Dat is natuurlijk ook zo , ik vind het alleen een slechte zaak dat je zo ontzettend lang moet wachten .
Ik heb wel een paar ietwat moeilijke momentjes gehad.maar het valt me 100% mee en ik ben ben nog niet in de verleiding gekomen om nieuwe te halen maar het voelt wel alsof ze mij niet echt serieus nemen en dat vind ik frustrerend..
Toen ik begon met afkicken van de speed, was de wachtlijst bij verslavingszorg 100 dagen.
Tot die tijd kon ik terecht bij de poh.
Tegen de tijd dat je bij verslavingszorg terecht kunt kunnen ze helpen bij je in te laten zien wat je triggers zijn bv.
Maar hier kun je zelf ook al mee aan de slag online.
Via de poh kon ik deze opdrachten maken.
Je zou hier eens na kunnen vragen bij je huisarts.
Verder is afleiding zoeken het allerbeste wat je kunt doen.
Wandelen of sporten werkt ook super.
Toen ik terecht kon bij verslavingszorg konden hun ook niet veel meer voor mij betekenen omdat ik zelf de grootste stap al had gezet.
Op de momenten dat je bang bent terug te vallen, schrijf het hier op het forum op.
Dat heeft mij altijd geholpen er door heen te komen.
Uiteindelijk heeft heel de verslavingszorg niks voor mij kunnen bijdragen.
Het kan ook zonder hun hulp en je bent al zo goed op weg!.
Heb vertrouwen in jezelf, je kunt dit!!!
Hou vol!!! 💪❤