Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PsyTekZ zei: Gaat best goed toch. De lichamelijke klachten verdwijnen meestal na een goeie 2 a 3 weken. Cravings ga je wel nog een tijdje hebben denk ik. De zin in een jointje kan lang aanslepen maar is veel beter handelbaar als het lichaam er niet meer op reageert en enkel je geest er naar verlangt. Klik om te vergroten... Zeker, me vandaag over laten halen om toch gezellig te roken, ging harstikke goed, lekker k2tje genomen, tot dat ik in een drukke omgeving kwam toen begon de hyperventilatie/paniek weer op te treden in het lichaam, ondertussen voel ik me weer wat beter. Vanaf nu weer lekker rustig aan, maar qua verdere klachten is het puur stress denk ik, en aangezien ik daar niets aan kan veranderen nu, moet ik er maar gewoon niks op uit doen!"
"PsyTekZ zei: Ja gaat niet goed he dan . Je wou stoppen, had last van ontwenningsverschijnselen en daarna terug opnieuw geblowd. Als je nu terug wil stoppen begint het hele proces opnieuw. Niet slim zou ik zeggen maar het is jou keuze he. Klik om te vergroten... Tja gelijk heb je hahaha, alleen heb ik (nog) geen problemen ondervonden na het (Weer) stoppen met blowen na die jointjes van laatst, voornamelijk omdat ik me nu probeer neer te leggen bij de stress. Werkt aardig. Kom er uiteindelijk wel, maar een leuke dag sla ik niet af haha. Heb ook nog niet weer geblowed, is me wel aangeboden maar afgeslagen."
"Hallo iedereen, Ik heb besloten na dagen van verschillende threads te lezen hier een account te maken. Ik ben nu sinds de 15e gestopt met blowen, dit is voor mij niet te eerste keer, maar zeker wel de zwaarste. Ik blowde ongeveer 3 jointjes op een dag, de laatste 2 maand ongeveer, en ben hierdoor sterk vermagerd icm stress. Heb zeker de laatste 7 jaar bijna to dagelijks geblowed, muv de pauzes. Ik kreeg de laatste tijd last van hele heftige paniek aanvallen, het soort waarvan je 112 belt en naar de huisartensenpost gaat omdat je denkt dat je doodgaat. Hierdoor ben ik enorm geschrokken en ben ik in gaan zien dat ik heel ongezond leef. Dagelijks redbull, blowen, junkfood etc. Nu ik dus 2 dagen niet gerookt hebt, heb ik ontzettend last van wat ik denk dat mijn hart is. Er drukt een harde druk op mijn borst en heb al urenlang hartkloppingen, zweet handen, slapeloosheid. Vooral het hart gedeelte baart me erg zorgen. Ben ongeveer 48-49 kilo op het moment met 1,63cm lang. Dit is gewoon te weinig en kan mijn hart zien kloppen.. Ik hoop dat iemand dezelfde ervaringen met mij deelt, en mij wat gerust kan stellen. Voel me echt alsof ik ieder moment dood kan gaan. Help alstjeblieft, ben ten einde raad, hoort dit?"
"Dankjulliewel allemaal. De redbull is inderdaad echt een stille killer, de hyperventilaties die ik heb zijn vooral wanneer ik periodes heb van heel veel stress. Heb morgen een afspraak bij de huisarts voor een hartfilmpje, wanneer de uitslag goed is zal er waarschijnlijk ook veel stress van mijn schouders zakken, omdat het dus een bijwerking is van. Zo jammer dat wanneer ik een lekker wietje rook ik het erg benauwd krijg. En de paniekaanvallen altijd van Sativas, Indicas waren altijd al meer mijn ding, maar zelfs die kan ik nu nog amper hebben.. Net even een wandeling gemaakt met de hond, wat frisse lucht wel niet kan doen haha! Ik hou iedereen via deze topic up to date! Bedankt iedereen!"
"Bas zei: Hoe heb je die afspraak zojuist na 17:00 uur kunnen maken dan? Of had je al een afspraak staan toevallig, haha? Een hartfilmpje maken ze toch alleen in het ziekenhuis lijkt me? Ik denk dan dat de huisarts je morgen door zal versturen, maar daar gaat wel weer wat tijd over heen. Plus je moet de juiste symptomen hebben om door verwezen te worden. Klik om te vergroten... Klopt, eerder al gebeld, en word idd door de assistente afgenomen. Kan ze weer mijn behaarde buikje scheren hahaha. Heb het 1x eerder gehad, maar niet voor hetzelfde geval als nu. EDIT: achteraf gezien miss toch wel."
"Update: Hartfilmpje was goed. 3e dag zonder te blowen en zonder energy, hart klopt merkbaar harder en dat is ook te zien, kan mijn hart zien kloppen, voel me verder op een paar hartkloppingen na om de zoveel tijd wel lekker."
"Even een snelle update: Gaat best goed, wel veel cravings, maar weinig afkicksverschijnselen verder. Af en toe nog hartkloppingen als ik me teveel in span. Momenteel erg verkouden, misschien ook hiervan?"
"Tevil19 zei: @DontDoDrugsKids Goed bezig! Klinkt heftig. Gelukkig is het stoppen met gebruik van wiet niet gevaarlijk. Mentaal schijnt het wel kut te zijn, slecht kunnen slapen, paniek en angsten. En dat na de derde dag al. Klik om te vergroten... Bedankt haha, het is zeker geen fijne ervaring, opzich doe ik het goed hoor. Gister wat zweten in de nacht en slapeloosheid, en de hartkloppingen worden al minder als ik mezelf niet paniekerig maak. Verder af en toe duizelig maar verwacht dat al mijn klachten met 2 weken wel weg moeten zijn."