Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"acht.zes zei: Tolerantie is a bitch. Klik om te vergroten... Zeker maar zijn zoveel mensen die klagen over een bepaald merk afhankelijk van middel. Zelf hoef ik niets van Aurobindo wat bij mij veel slechter werkt maar mÃjn verzekering heeft bij mij Aurobindo gezet mocht het zelf zien bij apotheek. Had altijd Sandoz of PCH. Waaarvan Sandoz het best werkt bij mij. Tegen HA gezegd en die schreef er nu bij dat ik Sandoz weer krijg. Medische noodzaak of iets als toevoeging is blijkbaar de truc. Je huisarts of waar het vandaan komt het dus even melden dat er medische noodzaak voor merk X is. De apotheek kan dan desnoods bellen met de arts. Goede kans dat je dan weer je goede medicijnen krijgt. Succes!"
"Jen zei: Google maar een gabapentine als slaapmiddel meer mensen zijn er over te spreken. Klik om te vergroten... En nog veel meer mensen niet , die worden juist actief of slapeloos van anti epilectica. Off label gebruik moeten artsen veel meer mee oppassen... Het is een feit dat off label maar bij 10% of minder van de gebruikers werkt voor andere symptomen net als seroquel (anti psychotica) gebruiken voor slaap. En vervolgens komen de mensen enorm aan of voelen zich niet meer normaal / fijn (logisch). Daarom is dat vaak helaas maanden zoeken of iets wat ervoor gemaakt is. Zoals z-benzo's of de normale benzodiazepines. Voor gebruik research doen is mijn advies na veel gekloot vroeger...."