#1
Ik geloof in je. Is niet makkelijk maar ben er van overtuigd dat je hier sterk genoeg voor bent.
Dikke lijn ket mag ook.. maar laten we dat maar niet doen 🤣🤣🤣Pets op je achterhoofd ook goed? 🤣 hahah
Kom we vieren dat je bijna 3 dagen clean bent met een dikke snats!Dikke lijn ket mag ook.. maar laten we dat maar niet doen 🤣🤣🤣
Ik zit er ook veel me te lache , kan men vrouw soms niet appreciëren 😂Dikke lijn ket mag ook.. maar laten we dat maar niet doen 🤣🤣🤣
Mag ik vragen waar jij al 3 maanden clean van bent?Ik zit er ook veel me te lache , kan men vrouw soms niet appreciëren 😂
Daarnet zij ik nog , babe sorry maar heb ze alle 3 gelijk genomen..
Sprong ze recht en ging naar de strip kijken 🤣🤪
@Spyro zou wel enorm knap zijn moest ja dat kunnen.
Lukt je wel hoor , had het met speed ook , eerste 2 weken kon ik het niet zien.
Daarna kon ik het gewoon aan en vond het zelfs super dat men vrienden in mijn bijzijn snoven en ik zelfs een lijn klaar legde voor ze.
Geeft je een leuk gevoel eindelijk neen te kunnen zeggen !
speed gebruik van sochtens als ik opstond tot ik ging "slapen". Was men 3de zware relapse.Mag ik vragen waar jij al 3 maanden clean van bent?
Gefeliciteerd man . Toppiespeed gebruik van sochtens als ik opstond tot ik ging "slapen". Was men 3de zware relapse.
Gelukkig was ik er optijd bij nu , bijna 4 maand thuis gezeten door corona en verveling..
Heb ook wel het gevoel dat ik daar klaar voor ben!Ik zit er ook veel me te lache , kan men vrouw soms niet appreciëren 😂
Daarnet zij ik nog , babe sorry maar heb ze alle 3 gelijk genomen..
Sprong ze recht en ging naar de strip kijken 🤣🤪
@Spyro zou wel enorm knap zijn moest ja dat kunnen.
Lukt je wel hoor , had het met speed ook , eerste 2 weken kon ik het niet zien.
Daarna kon ik het gewoon aan en vond het zelfs super dat men vrienden in mijn bijzijn snoven en ik zelfs een lijn klaar legde voor ze.
Geeft je een leuk gevoel eindelijk neen te kunnen zeggen !
Ja idd ik vond hetcm grappig dat ik eens de nuchtere was en vond men vrienden diebaan het babbelkicken waren echt giere om naar te kijken.Heb ook wel het gevoel dat ik daar klaar voor ben!
Zal even een lichte jaloezie naar boven komen maar als het eenmaal gedaan is zal ik trots zijn!
En daarbij is het ook leuk om naar vage mensen te kijken. 😂
Die Ket houdt ie maar lekker in zijn portemonnee. Ik hoef echt niet. Ben m’n blaas zeer dierbaar geworden. 😁Ja idd ik vond hetcm grappig dat ik eens de nuchtere was en vond men vrienden diebaan het babbelkicken waren echt giere om naar te kijken.
Tipje.
Spreek af met @Blyatman dat je de ket ergens legt waar jij niet bij kan en dat hij daar dan elke keer een lijntje gaat halen (en opsnuift in jouw bijzijn ofzo.
Want voor je het weet zit er ongecontroleerd ket je neus in.
18 september begint hatched op Netflix.Vanavond hardlopen, voor afleiding als ik thuis ben. Meestal nam ik meteen keta als ik thuis kwam. Iemand nog leuke spelletjes op hun telefoon of pc?
Een goede spannende serie mag ook btw.
Je weet dat je je steamaccount kunt linken met de steam app en als je pc aanstaat kan je elke steamgame streamen naar je phune ?Vanavond hardlopen, voor afleiding als ik thuis ben. Meestal nam ik meteen keta als ik thuis kwam. Iemand nog leuke spelletjes op hun telefoon of pc?
Een goede spannende serie mag ook btw.
Nee wist niet dat dit kon. Ga het vanmiddag als ik thuis ben even nakijken.Je weet dat je je steamaccount kunt linken met de steam app en als je pc aanstaat kan je elke steamgame streamen naar je phune ?
Niet heel erg nu, denk er eigenlijk niet aan. Maar ik merk dat het de ene keer erger is als de anderHoe zijn de cravings inmiddels?
Ja precies... Dat had ik ook.Niet heel erg nu, denk er eigenlijk niet aan. Maar ik merk dat het de ene keer erger is als de ander
En jou cravings na zo lang? is hopelijk al wel weg toch?Ja precies... Dat had ik ook.
Niet altijd hoor. Had er net wel echt last van eerlijk gezegd. Maar veel minder dan eerst.En jou cravings na zo lang? is hopelijk al wel weg toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."