Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWhats app groep

Whats app groep

42 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rebell zei:
Sommige van die groepen hier zijn net Goede tijden Slechte tijden :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

OT zoals je nu al leest in deze post begin er niet aan want je ziet al @Beertjhu wat er allemaal gaande is daarom heb ik mij nooit aangemeld voor een groep.
Gewoon lekker hier discussies aangaan is veel beter een beetje anoniem.

Groetjes :wink:
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie bepaalt wie er in mag en wat is vervelend? Denk dat de meningen nogal verschillen; zie ook hier boven. Ik zou m’n vingers er niet aan branden.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rebell zei:
OT zoals je nu al leest in deze post begin er niet aan want je ziet al @Beertjhu wat er allemaal gaande is daarom heb ik mij nooit aangemeld voor een groep.
Gewoon lekker hier discussies aangaan is veel beter een beetje anoniem.

Groetjes :wink:
Klik om te vergroten...

Ja hahaha zo te merken is het ook beter van niet nee. Ach ja was het proberen waard ‍
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Avīci
Een gesloten groep is juist niet 'random' en 'willekeurig', maar goed.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Een besloten groep daar laat je natuurlijk ook niet zo iedereen in. En anders kan de beheerder van de groep de mensen die vervelend zijn er natuurlijk zo weer uit gooien.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mij lijkt dat wel leuk.
Wat voor een groepjes hebben jullie allemaal?
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Jen zei:
Mij lijkt dat wel leuk.
Wat voor een groepjes hebben jullie allemaal?
Klik om te vergroten...
Ik heb ook geen groep daarom dat ik het ook heb gevraagd.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het lijkt mij ook wel wat hoor. In ieder geval het proberen waard. Als het niks blijkt te zijn, kan ik altijd nog de groep verlaten.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben ik dan echt de enige die dat niks vind en er gewoon niet tegen kan? Met zijn allen in een klein hokje schreeuwen maar wel verwachten van elkaar dat je luisterd? Nee wow doe mij het forum maar dan heb ik tenminste wat tijd en ruimte om het allemaal in mij op te nemen en er nog wat over te uiten ook. Met die snelheid heb ik geen kans :P

Hier heb je het voordeel ook dat je het terug kan lezen dat gaat je bij whatsapp niet redden. Ohja dat was 600 berichten terug toch? nou scrolllll scroll.....
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Maken we er geen whats app groep van maar een kik groep. Volledig anoniem:grin:
l
luuukLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik vind de meeste whatsapp groepen ook niks. zit geen enkele structuur en overzicht in en voor je het weet heb je inderdaad 600 berichten over volkomen onzin en zit je je suf te scrollen naar dat ene wat wel belangrijk is. ik heb wel wat beters te doen. niet te drukke whatsapp groepjes waar vooral nuttige dingen overheen gaan zoals m'n studie project groepje zijn wel prima.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beertjhu zei:
Maken we er geen whats app groep van maar een kik groep. Volledig anoniem:grin:
Klik om te vergroten...

What de hell is kik ?
S
SlownLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij bestaan er ook al zulke groepen op kik, maar die zijn dan wereldwijd dus moet je wel engels praten. Zelf zit ik, vanuit iemand die ik tijdens therapie voor mijn eetstoornis leerde kennen, in een kik groepje. Echter vind ik het ook wel erg zwaar af en toe (mensen zien terugvallen in gedrag bijvoorbeeld). Ook komen er af en toe trollen in de groep die erop uit zijn om te triggeren of mensen ff uit te lachen. Wees je daarvan bewust. Deze worden dan uit de groep gegooid wanneer de 'admin' weer aanwezig is in de groep. Misschien kan je op kik eens zoeken naar 'rehab' groepjes ofzo.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Meneer Koekepeer zei:
What de hell is kik ?
Klik om te vergroten...
Kun je downloaden in de play store.
Beetje zelfde als whats app maar dan zonder tel nummer en kun je zelf een naam verzinnen.
S
SlownLid
01-01-2024, 00:00
#15
Meneer Koekepeer zei:
What de hell is kik ?
Klik om te vergroten...
Kik is een chatapp waar je anoniem kan chatten (zowel in groepjes als met individuen). Je hoeft hierbij geen telefoonnummer op te geven en de ander ziet dus ook jouw nummer niet.
S
SlownLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beertjhu zei:
Kun je downloaden in de play store.
Beetje zelfde als whats app maar dan zonder tel nummer en kun je zelf een naam verzinnen.
Klik om te vergroten...
Jij was me voor:innocent:
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Slown zei:
Volgens mij bestaan er ook al zulke groepen op kik, maar die zijn dan wereldwijd dus moet je wel engels praten. Zelf zit ik, vanuit iemand die ik tijdens therapie voor mijn eetstoornis leerde kennen, in een kik groepje. Echter vind ik het ook wel erg zwaar af en toe (mensen zien terugvallen in gedrag bijvoorbeeld). Ook komen er af en toe trollen in de groep die erop uit zijn om te triggeren of mensen ff uit te lachen. Wees je daarvan bewust. Deze worden dan uit de groep gegooid wanneer de 'admin' weer aanwezig is in de groep. Misschien kan je op kik eens zoeken naar 'rehab' groepjes ofzo.
Klik om te vergroten...

Ik heb al een kleine groepje met mensen van hier maar we willen er graag nog een paar gezellige mensen bij hebben. Die het leuk vinden.
S
SlownLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beertjhu zei:
Ik heb al een kleine groepje met mensen van hier maar we willen er graag nog een paar gezellige mensen bij hebben. Die het leuk vinden.
Klik om te vergroten...
:thumbsup:
Veel succes in ieder geval en ik hoop dat de groep wat moois voor je gaat betekenen
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Slown zei:
:thumbsup:
Veel succes in ieder geval en ik hoop dat de groep wat moois voor je gaat betekenen
Klik om te vergroten...

Ja het is zeker een leuke groep.
Je kunt alles met elkaar delen.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beertjhu zei:
Ja het is zeker een leuke groep.
Je kunt alles met elkaar delen.
Klik om te vergroten...


Cool. Je moet wel e-mailadres opgeven zie ik.
Maar ik heb hem geïnstalleerd, alleen gebruikersnamen allemaal bezet tot nu toe dus ik denk daar nog even over verder.
Kun je me pb sturen om te joinen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."