Ahaa ja ... ik ben
erachter hoe ik in elkaar zit, alles of niks, geen middenweg, heb k mezelf al paar keer bewezen......
Ik ook. Meer dan eens heb ik bewezen, dat het bij mij dus óók of alles, óf niks is.
Zeer zeker vwb alcohol.
Na het eerste glas, wat me bijna nooit echt goed smaakte overigens, en de alcohol komt binnen on de hersenen, dan gebeurt er iets raars.
Eén ongelooflijke drang tot meer innemen dient zich aan, en binnen de kortste keren zaten er 10, 20 glazen na dat eerste glas in mijn lijf. ( de inhoud, dus, niet het glas zelf uiteraard)
Niet om trots op te zijn, maar qua snelheid van bier drinken ben ik nog nooit iemand tegen gekomen die sneller kon drinken, dan ik. Echt waar. Niemand!
En dan voelde ik die roes binnenkomen.
Onnodig te zeggen dat dit korte moment erg, erg lekker was, om te ervaren...
Alleen, ik denk hier niet meer vaak aan.
Dat werkt cravings in de hand..
En, het is gelukkig erg lang geleden allemaal.