#1
Grotendeels functioneel, dan was het rustig in mn hoofd maar ik heb als hobby muziek draaien en dan gebruikte ik het wel eens recreatief .Als je speed gebruikte, was dat dan recreatief of functioneel?
Voor de duidelijkheid: recreatief is om je lekker te voelen, functioneel om beter te presteren
Dit is nu dag 20 en ik heb nog niet echt last gehad...
Ik wil eigenlijk heel graag weer gaan draaien maar ik ben een beetje bang dat een trigger is....