Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb je 't zwaar? Help elkaar! MoeilijkeMomenten- topic!

Heb je 't zwaar? Help elkaar! MoeilijkeMomenten- topic!

109 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou ik ben na het eten om kwart over 7 maar gewoon gaan slapen. Dus niet genomen 💪
Nu wel weer sinds half 3 wakker. Hopelijk kan ik later nog wel een paar uurtjes slapen. Maar ergste craving is wel weer weg. Dus zit op dag 10 zonder, weer een dag erbij 💪
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Perenijsje zei:
*kick*

Aaarrgggggggg ik heb het echt ff zwaar. Sinds vorige week zondag al niet gebruikt. Mn ritme is nog steeds verneukt, ene dag met slaapmedicatie lig ik weer veel te lang in bed en andere nachten zoals vannacht lig ik weer de hele nacht wakker. Vandaag wel heel goed al van alles gedaan, naar het park geweest, budgetcoach op bezoek gehad enzo. Maar nu begin ik echt zooo in te kakken. En wil ik OF slapen OF een dikke lijn pep. Maar allebei is gewoon niet slim.

Dus ik moet gewoon echt ff wat anders gaan doen.
En ik kan van alles bedenken om te doen, maar ik heb nergens anders zin in en word gek van die trek. 1 week niet gebruiken lukt me nog wel af en toe, maar dan wordt het echt moeilijk steeds. Pas is het 1x gelukt om 2 weken niet te nemen. En dat wil ik nu ook echt weer halen minimaal. Dus ik moet echt gewoon sterk zijn en die kut stem in mn hoofd negeren. Waarom werken hersenen zo kut met die cravings. En ik weet dat het weer voorbij gaat en weer afzakt, maar ik haat het echt op het moment als ik ze wel heb.
Klik om te vergroten...
Heb hetzelfde. Zit alleen maar met GHB in mijn hoofd. Ben gelukkig nu op het werk, maar vanaf morgen zit ik 3 weken thuis. Gaat ellende worden. Dat stemmetje is echt vreselijk... Je weet dondersgoed dat je jezelf niet beter gaat voelen... Sterkte
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Heb hetzelfde. Zit alleen maar met GHB in mijn hoofd. Ben gelukkig nu op het werk, maar vanaf morgen zit ik 3 weken thuis. Gaat ellende worden. Dat stemmetje is echt vreselijk... Je weet dondersgoed dat je jezelf niet beter gaat voelen... Sterkte
Klik om te vergroten...

Ja precies. Heb nu verder ook totaal geen afspraken die me er normaal nog van weten te weerhouden zeg maar. Alleen weet idd dat ik me er niet beter door ga voelen uiteindelijk en juist nu met Corona is ook extra dom om te gaan gebruiken omdat pep al zo'n aanslag op lichaam is en ik al in risicogroep val. Maar die stem is echt vreselijk ja. Hoe wil jij het die 3 weken gaan doen dan? Jij ook sterkte meis!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Ja precies. Heb nu verder ook totaal geen afspraken die me er normaal nog van weten te weerhouden zeg maar. Alleen weet idd dat ik me er niet beter door ga voelen uiteindelijk en juist nu met Corona is ook extra dom om te gaan gebruiken omdat pep al zo'n aanslag op lichaam is en ik al in risicogroep val. Maar die stem is echt vreselijk ja. Hoe wil jij het die 3 weken gaan doen dan? Jij ook sterkte meis!
Klik om te vergroten...
Weet niet hoe ik dit moet gaan doen... Dag per dag bekijken. Word nu al gek dat er straks niks meer te doen is. Enige afleiding is m’n hond. Hopen dat het weer zo blijft en dat we lekker wandelingen kunnen gaan maken... Haat het echt.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Weet niet hoe ik dit moet gaan doen... Dag per dag bekijken. Word nu al gek dat er straks niks meer te doen is. Enige afleiding is m’n hond. Hopen dat het weer zo blijft en dat we lekker wandelingen kunnen gaan maken... Haat het echt.
Klik om te vergroten...
Mijn doggy brengt me er ook altijd door ik moeilijke tijden , vandaag eens even niet.
Echt een Kutdag vandaag , mood op 0 en blijkbaar tolerantie zo hoog (hoger dan verwacht) dat 12mg eti geen drol meer doet , buiten dat muziek wat chiller is.
Toch fijn dat we nog wat aan onze kindjes (honden :) ) hebben.IMG-20191110-WA0006.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Weet niet hoe ik dit moet gaan doen... Dag per dag bekijken. Word nu al gek dat er straks niks meer te doen is. Enige afleiding is m’n hond. Hopen dat het weer zo blijft en dat we lekker wandelingen kunnen gaan maken... Haat het echt.
Klik om te vergroten...

Ja dat lijkt me verstandig idd. Fijn dat je je hond nog als afleiding hebt. Ik hoop iig ook dat het lekker weer blijft. Heb net even op het balkon gezeten met mn ogen dicht. Dus lukt nog om het uit te stellen. Ga zo maar vast eten koken denk ik. Eet nooit zo vroeg. Maar dan heb ik iig wat te doen en wat binnen al.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aaah fucking kut cravings. Echt e klote dag. Echt irritant als ik last heb van zware cravings, lichte cravings gaat nog.
Moet het altijd voelen door heel me lichaam en geest :rage: :(
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
Mijn doggy brengt me er ook altijd door ik moeilijke tijden , vandaag eens even niet.
Echt een Kutdag vandaag , mood op 0 en blijkbaar tolerantie zo hoog (hoger dan verwacht) dat 12mg eti geen drol meer doet , buiten dat muziek wat chiller is.
Toch fijn dat we nog wat aan onze kindjes (honden :) ) hebben.Bekijk bijlage 5887
Klik om te vergroten...
Wat een prachtige doggo heb je ook. 🥰
Hoop dat je je snel weer wat beter mag voelen man.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perenijsje zei:
Nou ik ben na het eten om kwart over 7 maar gewoon gaan slapen. Dus niet genomen 💪
Nu wel weer sinds half 3 wakker. Hopelijk kan ik later nog wel een paar uurtjes slapen. Maar ergste craving is wel weer weg. Dus zit op dag 10 zonder, weer een dag erbij 💪
Klik om te vergroten...
Goed bezig! Volhouden!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
transformated zei:
Aaah fucking kut cravings. Echt e klote dag. Echt irritant als ik last heb van zware cravings, lichte cravings gaat nog.
Moet het altijd voelen door heel me lichaam en geest :rage: :(
Klik om te vergroten...
Gaat het al wat beter met je? Sterkte. You got this!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeelanddude zei:
Had 12 mg 3meo-pcp klaargelegd voor gebruik, maar na 10 minuten twijfelen, ja/nee/ja/nee heb ik het maar van tafel geblazen.
Had er geen goed gevoel bij, fuck it, heb gisteravond al drugs op. Genoeg geweest voor dit weekend. Pff had het even moeilijk zeg, maar kwam tot de conclusie dat de enigste reden om wat te doen gewoon simpelweg verveling is/was. Geen goede reden, en heb het daar afgelopen dinsdag nog over gehad met de poh-ggz medewerkster.
Klik om te vergroten...
Super man !
Die wilskracht had ik niet vandaag :(
Ben dan ook lekker aan het spacen nu.
Ik weet dat het eigenlijk niet hoort , maar het is nu te laat , geen schuldgevoel.

Nu loslaten , morgen een nieuwe dag :wink:.
Ben al lang blij dat ik men gebruik niet meer verdoezel en over lieg.
Lucht een pak op.

Goed bezig jij daar !.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Wat een prachtige doggo heb je ook. 🥰
Hoop dat je je snel weer wat beter mag voelen man.
Klik om te vergroten...
Thx , de jouwe ook.
Wel 2 andere kalibertjes 🤣
Ik kan nu pas om 15 na 10 naar de arts , die zal bloed afnemen, ik maak nu geen koorts maar deze nacht wel 2x lekler bezweet en erg warm wakker geworden.
Men vrouw moet haar zaak ook sluiten nu (pedicure en gelnagels).
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Gaat het al wat beter met je? Sterkte. You got this!
Klik om te vergroten...
Ene moment gaat het wat beter dan het andere.
Al de problemen komen altijd op hetzelfde moment. Achja komt wel goed op het einde van de maand zeker.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aniet_Speed zei:
Ahaa ja ... ik ben
erachter hoe ik in elkaar zit, alles of niks, geen middenweg, heb k mezelf al paar keer bewezen......
Klik om te vergroten...

Ik ook. Meer dan eens heb ik bewezen, dat het bij mij dus óók of alles, óf niks is.
Zeer zeker vwb alcohol.
Na het eerste glas, wat me bijna nooit echt goed smaakte overigens, en de alcohol komt binnen on de hersenen, dan gebeurt er iets raars.
Eén ongelooflijke drang tot meer innemen dient zich aan, en binnen de kortste keren zaten er 10, 20 glazen na dat eerste glas in mijn lijf. ( de inhoud, dus, niet het glas zelf uiteraard)
Niet om trots op te zijn, maar qua snelheid van bier drinken ben ik nog nooit iemand tegen gekomen die sneller kon drinken, dan ik. Echt waar. Niemand!
En dan voelde ik die roes binnenkomen.
Onnodig te zeggen dat dit korte moment erg, erg lekker was, om te ervaren...
Alleen, ik denk hier niet meer vaak aan.
Dat werkt cravings in de hand..
En, het is gelukkig erg lang geleden allemaal.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou, dag 1... Gisteren de laatste druppels GHB opgemaakt samen met de Ketamine. Vervolgens in slaap gevallen met 10 mg Valium en heb daar prima op kunnen doorslapen.

Net wakker geworden, het het bloedje heet. Is het hier zo warm of ergens toch een afkick? Geen idee. Zo maar even een cafeïne vrije thee zetten, omdat cafeïne bij mij snel ontwenning en paniek veroorzaakt.

Goed aan de water regel houden vandaag, en mezelf volgooien met vitamietjes en mijn lichaam een beetje reinigen.

Ik geloof dat het een prima weertje is vandaag dus lekker ergens heenlopen met de hond waar ik normaal niet zo snel zou komen. Kilometers maken!

Ben nog steeds gemotiveerd wakker geworden al is de craving natuurlijk nog steeds aanwezig.

We gaan ervoor, dag voor dag. Succes allemaal! 🥰
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#16
HappyUser zei:
Heb het er nu al moeilijk mee, krijg ook echt een beetje een paniekerig gevoel als ik er aan denk dat ik nooit meer in de tuin met een peuk ga zitten.
Klik om te vergroten...
Eerst even een dagje, dan probeer je drie dagen, een weekje, twee weken, een maand. En dan moet je nog maar eens overwegen of je nooit meer in de tuin wilt zitten hé. :tongueout:
Spyro zei:
Kilometers maken!
Klik om te vergroten...
Ik ga vandaag ook weer even lekker het bos in, succes. :sunglasses:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jmths zei:
Eerst even een dagje, dan probeer je drie dagen, een weekje, twee weken, een maand. En dan moet je nog maar eens overwegen of je nooit meer in de tuin wilt zitten hé. :tongueout:

Ik ga vandaag ook weer even lekker het bos in, succes. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Geniet ervan! 🤩☀️
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Had 12 mg 3meo-pcp klaargelegd voor gebruik, maar na 10 minuten twijfelen, ja/nee/ja/nee heb ik het maar van tafel geblazen.
Had er geen goed gevoel bij, fuck it, heb gisteravond al drugs op. Genoeg geweest voor dit weekend. Pff had het even moeilijk zeg, maar kwam tot de conclusie dat de enigste reden om wat te doen gewoon simpelweg verveling is/was. Geen goede reden, en heb het daar afgelopen dinsdag nog over gehad met de poh-ggz medewerkster.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
Had 12 mg 3meo-pcp klaargelegd voor gebruik, maar na 10 minuten twijfelen, ja/nee/ja/nee heb ik het maar van tafel geblazen.
Had er geen goed gevoel bij, fuck it, heb gisteravond al drugs op. Genoeg geweest voor dit weekend. Pff had het even moeilijk zeg, maar kwam tot de conclusie dat de enigste reden om wat te doen gewoon simpelweg verveling is/was. Geen goede reden, en heb het daar afgelopen dinsdag nog over gehad met de poh-ggz medewerkster.
Klik om te vergroten...

Maar je hebt er nu niet aan toegegeven dat is toch super goed van je..!! 👌😊
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Syl zei:
Maar je hebt er nu niet aan toegegeven dat is toch super goed van je..!! 👌😊
Klik om te vergroten...
klopt, maar het valt me dan een beetje tegen van mezelf dat ik al zover was gekomen. Maar je hebt gelijk, moet het positief bekijken.
Het is voor mij al heel wat dat ik dit zo deel XD heb zoiets wel vaker gehad en blijf me daar dan uren kut over voelen, maar nu heb ik er wel meer vrede mee. Ja, ik had er zin in, en had al bijna toegegeven. Maar ik heb het niet gedaan, it's oke :relaxed:

inner_search zei:
Goed bezig jij daar !.
Klik om te vergroten...
thnx kerel, en op de moeilijke momenten na bevalt het best goed zo :relaxed:
En kijk nou, het is alweer 23:20. Over een half uurtje lekker naar bed :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."