#1
Maar aan de eenzijdige info van TS kun je toch moeilijk aanraden om te scheiden. Gaat er bij mij niet in. Maar alle respect voor elke mening.Mijn ouders zijn gescheiden en ookal heeft dat heel veel pijn gegeven was dat bovenal de beste keus. Dingen als mishandeling zijn een no-go, dan gaat de veiligheid van de kinderen en jezelf altijd voorop.
Iemand die zo ver heen is in een verslaving heeft keiharde hulp nodig die jij als partner niet meer kan geven en imho niet hoeft te geven.
Het grote probleem in huiselijk geweld is nou juist dat mensen te lang doen om te scheiden ,voor zichzelf te kiezen en maar blijven denken dat iemand wel weer beter wordt.