#1
@Jesse Pinkvrouw je laatste bericht hier is van eind januari, hoe gaat het nu met jou en je moeder?
Ga nu naar de stad dus dan ook even bloemetjes halenWat vindt ze van de bloemen?
Nee echt niet, dat ga ik er nooit door krijgen. Helaas πWil ze niet naar de arts ervoor?
Wil ze niet naar de arts ervoor?Korsakov is ook echt mβn nachtmerrie.. Vind het ook erg moeilijk om te lezen. Kan er van wakker liggen zelfs. Vreselijk dat je daar mee moet dealen @joetsie π
Vanavond had ze een terug val. 1 glaasje wijn gehad, erg jammer maar ga haar niet dwingen om het niet te doen. Weet alleen ook niet zo goed hoe ik haar moet motiveren om het niet te doen. Hoop dat ze zich morgen weer her pakt. Ze heeft het nu ook gewoon moeilijk met de Corona maatregelen, is geen excuus natuurlijk maar snap dat het moeilijk is voor haar. Ken dat gevoel met drugsgebruik ook
Bedankt voor de verdere reacties, mams heeft geen kwaaie dronk en is eigenlijk ook nooit echt dronken, maar wel vaak 1/2 flessen wijn op een dag
ik ga dat boek eens bekijken, mam is nog al een stugge daarin maar misschien kan ik haar overhalen als ze merkt dat ik haar volledig steun en haar wil helpen
Euhm, zo lang ik me kan herinneren is er een wijntje aan haar zijde. Wel meerdere malen gestopt maar dan toch wel begonnen. This voor mij eigenlijk altijd normaal geweest, totdat ik zelf ook begon met drinken (uitgaan etc) en toen drong het tot me door dat het eigenlijk best veel isLijkt me zo moeilijk om dit aan te zien. Is echt haar hele leven ontwricht door de alcohol?
Ja zo werkt het bij mij ook met wiet. Heb eens een jaar en daarna nog eens een half in het buitenland gewoond, in een land waar je echt lange straf krijgt (minimaal 2 en maximaal 10 jaar cel) als je wiet zou roken, kopen of bezitten.Ja, dat herken ik, Ik ben er zelf weliswaar ooit op mijn 20e al mee gestopt, maar mijn vriendin heeft wat jij hebt, heel sneaky komt steeds die wiet
weer ergens binnen. Maar ik heb haar naar de frequentie 2 keer per jaar weten krijgen en dat vind ik wel best![]()
Nee vrijwel geen afkickverschijnselen. Geestelijk vooral heel veelGaan haar handen trillen als ze niet drinkt?
En is het een fles wijn,of een liter pak?
Houd ze vocht vast?
Als dat niet zo is dan hoef je je geen zorgen te maken.Voor korsakov moet je heel veel drinken
Verward?Nee vrijwel geen afkickverschijnselen. Geestelijk vooral heel veel
Nee chagrijnig, beetje depressief, kort lontjeVerward?
Ja dat is normaal.Best knap hoor dat ze wil minderen of stoppen.Nee chagrijnig, beetje depressief, kort lontje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."