#1
Ja gaat niet goed he dan
. Je wou stoppen, had last van ontwenningsverschijnselen en daarna terug opnieuw geblowd. Als je nu terug wil stoppen begint het hele proces opnieuw. Niet slim zou ik zeggen maar het is jou keuze he.
Dit inderdaad, ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan. Dat geeft jou meer zekerheid over dat je je geen zorgen hoeft te maken, wie weet krijg je nog extra advies mee, kortom: allemaal positieve effecten. Niemand hier is waarschijnlijk dokter. Wie weet mankeer je wel wat.Wees wel gewoon eerlijk over dat je gestopt bent etc want alleen dan kan een dokter je goed helpen.
Grote kans. Cafeïne is sowieso niet aan te raden bij hyperventilatie klachten (als daar sprake van is).Ik vermoed dat die dagelijkse redbull ook zomaar eens een goede veroorzaker van je klachten kan zijn. Maar sowieso huisarts om alles uit te sluiten.
Hoe heb je die afspraak zojuist na 17:00 uur kunnen maken dan? Of had je al een afspraak staan toevallig, haha? Een hartfilmpje maken ze toch alleen in het ziekenhuis lijkt me? Ik denk dan dat de huisarts je morgen door zal versturen, maar daar gaat wel weer wat tijd over heen. Plus je moet de juiste symptomen hebben om door verwezen te worden.Heb morgen een afspraak bij de huisarts voor een hartfilmpje, wanneer de uitslag goed is zal er waarschijnlijk ook veel stress van mijn schouders zakken, omdat het dus een bijwerking is van.
Hoe heb je die afspraak zojuist na 17:00 uur kunnen maken dan? Of had je al een afspraak staan toevallig, haha? Een hartfilmpje maken ze toch alleen in het ziekenhuis lijkt me? Ik denk dan dat de huisarts je morgen door zal versturen, maar daar gaat wel weer wat tijd over heen. Plus je moet de juiste symptomen hebben om door verwezen te worden.
Hoe heb je die afspraak zojuist na 17:00 uur kunnen maken dan? Of had je al een afspraak staan toevallig, haha? Een hartfilmpje maken ze toch alleen in het ziekenhuis lijkt me? Ik denk dan dat de huisarts je morgen door zal versturen, maar daar gaat wel weer wat tijd over heen. Plus je moet de juiste symptomen hebben om door verwezen te worden.
@DontDoDrugsKids
Goed bezig! Klinkt heftig. Gelukkig is het stoppen met gebruik van wiet niet gevaarlijk. Mentaal schijnt het wel kut te zijn, slecht kunnen slapen, paniek en angsten. En dat na de derde dag al.
Gaat best goed toch. De lichamelijke klachten verdwijnen meestal na een goeie 2 a 3 weken. Cravings ga je wel nog een tijdje hebben denk ik. De zin in een jointje kan lang aanslepen maar is veel beter handelbaar als het lichaam er niet meer op reageert en enkel je geest er naar verlangt.
Ja gaat niet goed he dan. Je wou stoppen, had last van ontwenningsverschijnselen en daarna terug opnieuw geblowd. Als je nu terug wil stoppen begint het hele proces opnieuw. Niet slim zou ik zeggen maar het is jou keuze he.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."