Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles kapot door coke en opzoek naar mensen met ervaring/verstand!

Alles kapot door coke en opzoek naar mensen met ervaring/verstand!

62 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
M
MrWegkwijtLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAZING zei:
Snap het wel dat je zo veel snuift als je voor zo een club bent... nee maar ff serieus, misschien profesioneel hulp zoeken, je kan altijd naar je HA die kan je doorverwijzen etc.
Klik om te vergroten...

Grappige reactie. Dit lelijke logo als profielfoto is slechts om anoniem te blijven. Aangezien niemand mij zou linken aan iemand met een feyenoord logo. Qua snuifgedrag zou ik niet misstaan in de kuip, maar er is maar een echte club in NL

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
M
MrWegkwijtLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zwijgrecht zei:
Thanks! Ook voor je compliment. Toch ga ik reageren ondanks dat het niet persoonlijk is. Verslaafd raken of niet is zeker een wilskracht dingetje, maar ik doelde op het feit dat TS wel heel makkelijk en luchtig erover denkt omdat papa en mama toch de problemen wel oplossen. 4 rooitjes bij een dealer afgelost door papa en nog steeds rustig verder, praten over naar zuid Afrika even afkicken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Mijn broeders en zusters die verslaafd raken verwijt ik geen gebrek aan wilskracht, diegene die de confrontatie met zichzelf niet aandurft en andere mensen laat opdraaien voor zijn gedrag wel . :) om hulp schreeuwen is niet moeilijk, maar je herkent een strijder aan het vastbijten en volhouden, ook als het heftig wordt. Dan heb je mijn respect eeuwig te pakken

Ps wat betekent elkaar de maat nemen?
Klik om te vergroten...
Zwijgrecht zei:
Heb zon vermoeden dat topic starter niet meer terugkomt, denk dat de sos gewoon op was s'nachts en de kater zich aandiende, inclusief het besef dat je wel heel dom bezig bent en een ongezonde portie zelfhaat. Een noodkreet is makkelijk gemaakt, de overweging (dat je uberhaupt die keus hebt is al een zegen) om "even" in Zuid Afrika af te kicken en de veronderstelling dat iedereen wel begrip cq medelijden met je zal hebben stoot me een beetje tegen de schenen.

Jij bent verslaafd, en dat heb jij zelf laten gebeuren. Jij Zelf zal dan ook degene moeten zijn die hulp vraagt maar vooral aangrijpt en er gebruik van maakt. Iedereen kan aan het eind van zijn latijn schreeuwen om hulp, maar kan je ook na 3 weken clean en papa heeft de dealer betaald nog inzien dat Jij verslaafd bent? Blijf je gemotiveerd als iemand anders weer je problemen oplost? Ergens ga je jezelf tegenkomen, en denk dat dat niet goed gaat zijn voor je eigenwaarde cq zelfrespect...




Beter stof je je handschoenen maar af en begin je met een beetje wilskracht en weerbaarheid kweken want anders ben ik bang dat je een beatdown gaat krijgen van het leven waar het pak slaag van Conor McGregor vs Khabib Nurmagamedov stilletjes bij verbleekt.

Beter hou je je rug recht en incasseer je nu als een man.
Wees een kerel en handle your business

Mocht TS dit nog lezen dan :sweatsmile:

T beste en de mazzel!:kissingsmiling::moneytongue::handfist:
Klik om te vergroten...
Zwijgrecht zei:
Heb zon vermoeden dat topic starter niet meer terugkomt, denk dat de sos gewoon op was s'nachts en de kater zich aandiende, inclusief het besef dat je wel heel dom bezig bent en een ongezonde portie zelfhaat. Een noodkreet is makkelijk gemaakt, de overweging (dat je uberhaupt die keus hebt is al een zegen) om "even" in Zuid Afrika af te kicken en de veronderstelling dat iedereen wel begrip cq medelijden met je zal hebben stoot me een beetje tegen de schenen.

Jij bent verslaafd, en dat heb jij zelf laten gebeuren. Jij Zelf zal dan ook degene moeten zijn die hulp vraagt maar vooral aangrijpt en er gebruik van maakt. Iedereen kan aan het eind van zijn latijn schreeuwen om hulp, maar kan je ook na 3 weken clean en papa heeft de dealer betaald nog inzien dat Jij verslaafd bent? Blijf je gemotiveerd als iemand anders weer je problemen oplost? Ergens ga je jezelf tegenkomen, en denk dat dat niet goed gaat zijn voor je eigenwaarde cq zelfrespect...


Beter stof je je handschoenen maar af en begin je met een beetje wilskracht en weerbaarheid kweken want anders ben ik bang dat je een beatdown gaat krijgen van het leven waar het pak slaag van Conor McGregor vs Khabib Nurmagamedov stilletjes bij verbleekt.

Beter hou je je rug recht en incasseer je nu als een man.
Wees een kerel en handle your business

Mocht TS dit nog lezen dan :sweatsmile:

T beste en de mazzel!:kissingsmiling::moneytongue::handfist:
Klik om te vergroten...

Excuus aan jou, de meneer die dag en nacht paraat staat om mensen te adviseren en bekritiseren terwijl alles wat je zegt zeer waarschijnlijk is gebaseerd op jezelf. Ik heb dit geplaatst terwijl mn coke opwas en een kater zich indiende? Blijkbaar gebeurd dit wekelijks bij jou anders zou je het niet zeggen en daarnaast als je mijn verhaal gelezen hebt had ik altijd de middelen om coke te gebruiken. Begrijpend lezen is een vak die je moet kennen als je van dit soort forums je dagelijkse bezigheid maakt. \\\\
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke is een lastige verslaving.
Als het echt je gezondheid in gevaar brengt kan je naar een kliniek maar als je terug komt zal het gevoel om een nieuw pakje te kopen niet zomaar verdwijnen.
Dat kan zelfs nog jaren door spelen.
Het is een gevecht met jezelf en daar moet je uit zien te komen.
M
MrWegkwijtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo mensen,

Tis zover gekomen dat ik een anoniem account heb aangemaakt op deze site en mijn verhaal ga delen in hoop op iets van reactie...

Ik ben 22 jaar, kom uit een welvarend gezin, sport 3x per week en heb werk/studie. Ik wil mn verhaal delen omdat ik op dit moment op een dieptepunt zit in mijn leven.

Vanaf me 16e gebruik ik eigenlijk al drugs. In het begin expirementeren met xtc en daarna veel speed gebruikt. Heb een jaar langs wekelijks xtc gebruikt en toen ik daar klaar mee was heb ik vervolgens maanden lang dagelijks speed gebruikt. Gek genoeg kwam ik er makkelijk van af. Haalde mn diploma en niks aan de hand.

Sinds twee jaar geleden ben ik coke gaan gebruiken, voornamelijk tijdens het uitgaan met vrienden. Na een tijd begon ik coke in mn eentje te halen en ook meerdere keren per week. Het liep helemaal uit de hand, 4x per week gebruiken en een schuld van 2000€ bij een dealer. Na een zwaar gesprek met mijn ouders hebben hun dat allemaal afbetaald met de verwachting dat ik zou stoppen. Ik dacht dat het wel even zou lukken maar uiteraard was dit niet het geval... Het laatste halfjaar heb ik nog 4000€ erdoorheen gesnoven, het gebruik gaat altijd samen met alcohol en online casino’s.

Inmiddels is het zo dat ik leef om het gebruiken van sos en al het andere links laat liggen. In mn sociale omgeving is het al duidelijk dat ik veel gebruik maar er is niks dat me laat stoppen. Erg pijnlijk om er achter te komen dat je niet kan stoppen met gebruiken en alsof de coke je bestuurd.

Hier mijn misschien onduidelijk verhaal, hoop dat er mensen zijn die iets reageren of ervaring hebben. Moet ik hulp zoeken en waar?
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Knap dat je dit zo neerschrijft. Heftig.

Om antwoord te geven of je hulp moet zoeken of niet, feit dat je om 5 uur zon topic aanmaakt zegt wel genoeg toch :tongueout:
Serieus man , ga morgen langs de huisarts en haal een doorverwijzing naar de verslaving zorg. Je ouders hoeven nog niks te weten als je dat niet gelijk wil, weet niet hoelang de wachtlijst is. Hoe eerder hoe beter. Denk dat je nu 2 dingen kan doen of het laten gaan en binnen no time alles onherstelbaar kapot maakt of nu een beslissing maken en alles eraan doen, Maar volgens mij heb je al door dat dat je juiste keus is. T gaat om de rest van je leven tenslotte

Sterkte man en probeer nog beetje te slapen als dat lukt
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed van je dat je op DF bent gekomen om je verhaal te delen. Veel mensen kijken alleen maar toe en durven hun verhaal uit schaamte niet te delen.

Jammer dat van die dealer, dat je zelfs op rekening drugs kan halen. Maarja, meeste dealers doen het om geld en als je niet betaald zullen ze vast wel gaan dreigen. Tot hoever weten je ouders over je drugs gebruik? Als ze bereid zijn die dealer af te lossen, zijn ze dan ook bereid om jou te steunen tijdens het afkicken en het herstel? Hulp zoeken is geen probleem, hulp vinden ook niet, hoe en wat de beste manier is, weten andere DF'ers misschien wel. Want het kan via je huisarts of direct via een afkickkliniek (en je hebt volgens reviews goede en minder goede klinieken), al ligt het voornamelijk aan je instelling. Hoe het zit met wachtlijsten weet ik zoals Zwijgrecht ook niet, maar hoe eerder je er bij bent, hoe beter!

Wil je dus stoppen met je gebruik en ben je bereid alles op te geven betreft hoe jouw leven er nu uit ziet zodat je je volledig kan focussen op je afkick?

(ik heb deze nacht zelf een beetje speed gebruikt, dus alvast excuses voor eventuele grammaticale fouten e.d. btw :P)

Wat ik je verder nog wilt meegeven is dat je er in een afkickkliniek er niet alleen voor staat. Er zijn constant mensen die je begeleiden, steunen, aansturen, helpen, etc, maak je daar in ieder geval geen zorgen over! Als je je 100% inzet, zal het zeker wel goed komen, ook betreft je toekomst. In de afkickkliniek zal je eerst aan de detox gaan om clean te worden, daarna volgt het gezond maken van je lichaam en hierna helpen ze je mentaal zodat je clean blijft, weer grip krijgt op je leven en je positief verandert als mens.

De vraag die nu in me rondspookt: je hebt 2000 euro weggegooid aan coke en je ouders hebben dit afbetaald bij de dealer. Waarom kregen je ouders geen voorgevoel van; hij heeft serieus hulp nodig, dit kan hij niet alleen?

In ieder geval wens ik je alvast succes toe! :mrgreen:
(PS: blijf sowieso nog even rondhangen op het Forum!)
M
MrWegkwijtLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bas zei:
Goed van je dat je op DF bent gekomen om je verhaal te delen. Veel mensen kijken alleen maar toe en durven hun verhaal uit schaamte niet te delen.

Jammer dat van die dealer, dat je zelfs op rekening drugs kan halen. Maarja, meeste dealers doen het om geld en als je niet betaald zullen ze vast wel gaan dreigen. Tot hoever weten je ouders over je drugs gebruik? Als ze bereid zijn die dealer af te lossen, zijn ze dan ook bereid om jou te steunen tijdens het afkicken en het herstel? Hulp zoeken is geen probleem, hulp vinden ook niet, hoe en wat de beste manier is, weten andere DF'ers misschien wel. Want het kan via je huisarts of direct via een afkickkliniek (en je hebt volgens reviews goede en minder goede klinieken), al ligt het voornamelijk aan je instelling. Hoe het zit met wachtlijsten weet ik zoals Zwijgrecht ook niet, maar hoe eerder je er bij bent, hoe beter!

Wil je dus stoppen met je gebruik en ben je bereid alles op te geven betreft hoe jouw leven er nu uit ziet zodat je je volledig kan focussen op je afkick?

(ik heb deze nacht zelf een beetje speed gebruikt, dus alvast excuses voor eventuele grammaticale fouten e.d. btw :P)

Wat ik je verder nog wilt meegeven is dat je er in een afkickkliniek er niet alleen voor staat. Er zijn constant mensen die je begeleiden, steunen, aansturen, helpen, etc, maak je daar in ieder geval geen zorgen over! Als je je 100% inzet, zal het zeker wel goed komen, ook betreft je toekomst. In de afkickkliniek zal je eerst aan de detox gaan om clean te worden, daarna volgt het gezond maken van je lichaam en hierna helpen ze je mentaal zodat je clean blijft, weer grip krijgt op je leven en je positief verandert als mens.

De vraag die nu in me rondspookt: je hebt 2000 euro weggegooid aan coke en je ouders hebben dit afbetaald bij de dealer. Waarom kregen je ouders geen voorgevoel van; hij heeft serieus hulp nodig, dit kan hij niet alleen?

In ieder geval wens ik je alvast succes toe! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Thanks voor je reactie!

Waarom mijn ouders geen voorgevoel kregen dat ik serieus hulp nodig zou hebben? Best gek als je het nu zo zegt. De onwetendheid over coke verslaving en het vertrouwen in mij dat ik wel zou stoppen denk ik..

Maar goed, iedereen in mn omgeving zal begrip hebben voor mn verhaal en mij steunen. Heb er alleen totaaal geen zin om aan een verslaving toe te geven + de kans is groot dat ik weer ga gebruiken. Zat zelf te kijken naar een kliniek in zuid Afrika

Bevalt de speed? :wink:
Nogmaals thnx voor je reactie
M
MrWegkwijtLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zwijgrecht zei:
Knap dat je dit zo neerschrijft. Heftig.

Om antwoord te geven of je hulp moet zoeken of niet, feit dat je om 5 uur zon topic aanmaakt zegt wel genoeg toch :tongueout:
Serieus man , ga morgen langs de huisarts en haal een doorverwijzing naar de verslaving zorg. Je ouders hoeven nog niks te weten als je dat niet gelijk wil, weet niet hoelang de wachtlijst is. Hoe eerder hoe beter. Denk dat je nu 2 dingen kan doen of het laten gaan en binnen no time alles onherstelbaar kapot maakt of nu een beslissing maken en alles eraan doen, Maar volgens mij heb je al door dat dat je juiste keus is. T gaat om de rest van je leven tenslotte

Sterkte man en probeer nog beetje te slapen als dat lukt
Klik om te vergroten...
Thanks voor je reactie!

Dat zegt zeker genoeg haha. Ga zeker mn huisarts bellen voor een verwijsbrief, ook al paar keer gedaan trouwens maar door gebruik al drie keer mn afspraak gemist. Nogmaals bedankt voor je reactie!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aii, ik dacht eigenlijk dat je zeg maar die fase al voorbij was; het toegeven van een verslaving. Dat is namelijk wel de eerste stap die je moet zetten als je wenst geholpen te worden. (en dat dit vruchten afwerpt)

Je hebt zo te lezen genoeg problemen veroorzaakt door je drugs gebruik, wat voor de toekomst nu al grote gevolgen heeft. Dit kan je niet ontlopen, je bent je bewust dat drugs gebruik hier ergens mee te maken heeft, maar je wilt het niet toegeven omdat men dan het drugs gebruik van je zal afnemen. En eigenlijk wil je juist niet dat de veroorzaakte gevolgen gaan verergeren. Je kan het dus niet ontlopen, erkennen is eigenlijk de enige optie.

Het gelukkig makend gevoel dat cocaine jou geeft is ook te vinden bij andere dingen zoals: sporten, eten, gezelligheid met andere mensen, praten, uitgaan, etc. Daar heb je cocaine niet voor nodig! Dus waarom zou je er nog mee door willen gaan als de negatieve effecten de overhand nemen? (:

PS: ik wil je niet pushen, stop met de drugs zodra je er zelf klaar voor bent
M
MrWegkwijtLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bas zei:
Aii, ik dacht eigenlijk dat je zeg maar die fase al voorbij was; het toegeven van een verslaving. Dat is namelijk wel de eerste stap die je moet zetten als je wenst geholpen te worden. (en dat dit vruchten afwerpt)

Je hebt zo te lezen genoeg problemen veroorzaakt door je drugs gebruik, wat voor de toekomst nu al grote gevolgen heeft. Dit kan je niet ontlopen, je bent je bewust dat drugs gebruik hier ergens mee te maken heeft, maar je wilt het niet toegeven omdat men dan het drugs gebruik van je zal afnemen. En eigenlijk wil je juist niet dat de veroorzaakte gevolgen gaan verergeren. Je kan het dus niet ontlopen, erkennen is eigenlijk de enige optie.

Het gelukkig makend gevoel dat cocaine jou geeft is ook te vinden bij andere dingen zoals: sporten, eten, gezelligheid met andere mensen, praten, uitgaan, etc. Daar heb je cocaine niet voor nodig! Dus waarom zou je er nog mee door willen gaan als de negatieve effecten de overhand nemen? (:

PS: ik wil je niet pushen, stop met de drugs zodra je er zelf klaar voor bent
Klik om te vergroten...

Toegeven en ermee naar buiten komen is een verschil natuurlijk. Wat zouden de grote gevolgen moeten zijn zoals je zegt?

Naast het gebruik sport ik nog steeds en heb ik genoeg sociale contacten.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#11
MrWegkwijt zei:
Wat zouden de grote gevolgen moeten zijn zoals je zegt?
Klik om te vergroten...
Je schuld dat groter en groter wordt en dan gaat dit nog samen met het bezoeken van online casino's. Dan heb je 3 grote problemen: cocaine verslaafd, gok verslaafd en geld problemen. Deze 3 zorgen voor de toekomst voor nog meer afgeleide problemen. Want dat sporten zal later onbelangrijk worden zodra het gebruik van cocaine op plek 1 komt te staan (en dat gebeurt als je door gaat met gebruiken). Sociale contacten zullen vanzelf minder worden waardoor dan hulp van naasten en vrienden ver te zoeken is. Vanaf zeg maar dat punt betreft de verslaving is er eigenlijk geen rem meer omdat alles wat je gebruik belemmert, weg valt. Hierdoor is het einde oefening met je normale leven.

MrWegkwijt zei:
Toegeven en ermee naar buiten komen is een verschil natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Klopt inderdaad. En gezien je ermee naar buiten komt heb je zo te lezen weinig schaamte of angst. Das een positief puntje, want voor veel verslaafden is dit een enorme drempel. Meestal gebeurt het andersom; mensen geven het eerst toe en komen daarna pas naar buiten met hun verhaal. Maar gezien je nu al over 1 drempel heen bent, moet die 2e toch een makkie zijn? (:

Je komt niet voor niets op dit forum, je weet dat je verslaafd bent en hulp moet zoeken.

Probeer wat anders te denken zodat het erkennen makkelijk wordt. Verslaving is namelijk een ziekte; je gedraagt je anders hierdoor en neemt verkeerde beslissingen. Je bent daardoor jezelf niet. Dus, maak het besluit om er wat aan te doen. Het is lastig, maar wel mogelijk! (:
S
StailozLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je zegt alles kapot door coke? Wat precies? Volgens mij ben je nog best wel op tijd. Ik zou wel nu echt wat eraan doen en inderdaad hulp zoeken bij verslavingszorg, dat kan ook anoniem.

Ik ken het gevoel dat coke je bestuurd. Maar zodra die besef komt, word ik even heel boos op mezelf en zeg ik coke voor een tijdje vaarwel. gewoon je "tanden erin zetten" en niet nemen, de interesse in coke vervaagt dan vanzelf. Laat coke ff zien wie de baas is. ik weet zeker dat je dat kan.

Want als je na dit gevoel doorgaat, word het steeds moeilijker en moeilijker, maar nooit onmogelijk.
M
MrWegkwijtLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stailoz zei:
Je zegt alles kapot door coke? Wat precies? Volgens mij ben je nog best wel op tijd. Ik zou wel nu echt wat eraan doen en inderdaad hulp zoeken bij verslavingszorg, dat kan ook anoniem.

Ik ken het gevoel dat coke je bestuurd. Maar zodra die besef komt, word ik even heel boos op mezelf en zeg ik coke voor een tijdje vaarwel. gewoon je "tanden erin zetten" en niet nemen, de interesse in coke vervaagt dan vanzelf. Laat coke ff zien wie de baas is. ik weet zeker dat je dat kan.

Want als je na dit gevoel doorgaat, word het steeds moeilijker en moeilijker, maar nooit onmogelijk.
Klik om te vergroten...

Alles kapot is de titel die ik gekozen heb maar in letterlijke zin valt het nog te over zien. Misschien kan ik beter zeggen; als dit zo doorgaat dan gaat alles kapot.

Ik lees dat je zelf ervaring hebt met coke, dat het je bestuurd etc. Ik word er bijna bang van omdat ik het dus zelf door heb, nu kan ik nog makkelijk aan de rommel komen omdat ik steeds wel het geld heb ervoor. Wat ik wil zeggen is, ik heb geen idee hoe ik reageer als ik niet meer zoveel kan halen/betalen. Ik heb geen een keer niet kunnen gebruiken om wat voor reden dan ook, heb jij ervaring hiermee? Als voorbeeld dat je weer moet halen van jezelf en dit vervolgens niet kon om wat voor reden dan ook (geen geld bv)? Ik vraag dit omdat ik mn verslaving nu steeds makkelijk heb kunnen voeden dus wss het ergste van de verslaving niet eens heb meegemaakt; het moment dat je wil maar niet kan zeg maar :wink:

Hoop je niet lastig te vallen met deze lap tekst haha!
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#14
MrWegkwijt zei:
Alles kapot is de titel die ik gekozen heb maar in letterlijke zin valt het nog te over zien. Misschien kan ik beter zeggen; als dit zo doorgaat dan gaat alles kapot.

Ik lees dat je zelf ervaring hebt met coke, dat het je bestuurd etc. Ik word er bijna bang van omdat ik het dus zelf door heb, nu kan ik nog makkelijk aan de rommel komen omdat ik steeds wel het geld heb ervoor. Wat ik wil zeggen is, ik heb geen idee hoe ik reageer als ik niet meer zoveel kan halen/betalen. Ik heb geen een keer niet kunnen gebruiken om wat voor reden dan ook, heb jij ervaring hiermee? Als voorbeeld dat je weer moet halen van jezelf en dit vervolgens niet kon om wat voor reden dan ook (geen geld bv)? Ik vraag dit omdat ik mn verslaving nu steeds makkelijk heb kunnen voeden dus wss het ergste van de verslaving niet eens heb meegemaakt; het moment dat je wil maar niet kan zeg maar :wink:

Hoop je niet lastig te vallen met deze lap tekst haha!
Klik om te vergroten...
Je zegt dat je het geld ervoor hebt maar je had wel een schuld van 2000 euro die je ouders aflossen??
M
MrWegkwijtLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zwijgrecht zei:
Je zegt dat je het geld ervoor hebt maar je had wel een schuld van 2000 euro die je ouders aflossen??
Klik om te vergroten...

Scherp! Ik zei het verkeerd; ik zelf heb het geld niet maar door mn ouders heb ik dat wel de hele tijd. Ik werk en krijg een lening van duo + gemakkelijk geld krijgen van ouders is genoeg om bijna dagelijks te gebruiken...
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je bent 22 en je ouders betalen je verslaving? Zeg dat is 10 x hardop voor de spiegel, dan krijg je vanzelf motivatie om te stoppen
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#17
MrWegkwijt zei:
Scherp! Ik zei het verkeerd; ik zelf heb het geld niet maar door mn ouders heb ik dat wel de hele tijd. Ik werk en krijg een lening van duo + gemakkelijk geld krijgen van ouders is genoeg om bijna dagelijks te gebruiken...
Klik om te vergroten...
Hoelang is deze situatie nog houdbaar denk je?
Je zal er toch al achter zijn dat coke veel tolerantie geeft?
Doe jezelf een enorm plezier en stop of minder nu het nog relatief makkelijk kan. Hoe langer je zo doorgaat, hoe moeilijker het wordt.
Ik vind cocaïne een leuke drug, maar ‘t is oh zo belangrijk om de baas te blijven over je gebruik. Wil je een slaaf zijn dan? Uiteindelijk blijft er van jouw eigen wil niets meer over. Mooi vooruitzicht ...?

Come on, zet je toekomst niet op het spel voor iets dat zowel op korte als lange termijn op alle vlakken enkel nadelen geeft.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#18
Excuus aan jou, de meneer die dag en nacht paraat staat om mensen te adviseren en bekritiseren terwijl alles wat je zegt zeer waarschijnlijk is gebaseerd op jezelf
Klik om te vergroten...

At your service, het is niet altijd een makkelijke roeping.

Wil niet vervelend zijn, maar :


MrWegkwijt zei:
Hallo mensen,

, 4x per week gebruiken en een schuld van 2000€ bij een dealer. Na een zwaar gesprek met mijn ouders hebben hun dat allemaal afbetaald met de verwachting dat ik zou stoppen. Ik dacht dat het wel even zou lukken maar uiteraard was dit niet het geval... Het laatste halfjaar heb ik nog 4000€ erdoorheen gesnoven, het gebruik gaat altijd samen met alcohol en online casino’s.
Klik om te vergroten...

MrWegkwijt zei:
Scherp! Ik zei het verkeerd; ik zelf heb het geld niet maar door mn ouders heb ik dat wel de hele tijd. Ik werk en krijg een lening van duo + gemakkelijk geld krijgen van ouders is genoeg om bijna dagelijks te gebruiken...
Klik om te vergroten...

MrWegkwijt zei:
en daarnaast als je mijn verhaal gelezen hebt had ik altijd de middelen om coke te gebruiken
Klik om te vergroten...

Geld van je rijke ouders erdoorheen brassen klinkt niet echt als middelen hebben. Of vertel je dit ook als je een chick probeert te versieren?



MrWegkwijt zei:
Begrijpend lezen is een vak dat je moet kennen
Klik om te vergroten...

Ik was vroeger beter in andere dingen :)

MrWegkwijt zei:
Ik heb dit geplaatst terwijl mn coke opwas en een kater zich indiende? Blijkbaar gebeurd dit wekelijks bij jou anders zou je het niet zeggen
Klik om te vergroten...
Ervaring genoeg op dat gebied, gelukkig lig dat hoofdstuk ver achter me :)
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#19
MrWegkwijt zei:
Scherp! Ik zei het verkeerd; ik zelf heb het geld niet maar door mn ouders heb ik dat wel de hele tijd. Ik werk en krijg een lening van duo + gemakkelijk geld krijgen van ouders is genoeg om bijna dagelijks te gebruiken...
Klik om te vergroten...
Meeste pappas en mammas zijn ook niet gek, en dan is 2000 opeens heel heel erg veel :') ughu 6000 :P

En met pep je cokeverslaving is opvangen is dom wow ik ken geen coker die maar van 1 puntje in de avond houd. Sorry dat gaat super snel mis. Dan denk je ah is helemaal niet zo sterk maar dan is het plots wel zo volgende week zondag..
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh wauw. Het bericht is van een paar maanden geleden......

Hoe is het nu met je?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."