Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDepressief drugs misbruiken | Speed verslaafd

Depressief drugs misbruiken | Speed verslaafd

39 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
somshoogLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel veel sterkte man! Lees aldoor je berichten en echt kut dat je zo diep in de shit zit. Ik hoop dat je hier uit kan komen en alles weer wat op de rails kan krijgen.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou heb ik alweer trek in pep. Waarom ook niet. Ik neem straks 3 x 50 Mg in capsuletjes.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dankjewel man doet me goed :)
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag beginnen met Lorazepam afbouwen.
2,5 MG - 2 MG
Deze week.
Dag 11 geen speed.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misbruik zei:
Quit cold turkey m'n anti-depressiva nu over 3 dagen zie ik psychiater.
Klik om te vergroten...
Helaas was dit iets minder makkelijk gezegd dan gedaan.
Terug op maximale dosis, na overleg met psychiater wel duidelijk aangekaart van m'n gebruik.
Afbouwschema voor binnen 1 maand van de Lorazepam af.
Vanwege nieuwe woonruimte de anti-depressiva maar even laten voor wat het is.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elke dag tot ik het ongemak van deze benzo-afkick kwijt ben.
Aantal gram opgedeeld in een flinke lading 50 MG Capsule's
Resulteerd in mogelijk lichamelijke afhankelijkheid en een brijder opname.

Voorlopig geen prestatie druk dus het beste moment om dit aan te pakken.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn remedie tegen depressie: af en toe een paddotrip en wekelijks ketamine... Verder iets vinden waar je helemaal dol op bent. Voor de één is dat een vriendin, voor de ander is dat kunst maken. Sporten helpt, gezond en voldoende eten helpt, reizen helpt, zelfhulp boeken kunnen ook helpen, meditatie kan helpen...
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsychedelicMagic zei:
Mijn remedie tegen depressie: af en toe een paddotrip en wekelijks ketamine... Verder iets vinden waar je helemaal dol op bent. Voor de één is dat een vriendin, voor de ander is dat kunst maken. Sporten helpt, gezond en voldoende eten helpt, reizen helpt, zelfhulp boeken kunnen ook helpen, meditatie kan helpen...
Klik om te vergroten...

Dissocatieve ervaring, heeft me ook alleen positief beinvloed.
Ik slik Anti-Psychotica tegen elke vorm van hallucinaties die me zo goed als compleet ongemak opleveren.

Aangezien het sterk word afgeraden door zelfs ervaren trippers op dit forum.. Helaas
LSD lijkt me op elk punt van trippen interessant. Psychose gevoeligheid.
Mentale uitputting heb ik daar in tegen zo goed als ervaren op elk niveau.
Lichamelijk geen idee herstellen is iedegeval niet nodig van als voorbeeld 3 dagen niet slapen.
Paar uurtjes toegeven aan slaap te kort is meer dan genoeg.

Meditatie kan ik moeilijk in komen vanwege m'n gebrek aan concentratie,
Mindfullness wel aantal keer goed ervaren dus al krijg ik het wel somehow voor elkaar zal dit zeker een positieve in vloed op me hebben.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misbruik zei:
Elke dag tot ik het ongemak van deze benzo-afkick kwijt ben.
Aantal gram opgedeeld in een flinke lading 50 MG Capsule's
Resulteerd in mogelijk lichamelijke afhankelijkheid en een brijder opname.

Voorlopig geen prestatie druk dus het beste moment om dit aan te pakken.
Klik om te vergroten...

@OverdriveO , Maar toch, vriendelijk bedankt.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb nog me best gedaan, ik hou het bij deze eenmalige aankoop bij de dealer.
Voor de maand, en als ik de maatschappij in moet zal ik het restant weggooien met bewijs.
(In de zin van stage/werk)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@Misbruik
Dus je gebruikt nog steeds elke dag?
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
@Misbruik
Dus je gebruikt nog steeds elke dag?
Klik om te vergroten...

Niet elke dag.
Ik beperk het voorlopig tot 1/2x in de week.
2 nachten achter elkaar.

Maar om eerlijk te zijn, zou 7 dagen in de week, me prima bevallen daar niet van.

- Edit:

- Als ik mentaal te obsessief de hele dag bezig ben met pep, terwijl ik stage/werk volg soon.
Ga ik de kliniek in. (Die afspraak ga ik ook maken met mijn psychiater vanmiddag)
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Een tijd geleden was ik van plan hier op DF een soort uitleg neer te zetten hoe je met behulp van een spiritueel ingesteld leven op ingrijpende wijze fundamenteel aan al deze mentale problemen kunt werken. Ik was daar al aan begonnen, maar om de een of andere reden kwam de inspiratie niet en daarom heb ik het gelaten. Maar aangezien we hier nu wel bijna dagelijks mensen met dergelijke ernstige mentale problemen hebben, is het misschien toch een idee hier weer eens naar te gaan kijken. Op die manier kunnen mensen hier naar verwezen worden...
Klik om te vergroten...
Klinkt awesome man, ik denk dat dit members zeker zou kunnen helpen en ik sta er zelf ook open voor, ondanks dat ik lang niet zoveel mentale problemen als vroeger heb en positief in het leven sta. Zeker doen, zou ik zeggen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Sally Tessio
Bedankt voor de reminder en aanmoediging. :wink:

Ik weet niet wat het precies is, maar ik vergeet het en heb er soms ook geen inspiratie voor en op andere tijden is het misschien ook wel luiheid dat het er niet van komt. En op momenten dat ik zelf moeite heb in contact te staan met spiritualiteit is het natuurlijk ook hypocriet om er dan over te schrijven. Maar als ik dan hoor dat mensen er wel interesse in hebben, dan motiveert dat wel erg. :) Het gaat er dus ook zeker wel komen. Misschien dat ik het schrijf in de afterglow van een ald-52 trip die ik binnenkort van plan ben te doen. Na een trip is het altijd veel makkelijker voor me om te schrijven.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is een opname geen ideetje?

En hiermee bedoel ik geen detoxje van 2 weken maar écht serieus aan jezelf werken. Ik snap dat je je zwaar klote voelt door je depressie's maar drugs zijn geen oplossing.

Makkelijk gezegd ik weet het, maar soms hoeft de juiste keuze niet moeilijk te zijn.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsychedelicMagic zei:
Mijn remedie tegen depressie: af en toe een paddotrip en wekelijks ketamine... Verder iets vinden waar je helemaal dol op bent. Voor de één is dat een vriendin, voor de ander is dat kunst maken. Sporten helpt, gezond en voldoende eten helpt, reizen helpt, zelfhulp boeken kunnen ook helpen, meditatie kan helpen...
Klik om te vergroten...

Wekelijks keta tegen depressie, helpt dat? En hoe pas je dat dan toe?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fenrir zei:
Wekelijks keta tegen depressie, helpt dat? En hoe pas je dat dan toe?
Klik om te vergroten...
Nou mij helpt paddo's of lsd veel meer. Maar af en toe een paar dagen keta gebruiken zorgt ervaar dat ik mij de dagen erna weer een stuk vrolijker voel. Kan ook placebo zijn. Dat van de paddo of lsd is geen placebo. Voel me dan weken lang gelukkig, leergierig, mensenlief, gemotiveerd, connected met de wereld om mij heen en dankbaar.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsychedelicMagic zei:
Nou mij helpt paddo's of lsd veel meer. Maar af en toe een paar dagen keta gebruiken zorgt ervaar dat ik mij de dagen erna weer een stuk vrolijker voel. Kan ook placebo zijn. Dat van de paddo of lsd is geen placebo. Voel me dan weken lang gelukkig, leergierig, mensenlief, gemotiveerd, connected met de wereld om mij heen en dankbaar.
Klik om te vergroten...
Het is aangetoond dat een lage dosering keta een anti depressieve werking heeft. Treedt binnen een uur op en houdt een week aan. Ik merk zelf ook dat mijn stemming verbetert. Paddos daarentegen is altijd maar afwachten vind ik. Laatste keer kreeg ik er een slecht humeur van.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsychedelicMagic zei:
Nou mij helpt paddo's of lsd veel meer. Maar af en toe een paar dagen keta gebruiken zorgt ervaar dat ik mij de dagen erna weer een stuk vrolijker voel. Kan ook placebo zijn. Dat van de paddo of lsd is geen placebo. Voel me dan weken lang gelukkig, leergierig, mensenlief, gemotiveerd, connected met de wereld om mij heen en dankbaar.
Klik om te vergroten...

Lytje pole zei:
Het is aangetoond dat een lage dosering keta een anti depressieve werking heeft. Treedt binnen een uur op en houdt een week aan. Ik merk zelf ook dat mijn stemming verbetert. Paddos daarentegen is altijd maar afwachten vind ik. Laatste keer kreeg ik er een slecht humeur van.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik inderdaad ook in geïnteresseerd, het effect dat bij klinisch onderzoek aangetoond is. Er is echter niets te vinden over dosering, de vorm van de ketamine, of behandeling eromheen. (En het werd bij de proefpersonen geïnjecteerd, ik weet niet of dat verschil uitmaakt maar injecteren trekt me niet zo.) Ik hoopte dat jij antwoorden op mijn vragen had, helaas!
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmm, ik had ooit eens in de vera in groningen zo'n 5 jaar geleden een lezing over ketamine en depressie bijgewoond. Meen mij te herinneren, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen, dat het ging om 25mg ketamine per keer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."