Dat is een goede ik pak daar 200mg van en slaap als een roos en voel me ook erg goed als ik dat 2 dagen achter elkaar gebruik.
Wat je ook kan proberen is gabapentine dat haalt overtollige prikkels in de hersens weg.
Werkt bij mij perfect in combinatie met baclofen ik weet niet of dat uitmaakt.
Maar het is het proberen waard. Ik gebruik juist geen pammetjes omdat ik dat spul verschikkelijk vind en denk dat dit beter is.
Google maar een gabapentine als slaapmiddel meer mensen zijn er over te spreken. Gebruik het maar een aantal keer en niet de hele tijd net als elke drugs anders zit je daar weer aan vast
Jaaa, beetje laat om hier nog op te reageren haha, maar IDD GABAPENTINE/PREGABALINE/PHENIBUT.
Deze 3 zijn redelijk verwand aan elkaar en kleven allemaal op de gaba-b receptors.
Heb ervaren dat dit de beste manier is om van de lichaamlijke ghb verslaving af te komen.. zelfs mentaal kan het je flinkt helpen om door de (ik noem het altijd "het zwarte gat")te komen.
Echter zijn ze allemaal op hun beurt weer verslavend, ik vind de gaba-B motivator wel echt geweldig maar dat heeft ook te maken met mindset en je superfase, want uiteindelijk wennen al deze middelen ook weer en ben je terug bij af.
Blijft een vervelende k.t! verslaving maar ik ben iig wel van de ghb af, ik neem nu Noopept overdag, zo'n 40mg en voor de nacht 3 capsules (1500mg) Phenibut.
Ik slaap echt heerlijk zonder benzo's en merk dat ik de dag daarna veeeel minder trek heb ik ghb... echter heb ik al wel gemerkt dat ik toch soms die G piek wil merken ondanks al deze middeltjes.
Seroquel heb ik inmiddels ook geprobeerd... in de tijd dat ik rond de 15 tot 25ml pakte in de 24 uur dat ik al gauw van 50mg sero. op de 400mg seroquel zat.
Ik kon alleen maar "extra afgifte" tabletten krijgen dus was de dag erna wel woest gaar de eerste laar uur, zelfs zo erg dat ik 10ml G in het uur moest pakken om eerste uur beetje wkkr te worden.
Nu dus geen sero. meer maar Noopept/Phenibut.
Tjx nog voor je reactie!
Greetz,
Maiky