#1
Beste forum leden,
Ik ben ooit begonnen met recreatief gebruik van soorten drugs...
Nu na 15 jaar drugs gebruik en heel veel drama's in mijn leven ben ik depressief geworden en dat merk ik vooral in nuchtere staat. Ik wil mijn bed niet meer uitkomen en doe of kan mentaal heel de dag mijn doelen niet meer bereiken.
Door mijn eerdere recreatief gebruik van ghb/cocaine gebruikte ik altijd diazepam of een andere benzo voor het slapen gaan...dit werkte altijd perfect maar zo stilletjes aan is het gebruik van de benzo's ook zonder drugs door blijven gaan waardoor ik nu een enorme tolerantie voor veel verschillende benzo's heb opgebouwd.
Zodra ik bij het opstaan 4 tot 5 ml Ghb neem kom ik mn bed weer uit en is mijn depressie vertrokken...dit is rond 08:30/09:00... dan rond 12e a 13:00 neem ik dan 3,5 ml voor het trainen, ik probeer hierna vaak niet meer te gebruiken maar soms lukt dat niet en neem ik meer en dan rond uurtje of 15:00 of 16:00 weer 3 tot 5 ml... hierna stop ik meestal tenzij er vrienden in het weekend langskomen dan neem ik meer de nacht door. Ik ben lichaamlijk niet verslaafd tenzij ik dagen achtereen wakker blijf (wat soms dus wel eens voorkomt) maar dan zorgt de diazepam ervoor dat ik de dag daarna lichaamlijk geen ontwennings klachten heb.
Nu is het probleem dus dat ik al bij gering gebruik van ghb (en dan stoppend rond uiterlijk 15:00 met 3,5ml ghb) al met 80mg diazepam totaal geen slaap meer heb...mn ogen gaan wel dicht maar ik lig letterlijk te wachten tot de ochtend aanbreekt... ik kruip helemaal slap mn bed uit en zie eruit als een zombie met zwarte kraters onder mn ogen pffff. Dan neem ik 5 ml ghb en ben ik wel weer redelijk o.k maar blijf door deze circulatie erg moe..
Dit is waarschijnlijk door mn hoge tolerantie benzo's veroorzaakt en nu vraag ik me dus af of er een ander goed middel is (ik hoorde iets over serequel 50mg) waarvan ik 1 hoef te nemen...plus een kleine hoeveelheid diazepam in combinatie om gewoon weer een goede diepere lange slaap te krijgen..
Ik neem die diazepam dan in kleine hoeveelheid erbij omdat ik daar nu ook verslaafd aan ben geraakt
en dat moet afbouwen.
Wie kan of heeft hier zelf ervaring mee gehad of weet wellicht een passende oplossing?
Alle info wordt zeer op prijs gesteld!! want weet niet hoelang ik nog zonder slaap ga kunnen functioneren.
Groetjes,
Maiky
Ik ben ooit begonnen met recreatief gebruik van soorten drugs...
Nu na 15 jaar drugs gebruik en heel veel drama's in mijn leven ben ik depressief geworden en dat merk ik vooral in nuchtere staat. Ik wil mijn bed niet meer uitkomen en doe of kan mentaal heel de dag mijn doelen niet meer bereiken.
Door mijn eerdere recreatief gebruik van ghb/cocaine gebruikte ik altijd diazepam of een andere benzo voor het slapen gaan...dit werkte altijd perfect maar zo stilletjes aan is het gebruik van de benzo's ook zonder drugs door blijven gaan waardoor ik nu een enorme tolerantie voor veel verschillende benzo's heb opgebouwd.
Zodra ik bij het opstaan 4 tot 5 ml Ghb neem kom ik mn bed weer uit en is mijn depressie vertrokken...dit is rond 08:30/09:00... dan rond 12e a 13:00 neem ik dan 3,5 ml voor het trainen, ik probeer hierna vaak niet meer te gebruiken maar soms lukt dat niet en neem ik meer en dan rond uurtje of 15:00 of 16:00 weer 3 tot 5 ml... hierna stop ik meestal tenzij er vrienden in het weekend langskomen dan neem ik meer de nacht door. Ik ben lichaamlijk niet verslaafd tenzij ik dagen achtereen wakker blijf (wat soms dus wel eens voorkomt) maar dan zorgt de diazepam ervoor dat ik de dag daarna lichaamlijk geen ontwennings klachten heb.
Nu is het probleem dus dat ik al bij gering gebruik van ghb (en dan stoppend rond uiterlijk 15:00 met 3,5ml ghb) al met 80mg diazepam totaal geen slaap meer heb...mn ogen gaan wel dicht maar ik lig letterlijk te wachten tot de ochtend aanbreekt... ik kruip helemaal slap mn bed uit en zie eruit als een zombie met zwarte kraters onder mn ogen pffff. Dan neem ik 5 ml ghb en ben ik wel weer redelijk o.k maar blijf door deze circulatie erg moe..
Dit is waarschijnlijk door mn hoge tolerantie benzo's veroorzaakt en nu vraag ik me dus af of er een ander goed middel is (ik hoorde iets over serequel 50mg) waarvan ik 1 hoef te nemen...plus een kleine hoeveelheid diazepam in combinatie om gewoon weer een goede diepere lange slaap te krijgen..
Ik neem die diazepam dan in kleine hoeveelheid erbij omdat ik daar nu ook verslaafd aan ben geraakt
Wie kan of heeft hier zelf ervaring mee gehad of weet wellicht een passende oplossing?
Alle info wordt zeer op prijs gesteld!! want weet niet hoelang ik nog zonder slaap ga kunnen functioneren.
Groetjes,
Maiky

en doe echt vreselijk toffe dingen maar heb mezelf helaas gewend om mijn hobby/werk uit te kunnen voeren onder de GHB en nu ook onder de cycle Phenibut/Noopept.