#1
Maar volgens mij speel ik wel een beetje vals doordat ik dexamfetamine gebruik
Het gaat er om dat je daarnaast niks gebruik voor recreatief gebruik..
Dat lukt je en dat is super goed!!
Houd vol je bent echt super goed bezig!!! 💪👏
Maar volgens mij speel ik wel een beetje vals doordat ik dexamfetamine gebruik
Yess!! Vanavond voor het eerst mn draaitafels weer eens gebruikt sinds 3,5 week.
Het ging super, helemaal geen neiging naar speed gehad .
Maar ik kreeg er wel enorm veel energie van ..
Zweten als een malle (zolderkamer dus lekker benauwd)
Maar wat lucht dat op ! En gewoon helemaal zonder drugs![]()
Ik zei het toch! Heel goed van je. En zweten is gezond, mits je die weer aanvult 😏👌🏼Yess!! Vanavond voor het eerst mn draaitafels weer eens gebruikt sinds 3,5 week.
Het ging super, helemaal geen neiging naar speed gehad .
Maar ik kreeg er wel enorm veel energie van ..
Zweten als een malle (zolderkamer dus lekker benauwd)
Maar wat lucht dat op ! En gewoon helemaal zonder drugs![]()
Ja , hier heel bekend ... ik was weer 2 maanden gestopt en vandaag weer gefaald. Gelukkig heb ik zoiets van : bah nee! Waardoor ik zeker morgen niet meer ga verder doen ... jammer , maar gewoon draad terug opnemen . Ja , tips , wegblijven op plaatsen en bij mensen die je triggers geven , want dat het ooit compleet verdwijnt, die cravings ... ik geloof daar niet in , ben al 2 jaar gestopt geweest en af en toe heb ik weer nen uitschuiver.... gelukkig kan ik me nu wel weer herpakken. Zorgen dat je er niet aangeraakt. Dat is het simpelste. En denken aan de moment toen je stopte. Wat je toen voelde ... hou u daar aan vast . Want op die moment maak je de juiste keuze . Succes 😉Ik ben nu sinds 5 dagen gestopt met speed na jarenlang dagelijks gebruik .
Het is alleen niet de eerste keer dat ik stop maar ik wil wel dat het de laatste keer wordt.
Ik heb mezelf al aangemeld bij een kliniek alleen duurt dat nog een week of 7 voordat ik daar het daadwerkelijke intakegesprek heb.
Ik wil alleen niet weer de fout ingaan voor die tijd.
Komt iemand dit bekend voor ?
Zo ja hoe heb jij het volgehouden ?
Greetz N
Hier weer een kleine update
Of nou ja, er is niet echt iets te updaten alleen ik ben benieuwd of er meer mensen hier zijn die ervaring hebben met afkick klinieken..
Ik Heb de 15e pas de eerste afspraak alleen heb ik geen idee wat me te wachten staat ..
Ik ben nu al meer dan een maand clean en nu begint de gedachte te komen of ik überhaupt wel naar een kliniek moet gaan...
Ik ga het traject wel in maar de gedachte beangstigdme een beetje..
Ik ga sws naar de eerste afspraak , vooral ivm mijn medicatie ..Is het begeleiding bij het clean blijven?
Ik was zelf 3 mnd clean ong toen ik bij verslavingszorg terecht kon.
Ben wel 2 keer geweest voor intake gesprek
Maar uiteindelijk besloten er mee te stoppen.
Ik heb onwijs veel gehad aan het df.
Bij de verslavingszorg wisten ze ook niet zo goed waar ze me nog bij konden helpen.
Dit omdat ik het zwaarste werk al gedaan had.
Mischien kun je gewoon naar 1e afspraak gaan en daarna oordelen wat je wil.
Zit nu op dag 7 en heb er eigenlijk nog niet heel veel moeite mee,
Ik moet er wel bijzeggen dat ik ADD heb en dagelijks 30 mg dexamfetamine neem (voorgeschreven)
Zou het kunnen komen door de medicatie dat het verlangen onderdrukt wordt ?
Het duurt ongeveer een week of 6 voordat ik naar de klikniek ga voor een intake maar wil niet de fout ingaan voor die tijd..
Iemand tips daarvoor ?
Ik ben deze week namelijk begonnen met dexamfetamine, maar ik kan de juiste dosis niet echt vinden.
Welke dosis zei je arts datje moet nemen? Ik zou me daar aan houden als ik jou was.
Het kost vaak wel wat tijd tot je de juiste dosering hebt gevonden. Een week is nog erg kort om te zeggenof je goed zit.Hij weet de juiste dosis ook nog niet.
Neem nu twee keer per dag 10 mg.
Maar ik merk er eigenlijk niks van.
Ben eind vorige week pas begonnen met dexamfetamine.
Ik neem 2 x per dag 6 tabletten van 5 mgWat goed dat je het al zolang volhoud.!!
Ik heb een vraag, je krijgt 30 mg dexamfetamine.
Hoe neem je die dosis ?
Drie keer tien mg??
Ik ben deze week namelijk begonnen met dexamfetamine, maar ik kan de juiste dosis niet echt vinden.
Groetjes Emma
Ik neem 2 x per dag 6 tabletten van 5 mg
(Ik heb dus per dag 60 mg )
Maar ik heb daar bij een ADD gespecialiseerd arts verscheidene test gedaan om tot deze dosis te komen.
Maar ik heb binnenkort mijn intake bij de verslavingszorg en dan wil ik dat ze dat ook gaan bekijken want ik heb nu soms de neiging om wat meer dan voorgeschreven te nemen..
Zonder duidelijke reden eigenlijk..
Ik vraag me af waarom je je precies voelt zoals je je voelt. Ik snap dat wanneer je naar iets uitkijkt en het gaat niet door, dat je je teleurgesteld voelt. Maar je bent toch al vet goed bezig?
Uiteindelijk ben jij zelf de enige die het moet doen. Zij, wij, je familie en vrienden kunnen je ondersteunen, maar uiteindelijk komt het op jou zelf aan. Je hebt jezelf bewezen dat je daar sterk genoeg voor bent. Dat laat je toch niet verzwakken alleen maar omdat zij geen contact opnemen?
Ik denk ook niet dat je hun moet zien als een instelling die jou gaan helpen stoppen. Je bent al gestopt en weer beginnen is gewoon geen optie. Klaar, punt. Maar dat moet je wel een plekje geven en verwerken. Wellicht kunnen ze je ook nog tips geven. Maar of ze nou wel of niet contact opnemen, jij bent ZELF al super bezig! Ga gewoon lekker zo door!
Dat is natuurlijk ook zo , ik vind het alleen een slechte zaak dat je zo ontzettend lang moet wachten .
Ik heb wel een paar ietwat moeilijke momentjes gehad.maar het valt me 100% mee en ik ben ben nog niet in de verleiding gekomen om nieuwe te halen maar het voelt wel alsof ze mij niet echt serieus nemen en dat vind ik frustrerend..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."