Goed van je dat je op DF bent gekomen om je verhaal te delen. Veel mensen kijken alleen maar toe en durven hun verhaal uit schaamte niet te delen.
Jammer dat van die dealer, dat je zelfs op rekening drugs kan halen. Maarja, meeste dealers doen het om geld en als je niet betaald zullen ze vast wel gaan dreigen. Tot hoever weten je ouders over je drugs gebruik? Als ze bereid zijn die dealer af te lossen, zijn ze dan ook bereid om jou te steunen tijdens het afkicken en het herstel? Hulp zoeken is geen probleem, hulp vinden ook niet, hoe en wat de beste manier is, weten andere DF'ers misschien wel. Want het kan via je huisarts of direct via een afkickkliniek (en je hebt volgens reviews goede en minder goede klinieken), al ligt het voornamelijk aan je instelling. Hoe het zit met wachtlijsten weet ik zoals Zwijgrecht ook niet, maar hoe eerder je er bij bent, hoe beter!
Wil je dus stoppen met je gebruik en ben je bereid alles op te geven betreft hoe jouw leven er nu uit ziet zodat je je volledig kan focussen op je afkick?
(ik heb deze nacht zelf een beetje speed gebruikt, dus alvast excuses voor eventuele grammaticale fouten e.d. btw :P)
Wat ik je verder nog wilt meegeven is dat je er in een afkickkliniek er niet alleen voor staat. Er zijn constant mensen die je begeleiden, steunen, aansturen, helpen, etc, maak je daar in ieder geval geen zorgen over! Als je je 100% inzet, zal het zeker wel goed komen, ook betreft je toekomst. In de afkickkliniek zal je eerst aan de detox gaan om clean te worden, daarna volgt het gezond maken van je lichaam en hierna helpen ze je mentaal zodat je clean blijft, weer grip krijgt op je leven en je positief verandert als mens.
De vraag die nu in me rondspookt: je hebt 2000 euro weggegooid aan coke en je ouders hebben dit afbetaald bij de dealer. Waarom kregen je ouders geen voorgevoel van; hij heeft serieus hulp nodig, dit kan hij niet alleen?
In ieder geval wens ik je alvast succes toe!

(PS: blijf sowieso nog even rondhangen op het Forum!)