Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rosalya zei: Hallo, Ik ben nieuw hier, maar wil mijn verhaal doen.. ik kan nergens op internet of op het forum vinden die hetzelfde doormaakt als ik. Ik ben 26 jaar, Ik ben ongeveer 1.62 en weeg. 65 kilo. Ik gebruik dagelijks elke 2 uur ongeveer 20 ml GHB.. ik weet het dit is zwaar ernstig, ik lees vaak verhalen over dat mensen verslaafd zijn aan 3 ml per 2 uur, of iets meer. Maar mijn verhaal is echt een stuk heftiger. ik gebruik vanaf mijn 18e ghb en ben ook weleens een jaar clean geweest. Ik wil graag afbouwen, ben zelf al vaak opgenomen geweest. Ik ben benieuwd of er iemand is die tips heeft of hoe het kan dat mijn lichaam zoveel ghb kan verdragen, en nodig heeft. Bij 5ml in een uur krijg ik hartkloppingen, hoge bloeddruk en ga ik trillen en zweten. Ik heb geprobeerd om elke 4 doseringen 0.3 ml naar beneden te gaan, maar ik heb eigenlijk iemand nodig die op me let. Ik ben benieuwd , of er meer mensen zijn die zo heftig verslaafd zijn , of geweest zijn geweest aan ghb.. en misschien tips hebben. Ik ben al 8 maanden aan het wachten voor een opname maar dit is vanwege de corona en andere omstandigheden nog steeds niet gelukt. Groetjes Rosalya Klik om te vergroten..."
"Ik ben onlangs na 3jr zwaar verslaafd geweest te zijn aan de g met zwaar bedoel ik 5ml om de 1.5 a 2u. Lichamelijk als ik iets langer dan me dosis die ik in moest nemen sliep ik zowat het 3dubbele moest nemen om me weer normaal te mogen voelen gestraft leek dit wel. Om vele redenen veilig thuis en dat soort rottige instanties heb ik het met pheny gedaan 1e keer mislukt ben geen opgever want ben nu 3wkn vd g af. Ik weet nog een lange weg te gaan clean worden voor sommige geen probleem voor sommige wel....maar clean blijven thats the shizzle."
"Sebas- zei: 3 weken clean van de G na jaren dagelijks gebruik.. je mag zeker trots zijn op jezelf en hou dit vol. Klik om te vergroten... Dank je wel! Ben langer ad g geweest was daarvoor 2x al naar klinieken geweest...daarna al die tijd achter elkaar op eigen houtje kracht en moed zelf afgekickt. Maaaaar naar eigen ervaring zijn klinieken toch het veiligst. Ik heb lang research gedaan om zover te mogen komen. Iig nogmaals dank!"