#1
Sommige van die groepen hier zijn net Goede tijden Slechte tijden![]()
OT zoals je nu al leest in deze post begin er niet aan want je ziet al @Beertjhu wat er allemaal gaande is daarom heb ik mij nooit aangemeld voor een groep.
Gewoon lekker hier discussies aangaan is veel beter een beetje anoniem.
Groetjes