janna zei:
Hier gaan bij mij alle alarmbellen van onverantwoordelijk gedrag rinkelen ..........Het is dat ik geen AMK melding kan doen omdat het anoniem is hier ...
Wat mij betreft wordt je kind per direct uit huis geplaatst totdat jij bent afgekickt en je boel op orde hebt !
@janna:
Zeker nooit iets te doen gehad met het AMK, als je zo'n opmerking durft te maken!
Als je mij over de zeik wilt hebben, dan is dit precies de manier om dat te doen.
Mijn gezin is ,door een nota bene valse melding, in de grootste problemen terecht gekomen, die ik ooit heb gehad.
Het AMK is een smerige instelling ,die de neiging heeft, om mensen die hulp nodig hebben, volledig te negeren en te doen of er nix aan de hand is, en waar het echt nodig is, enorm te falen.
Zolang je niet de hele situatie kent, hou je het AMK er buiten!
In ons geval werd de melding gemaakt, terwijl de huisarts, of wie dan ook ,nooit poolshoogte is komen nemen, en gewoon even de instanties ingeschakeld hebben.
Dit is wel een heel domme reaktie, janna, vooral als de OP doorheeft dat de dingen moeten veranderen.Maar misschien heb je de titel van de thread over het hoofd gezien...
Ik ben met mijn gezin in zo'n diepe put terecht gekomen, doordat alles wat we qua opvoeding deden in twijfel werd getrokken, wat in de nasleep bijna eindigde in de zelfmoord van mijn vrouw!
Roep alsjeblieft niet van die ondoordachte dingen, die niets positiefs toevoegen aan de hulproep van de OP!Spreken is zilver, en zwijgen is voor jou in dit geval maar het beste!
Dank je wel!
@solo-mamma:
Zeker, er moeten dingen veranderen, en wel direct, maar dat zie je zelf ook al in.
Speed-afkicken is naar ,maar de wereld vergaat echt niet hoor.
Thumbs up for solo-mamma!
Je ziet zelf in ,dat het anders moet, en ik weet dat er alleen voor staan hartstikke moeilijk is.
Je beste vriendin in vertrouwen nemen, is een hele goede stap geweest, je moet nu alleen de juiste mensen en de juiste manier zien te vinden, om vol te houden.
Maar waar een wil is ,is een weg.
Ik geloof, dat je een uitweg gaat vinden.
Heel veel succes.
Lieve groetjes, Drugs are bad!
ps je kunt me altijd een pb sturen, ik zal altijd antwoorden, en je helpen waar dat kan!
![:)]()
edit: ik geloof dat je eerst 5 posts moet hebben geplaatst, voordat je Persoonlijke berichten kunt versturen, maar daar ben je al bijna.
Hoe gaat t nu met je?
Ik denk aan je en bid voor je!