoveel geprobeerd om te slapen.. 45 mg mirtazapine, 2 mg lormetazepam ,en 50mg oxazepam, NIKS hielp voor een beetje nachtrust in de zin van dat je helemaal weg bent, voor mn gevoel zag ik het weer licht worden buiten en ben ik geen minuut echt weg geweest. Door die g heb ik de meeste slaap medicatie misbruikt om in slaap te komen, ik deed mn g ook altijd incombie. met sos of pep, maar ik ben van nature al druk (ADD) maar met die dopaminde feedback vd g en die sos etc stuiter ik echt mn bed weer bed. Maargoed al met al helemaal vercrackt van huis vertrokken, want zoals vele weten dat als die rottige g uitwerkt je er helemaal verrot uit gaat zien, en het werd erger en erger, zweten, koude kippevel ofzo, leek ook alsof ik elke keer door een spinneweb gelopen had, en ik wist dat het kwam door de afkick en moeheid, mn hartslag viel allemaal best mee door de mirtazapine en ik had die ochtend ook flink drank getapt op het vliegveld en in het vliegtuin zelf ook. Eenmaal in het land van bestemming ging nog een paar keer van bus moeten verwisselen en weer een grens over gegaan, al met al WIL JE ECHT NIET afkicken in een vliegtuig en drukte om je heen, en in een ander land is het allemaal nogal vreemd om het uit te leggen als het wel fout gelopen was. Het was EEN GROTE nachtmerrie!!! Aangezien in zaterdag het vliegtuig in moest en we zondag weer naar huis gingen kreeg ik zondag de ontwenningen van de benzo's over me heen. Ik heb toen oxazepam 50 mg genomen en voelde meteen die vervelende ontwenning weg trekken. Al met al... mocht je OOIT het land uit moeten oid.. Meeste mensen lijden hun leventje etc, en vaak denk je er niet over na dat je dan een probleem met bepaalde middelen hebt, maar eenmaal van huis kom je er achter hoe heftig het inweze is. 1 dag na mn terugkomst lag de Phenibut op mn deurmat!! GABAPENTINE / PREGABALIN / PHENIBUT incombinatie met benzodiazepine MOET wel helpen om je van die G af te houden! Voor mij kwam de hulp iets telaat maar mocht er iemand ooit willen weten hoe je eenvoudig van die G ontwenning af komt is dus een van die 3 middelen nemen en LEKKER THUIS blijven haha. Succes! GR"
"Beste P4r4n0id Ik moest nog even inhaken op dit topic wat al 4 jaar geleden tot stil is over gegaan.. Cocaine Hydrochloride en op de basis en snuifbasis : Basecoke kan alleen gerookt worden en niet gesnoven. De kristalletjes zijn ook als je het fijn zou maken veel te groot. Snuiven van deze korrels is extra schadelijk voor het neusslijmvlies. Bij snuiven wordt de cocaïne opgenomen in de kleine bloedvaatjes die in het slijmvlies van de neus zitten. Hoe fijner het poeder hoe beter de bloedvaatjes in staat zijn de cocaïne op te nemen. Vandaar dat men de snuifcocaïne met een scheermesje extra fijnmaakt. Via deze bloedvaatjes bereikt de coke dan uiteindelijk de hersenen. Dus infeite kan je het gewoon snuiven... net gedaan en het is zachter en zuiverder dan snuifcoke en mijn neus ging niet bloeden en beukt harder kwa effect, net na mn nokkie gaan van Ghb genomen ik zag gelijk weer recht en helder... het uiterste percentage in sos uit de jungle is 89% puur en als ik dit snuif is het niet zo hard als rook sos snuifen en dat is logisch ook vanwege dat het vaak voor het snuiven daarvan versneden wordt...dan hou je infeite (ligt aan de hoeveelheid middelen en hoogte) minder kracht en percentage over... De rest heb ik in mn vaporizer gedaan met CBD olie... nou dat beukt pas!!doe met 1 lijntje heel de nacht maar alleen de flash is ietsjes minder heftig maar je doet er 10 keer langer mee!! Maar je stijgt op als een gek helemaal als je daar nog pure THC in weet te stoppen... rook sos en pure thc is zo fijn dat het zogoed als helemaal in de olie gemengd wordt en dus (vind ik) de ideale combinatie als voor als je toch rookt, nu ben ik absoluut geen doorgewinterde roker maar dit kwam toevallig op mn pad en koste me niks dus dacht laat ik het eens snuiven en in mn vaporizer doen! geen verkeerde keuze is mijn mening..maar snap dat de pure rook sos stukke sterker in 1 keer werkt! alleen doe je er zo kort mee weer zo zonde van je sossie haha SNUIFCOCAÏNE Snuifcocaïne op haar beurt kan weer niet gerookt worden. Bij roken moet de gebruiker de snuifcocaïne bewerken zodat er in feite een andere stof ontstaat, de zogenoemde basecoke, rookcoke, gekookte coke of crack die wel gerookt kan worden. Deze basecoke ziet er uit als kleine kristalletjes. Om rookcoke te gaan snuiven bewandel je feite de omgekeerde weg weer terug. Je gaat de rookcoke die van snuifcoke gemaakt is, gebruiken om toch weer te snuiven dmv. suikers als manitol of met sucrose, stimulerende middelen als cafeïne en lokaal verdovende middelen als lidocaïne, benzocaïne of procaïne. Een ander versnijdingsmiddel dat vaker wordt aangetroffen is levamisol. Levamisol wordt in de diergeneeskunde als anti-wormenmiddel gebruikt. Bij langdurig gebruik door mensen treden ernstige bijwerkingen op. Zware gebruikers van cocaïne riskeren agranulocytose, een ernstige bloedaandoening waarbij de meeste witte bloedcellen verdwijnen. Dat maakt je zeer vatbaar voor infecties. Wanneer je stopt met het gebruik van levamisol kan redelijk snel herstel volgen. Wanneer niet tijdig wordt ingegegrepen kun je een septische shock krijgen met overlijden tot gevolg. De kans op agranulocytose is weliswaar klein, maar is zeker bij zware gebruikers aanwezig. Naast levamisol wordt in een groot deel van de cocaïnesamples fenacetine aangetroffen. Fenacetine werd vroeger gebruikt als pijnstiller, maar vanwege de kans op nierschade is dit middel niet meer als geneesmiddel in gebruik. Waarom juist deze twee middelen aan cocaïne worden toegevoegd is niet duidelijk. Ongetwijfeld spelen de sterke uiterlijke gelijkenis met cocaïne en een hoger soortelijk gewicht een belangrijke rol. Hoop dat de forum lezers dit nog meekrijgen dit zijn HARDE feiten die ook onderzocht zijn afgelopen jaren! Grts Maiky"
"LSA, 1 x gedaan...voor mij nooooit meer, werd kots misselijk en alles was idd negatief! Van lsa werd ik echt gek in mn hoofd. ECHT niet zo fijn als bv paddo's."