Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raver zei: Kon dat maar Bas. Heb je enig kennis van GHB? Klik om te vergroten... Niet meteen stoppen. Ik kende iemand die telkens out ging al tijdens gebruik en dan kwam er een ambulance en stond ie ineens weer op. Zegt genoeg. Ik vind ghb en xtc doodeng. Sorry dat ik dat tegen je zeg. Hopelijk toch weer eens proberen te kappen. Erg is dat he,alles onder het tapijt vegen dat ouders e.d het niet merken. Tenminste dat doe ik wel. Ook wb mijn man."
"Hoi allemaal ik ben nieuw en wanhopig. Ik heb een hele ernstige paniekstoornis waardoor ik oxazepam en antidepressiva kreeg voorgeschreven. De venlafaxine werkt wel degelijk maar zonder de oxazepam zit ik tegen het plafond van angst. Nu is het ook nog zo dat ik steeds meer nodig heb omdat ik dus echt al vanaf 2011 oxazepam gebruik. Dat mag niet eens,ik weet het maar ik krijg het van de psych omdat hij weet welke lijdensweg ik volg. Hoe dan ook door de stress heb ik ook vaak diarree waardoor de medicijnen minder goed werken en ik ben super allergisch voor Norit en ander spul. Daar word de paniek alleen erger van. Ik ben met mijn psych gaan praten en die heeft me nu op Seroquel gezet. Sinds 3 dagen. De eerste dag heb ik oxazepam gebruikt,nu probeer ik cold turkey te stoppen. Kunnen jullie mij advies geven wat erger is? Seroquel of benzo's? Want ik lees me wat over seroquel dat ik er bang van word. Maar als mijn oxazepam niet werkt en ik zit totaal in paniek op de bank dan moet ik toch wat. Ik ben zo bang een zombie te worden van seroquel."
"Ik vind heel dit topic interessant Raver en heb respect voor je dat je de keuze hebt gemaakt ermee te kappen. Sorry ben nieuw en val hier zomaar binnen.."
"Dank jullie wel voor de reactie's. Acht.zes ik doe nu wat mijn psych zegt omdat ik vantevoren rustig 25 oxa in m'n mond stopte. Niet zo handig dus. Denko83 ik ben jaloers op jou. Ik zou het ook zo graag op die manier willen. Jhmts die benzo's helpen wel tegen de paniek maar ja de wenning word steeds hoger. Ik ben in 2012 een keer gestopt tot 4 a 5 dat ging goed maar toen kwam de paniek weer terug. Nu heb ik wel een moeilijke tijd ik ben van 23 of zoiets naar 2x10 mg per dag gegaan en seroquel dan. Ik merk gelukkig niets van afkicken. Ik weet ook niet hoe lang dat duurt. Ik heb vanaf donderdag maar 2 pilletjes gehad. Ik voel me wel kut maar dat voel ik me altijd. Groetjes Feetje ik ben echt nog heel wazig dus sorry voor spelvouten e.d"
"Jmths wat een eng verhaal van die twee vrienden! Ik heb ook aan de xtc gezeten. Ik vond/vind dat nu 10 keer zo eng te gebruiken. Dan nog liever van benzo's afkicken. Ik denk niet dat ik er ooit helemaal vanaf kom maar met 2 of 3 valt te leven. Ik haat het zowieso om zoveel medicijnen te slikken. Ik gebruik ook nog venlafaxine 300 mg dus maar als ik dan dun blijf ja graag! Ik ben als de dood dik te worden. Ps wat een enge dingen lees ik allemaal over noradraline. Ik ben heel ziek chronisch en daardoor onvruchtbaar en dat alles heeft te maken met mijn hormonen die aangetast worden door mijn ziekte. Vandaar dat ik zoveel gebruik. Ben contineu bang."