Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jij bent hartstikke goed bezig! Hoe gaat het nu met je?"
"mrflame zei: ThijsWTF zei: Waarom zou dit verhaal dan niet waar kunnen zijn? Klik om te vergroten... Ik ben geen expert, maar volgens mij kloppen er een paar dingen niet in het artikel. Wat Tufnut al aan had gegeven: Ik denk dat de TS vooral doelt op de waardeloze rol van de journalisten in deze. Zo wordt er gezegd: “Ze waren totaal in paniek”, zegt Jansen. “Alles wijst op een amfetaminevergiftiging. Deze stof is bijna alleen te verkrijgen in de vorm van XTC-pillen.”. Amfetamine wordt ook wel speed genoemd. Speed is zelden verkrijgbaar in pil vorm, maar meestal in poedervorm. Daarnaast bevat een XTC pil, als het 'goed' is, alleen de werkzame stof MDMA en bindmiddel (en in sommige gevallen een beetje speed). Daarbij kan het zijn dat Jansen met een amfetaminevergiftiging doelt op een algemene amfetaminevergiftiging (MDMA = 3,4-methyleendioxymethamfetamine). Maar alsnog is MDMA wel degelijk vaak in kristalvorm te verkrijgen. En daarnaast wordt er in de krant ook nog gesproken over een Ketaminevergiftiging in de vorm van XTC pillen. Ketamine is bijna niet verkrijgbaar in de vorm van pillen. En een XTC pil bevat zeker geen Ketamine, de XTC staat voor ecstasy, oftewel het gevoel wat je krijgt door de MDMA (wat dus de werkzame stof is van een XTC pil). Daarbij wordt je niet stoned bij het gebruiken van een vorm van amfetamine. Stoned wordt je bij het roken van een joint. Ik vind het daarnaast ook raar dat een dierenarts niet kan bevestigen dat het wel/geen Ketamine was, aangezien hier (voor zover ik weet) dieren mee verdoofd worden. Nogmaals, ik ben geen expert. Maar ik weet in ieder geval genoeg, om te kunnen bevestigen dat er niets klopt van het verhaal wat in de Metro stond. Klik om te vergroten... Bedankt voor de verduidelijking. Er zitten inderdaad behoorlijk wat gaten in het verhaal van de journo. Jammer dat de journalistiek van vandaag de dag niks meer voorstelt en nog jammerder dat daardoor het taboe op drugs en de desinformatie alleen maar groter word."
"Matthijs85 zei: Het drugsdebat is nu bezig en hier live te volgen: http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen ... /index.jsp Opstelten ontkent onderzoeksuitkomsten, en wil eerdere uitkomsten onderzoeken waarvan de eerste resultaten Opstelten en Donner niet bevielen niet openbaar maken... Klik om te vergroten... God, wat een hel dit debat. De ene bullshit na de andere word verkondigd door die papzakken van de VVD."
"Ik zou voor Kratom gaan. Kan je behoorlijk lekker opgaan. Zoals altijd: zorg dat je eerst genoeg van het spul af weet voordat je het gebruikt. Waarom ga je niet even bij de smartshop langs en vraag je het daar?"
"Cosmic Controler zei: ja dat is wel 15 gram volgensmij. Klik om te vergroten... Wat voor zesde zintuig bezit jij dat je dat weet?"
"Buu zei: Volgens mij heeft dit te maken met synthese bij product maar het vermelden waard. Klik om te vergroten... Dit is ook mijn ervaring."
"Relaxte muziek! En Portishead blijft altijd lekker. Jammer dat de visuals niet full HD zijn"
"Drugs gebruiken voor school is het domste wat je kan doen. Buiten dat het je school prestaties verneukt en kans hebt om gepakt te worden (en dan word politie ingelicht en/of je ouders) is het ook gewoon niet leuk. Je kan niet doen waar je zin in hebt, je hebt geen chille bank waar je op kan zitten en je moet hele tijd bezig zijn met die saaie docenten. Het is beter om te gebruiken als je echt vrij bent. In het weekend of iets dergelijks. peace"
"Helemaal eens met PepTalk."
"Prachtig tripreport! Je bent een goede schrijver! Doe je hier iets mee? Hier en daar herkende ik wat uit mijn truffel trip. Je hebt mijn nieuwsgierigheid naar LSD flink aangewakkerd . Heb je enige idee hoe sterk de LSD was? Je had volgens mij precies de goede hoeveelheid te pakken voor een eerste trip."