#1
M'n moeder krijgt elke 3 mnd een Ketamine infuus voor haar pijnklachten. Toevallig heeft m'n moeder ook last van depressies. Gek genoeg niet meer sinds ze is gestart met de Ketamine behandeling.
Is natuurlijk geen echt 'bewijs' , maar alsnog.
Is natuurlijk geen echt 'bewijs' , maar alsnog.
heb ik ondervonden (dr.Rebell)