#1
Helaas zelf weinig verstand van maar ik weet dat een aantal mensen op het forum hier meer van weten of doorgemaakt hebben.
Sterkte met afkicken ๐
Sterkte met afkicken ๐
Heb je dit al een besproken met een arts?Hallo,
Ik ben nieuw hier, maar wil mijn verhaal doen.. ik kan nergens op internet of op het forum vinden die hetzelfde doormaakt als ik.
Ik ben 26 jaar, Ik ben ongeveer 1.62 en weeg. 65 kilo.
Ik gebruik dagelijks elke 2 uur ongeveer 20 ml GHB.. ik weet het dit is zwaar ernstig, ik lees vaak verhalen over dat mensen verslaafd zijn aan 3 ml per 2 uur, of iets meer. Maar mijn verhaal is echt een stuk heftiger.
ik gebruik vanaf mijn 18e ghb en ben ook weleens een jaar clean geweest.
Ik wil graag afbouwen, ben zelf al vaak opgenomen geweest. Ik ben benieuwd of er iemand is die tips heeft of hoe het kan dat mijn lichaam zoveel ghb kan verdragen, en nodig heeft. Bij 5ml in een uur krijg ik hartkloppingen, hoge bloeddruk en ga ik trillen en zweten.
Ik heb geprobeerd om elke 4 doseringen 0.3 ml naar beneden te gaan, maar ik heb eigenlijk iemand nodig die op me let.
Ik ben benieuwd , of er meer mensen zijn die zo heftig verslaafd zijn , of geweest zijn geweest aan ghb.. en misschien tips hebben.
Ik ben al 8 maanden aan het wachten voor een opname maar dit is vanwege de corona en andere omstandigheden nog steeds niet gelukt.
Groetjes Rosalya
Ja ik loop bij een verslavings arts, en sta al vanaf augustus op de wachtlijst voor een klinische opname. Maar vanwege Corona en te weinig GHB plekken duurt dit blijkbaar al zo lang, de arts heeft mij verteld dat ik 0.3 ml er af moet halen elke 24 uur, als ik dit doe merk ik op een gegeven moment dat mijn bloeddruk zo hoog word (heb een meter thuis) , dat dit echt gevaarlijk is. had laatst een bloeddruk van 240 / 220 met een pols van 120 . Hier door durf ik niet verder af te bouwen als 8 ml , heb wel diazepam gekregen op recept. Maar ik ben echt benieuwd of er mensen zijn, die hetzelfde doormaken of hebben meegemaakt, omdat er meerdere topics zijn over GHB op dit forum.Heb je dit al een besproken met een arts?
Ik heb zelf geen ervaring met GHB maar jeetje wat moet dat heftig zijn zeg.
Als je ooit even wil 'ranten' of gewoon je ei kwijt kan je me rustig een berichtje sturen. Heel veel succes gewenst!
Dag Rosalya,Hallo,
Ik ben nieuw hier, maar wil mijn verhaal doen.. ik kan nergens op internet of op het forum vinden die hetzelfde doormaakt als ik.
Ik ben 26 jaar, Ik ben ongeveer 1.62 en weeg. 65 kilo.
Ik gebruik dagelijks elke 2 uur ongeveer 20 ml GHB.. ik weet het dit is zwaar ernstig, ik lees vaak verhalen over dat mensen verslaafd zijn aan 3 ml per 2 uur, of iets meer. Maar mijn verhaal is echt een stuk heftiger.
ik gebruik vanaf mijn 18e ghb en ben ook weleens een jaar clean geweest.
Ik wil graag afbouwen, ben zelf al vaak opgenomen geweest. Ik ben benieuwd of er iemand is die tips heeft of hoe het kan dat mijn lichaam zoveel ghb kan verdragen, en nodig heeft. Bij 5ml in een uur krijg ik hartkloppingen, hoge bloeddruk en ga ik trillen en zweten.
Ik heb geprobeerd om elke 4 doseringen 0.3 ml naar beneden te gaan, maar ik heb eigenlijk iemand nodig die op me let.
Ik ben benieuwd , of er meer mensen zijn die zo heftig verslaafd zijn , of geweest zijn geweest aan ghb.. en misschien tips hebben.
Ik ben al 8 maanden aan het wachten voor een opname maar dit is vanwege de corona en andere omstandigheden nog steeds niet gelukt.
Groetjes Rosalya
Afgeworpen want ik ben nu bijna 8 jaar volledig clean ik heb geen zucht meer en ik ben volledig pijnloos of symtoomloos ontwent en ik ben ook opeens kunnen stoppen zonder nog te klungelen met afbouwen met ghb dat helpt helemaal niet want niet elke ghb is even sterk bevoorbeeld al... dus je kan nooit exact je dosis afbouwen wat met medicatie natuurlijk wel kan! Ik wens je veel succes en heb goede moed als ik het kan kan jij het ook! En als ik je met iets kan helpen een berichtje vind ik nooit erg! Ik zal je altijd met raad en daad bijstaan!!! โคDag Rosalya,
Ik ben *Modknip* wegens privacy je achternaam verwijderd* ik kom uit Belgiรซ ben ondertussen 7 jaar en 3 maanden volledig clean! Ik had vroeger zelfs nog een heviger verslaving als jij want ik nam 20 ml GHB en 10 ml GBL om de 2 uur stipt! Maar gelukkig heb ik een arts gevonden die zich gespecialiseerd heeft in het ontkennen van GHB... Ook een schat van vrouw je moet beginnen met ook zo iemand te vinden... vind je die niet wil ik je wel doorschakelen naar mijn arts zit wel in Belgiรซ... Maar de eerste keer dat ik op consultatie ging en vertelde wat ik gebruikte schreef ze mij direct 8 Baclofens 25 mg voor Baclofen is een spierverslapper die normaal wordt gebruikt bij spasticiteit en multiple sclerose. Het concurreert met de signalen die ghb afgeeft in het brein, waardoor de zucht naar drugs af zou nemen + 8 oxycodones van 80 mg dit is zware morfine medicatie die word gegeven in de laatste stadiums van kanker daarom ook zo effectief tegen ghb ontwenning want het legt alles volledig lam in je hele lichaam. + 8 Traxenes van 50 mg de ideale benzodiazepine tegen ghb ontwenning + 8 keer 12 mg bromazepam ook een hele goede benzo dit neem je er elke keer 4 van door de dag 4 snachts van elke medicatie dan nog 2 door de dag 2 snachts een xyperexa tegen mijn deleriyum en psychose die ik kreeg van het stoppen met ghb en dan 3 xanax 2mg retard een hevige langdurige werkende benzo/doorslapen en 2 etumines voor het slapen gaan dit zijn gwn doorslapers zodat je zeker rustig een nacht kunt doorslapen behalve even wekker zetten om je medicatie te nemen... spijtig genoeg is deze cocktail van medicatie echt helpt tegen ontwenning van opeens stoppen van ghb je kan dus ook gerust vanaf je begint medicatie te nemen je resterende ghb door de wc gieten... want als je de medicatie van heel de dag binnen hebt zul je merken dat je niet zuchtig bent, je bloeddruk gewoon of iets lager is, je niet trilt, je gemakkelijk 12 tot 14 uur rustig kunt doorslapen met even een pauze om goed water te drinken en je medicatie te nemen want ghb neemt je vocht op waardoor je door de jaren heen een tekort aan vocht hebt daarom goed veel drinken en je mag ook zeker op begin lekker lang slapen omdat je lichaam volledig op is van van zo weinig slaap te hebben... dus het zal zeker goed doen aan je lichaam ook kan je terug normaal en veel eten... wat ook goed voor je is... je zult geen psychose of een of enkele ontwenning door maken. Want al die medicatie zorgt ervoor dat dat volledig word weggenomen. Je mag wel zeker niet gebruiken op je medicatie want dit is dodelijk!!!! En ook zeker je ghb gebruik niet gaan vervangen door alcohol want dit is ongeveer hetzelfde... je gewoon een maand lang aan die dosis medicatie houden en dan heel rustig en systematisch afbouwen je zult zien geen last te ondervinden van ontwenning. Ik heb er wel 14 maanden over gedaan voor ik echt medicatie clean was maar het heeft wel zijn vruchten afge
Hoi Rosalya,Hallo,
Ik ben nieuw hier, maar wil mijn verhaal doen.. ik kan nergens op internet of op het forum vinden die hetzelfde doormaakt als ik.
Ik ben 26 jaar, Ik ben ongeveer 1.62 en weeg. 65 kilo.
Ik gebruik dagelijks elke 2 uur ongeveer 20 ml GHB.. ik weet het dit is zwaar ernstig, ik lees vaak verhalen over dat mensen verslaafd zijn aan 3 ml per 2 uur, of iets meer. Maar mijn verhaal is echt een stuk heftiger.
ik gebruik vanaf mijn 18e ghb en ben ook weleens een jaar clean geweest.
Ik wil graag afbouwen, ben zelf al vaak opgenomen geweest. Ik ben benieuwd of er iemand is die tips heeft of hoe het kan dat mijn lichaam zoveel ghb kan verdragen, en nodig heeft. Bij 5ml in een uur krijg ik hartkloppingen, hoge bloeddruk en ga ik trillen en zweten.
Ik heb geprobeerd om elke 4 doseringen 0.3 ml naar beneden te gaan, maar ik heb eigenlijk iemand nodig die op me let.
Ik ben benieuwd , of er meer mensen zijn die zo heftig verslaafd zijn , of geweest zijn geweest aan ghb.. en misschien tips hebben.
Ik ben al 8 maanden aan het wachten voor een opname maar dit is vanwege de corona en andere omstandigheden nog steeds niet gelukt.
Groetjes Rosalya
Verschrikkelijk om te horenHallo,
Ik ben nieuw hier, maar wil mijn verhaal doen.. ik kan nergens op internet of op het forum vinden die hetzelfde doormaakt als ik.
Ik ben 26 jaar, Ik ben ongeveer 1.62 en weeg. 65 kilo.
Ik gebruik dagelijks elke 2 uur ongeveer 20 ml GHB.. ik weet het dit is zwaar ernstig, ik lees vaak verhalen over dat mensen verslaafd zijn aan 3 ml per 2 uur, of iets meer. Maar mijn verhaal is echt een stuk heftiger.
ik gebruik vanaf mijn 18e ghb en ben ook weleens een jaar clean geweest.
Ik wil graag afbouwen, ben zelf al vaak opgenomen geweest. Ik ben benieuwd of er iemand is die tips heeft of hoe het kan dat mijn lichaam zoveel ghb kan verdragen, en nodig heeft. Bij 5ml in een uur krijg ik hartkloppingen, hoge bloeddruk en ga ik trillen en zweten.
Ik heb geprobeerd om elke 4 doseringen 0.3 ml naar beneden te gaan, maar ik heb eigenlijk iemand nodig die op me let.
Ik ben benieuwd , of er meer mensen zijn die zo heftig verslaafd zijn , of geweest zijn geweest aan ghb.. en misschien tips hebben.
Ik ben al 8 maanden aan het wachten voor een opname maar dit is vanwege de corona en andere omstandigheden nog steeds niet gelukt.
Groetjes Rosalya
Hate to make a deal breaker, maar dit klopt niet wat je nu zegtVerschrikkelijk om te horenIk weet dat dit raar klinkt maar ik bedoel het echt goed, ik zal zeggen probeer eens een psychedelica zoals paddenstoelen, DMT of ayahuasca. Ik heb talloze verhalen gehoord dat mensen uit hun verslaving zijn gekomen na zo'n ervaring. Je moet er echt open voor zijn en de ervaring aangaan met de insteek dat dit jouw leven kan verbeteren. Zeg maar je weet zelf dat deze verslaving slecht is en je hebt iets psychologisch nodig om je hier uit te helpen, en zulke psychedelica zouden dit kunnen doen.
Maar je moet er dus wel echt in gaan met de insteek dat het jouw leven kan verbeteren, als je er een anxiety voor hebt dan zou ik het niet doen.
Momenteel winnen de biochemische processen in jouw brein die voor verslaving zorgen het van jouw wilskracht om ermee te stoppen, en door psychedelica kan het dus dat je echt een inzicht krijgt waarbij je concreet leert dat je moet stoppen met die verslaving en je leven verbeteren.
P.S. De psychedelica die ik heb voorgesteld zijn NIET verslavend, dus je hoeft je niet zorgen te maken dat je dan daar verslaafd aan raakt haha
zie: https://i.redd.it/bjhoag8vcoj41.jpg (psylocibine = de psychoactieve stof in hallucinerende paddenstoelen)
Misschien heb je hier wat aan? Als je vragen hebt mag je altijd een PB sturen. @L_BoefieZoek een dosis waar jij je prettig bij voelt. Je moet een dosis zien te vinden waarbij je pols en bloeddruk nog net goed is, uiteraard een dosis waar je geen high meer van krijgt. Als je een stabiele dosis gevonden hebt, dan kun je vanaf daar iedere 24 uur 0.1 eraf halen. Doseer exact iedere 2 uur, ook in de nacht. (Ik zette zelfs mijn wekker ervoor, zodat ik altijd de 2 uur aantikte. Meestal was ik voor mijn volgende dosis al wakker.
Voordat je net de 2 uur aantikt steeds mag je pols iets verhoogd zijn, net zoals je bloeddruk. Maar hou in de gaten dat deze na je inname wel meteen weer juist moet zijn.
Ik zou in jouw geval echt de 0.1 per 24 uur aanhouden. Beter veilig en langzaam...
Overigens vind ik het zeer onverstandig van je arts om stappen van 0.3 te maken. Dat gaat echt niet lukken... Artsen willen altijd alles zo snel mogelijk met afkicken maar met GHB moet je echt heel voorzichtig zijn.
Altijd met alle liefde! โค๏ธ@Spyro wat help jij mensen toch fijn met ghb problemen! ๐
Nou ik wel hoor!Altijd met alle liefde! โค๏ธ
Alleen waardeert niet iedereen het altijd even erg. ๐
Hallo,
Ik ben nieuw hier, maar wil mijn verhaal doen.. ik kan nergens op internet of op het forum vinden die hetzelfde doormaakt als ik.
Ik ben 26 jaar, Ik ben ongeveer 1.62 en weeg. 65 kilo.
Ik gebruik dagelijks elke 2 uur ongeveer 20 ml GHB.. ik weet het dit is zwaar ernstig, ik lees vaak verhalen over dat mensen verslaafd zijn aan 3 ml per 2 uur, of iets meer. Maar mijn verhaal is echt een stuk heftiger.
ik gebruik vanaf mijn 18e ghb en ben ook weleens een jaar clean geweest.
Ik wil graag afbouwen, ben zelf al vaak opgenomen geweest. Ik ben benieuwd of er iemand is die tips heeft of hoe het kan dat mijn lichaam zoveel ghb kan verdragen, en nodig heeft. Bij 5ml in een uur krijg ik hartkloppingen, hoge bloeddruk en ga ik trillen en zweten.
Ik heb geprobeerd om elke 4 doseringen 0.3 ml naar beneden te gaan, maar ik heb eigenlijk iemand nodig die op me let.
Ik ben benieuwd , of er meer mensen zijn die zo heftig verslaafd zijn , of geweest zijn geweest aan ghb.. en misschien tips hebben.
Ik ben al 8 maanden aan het wachten voor een opname maar dit is vanwege de corona en andere omstandigheden nog steeds niet gelukt.
Groetjes Rosalya
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."