#1
Ja eens. Gaat een keer weg. Maar wat bedoel je met aanpassen,?De 1ste weken nuchter zijn sowieso aanpassen maar het word dan ook altijd beter. Daar hield ik aan vast. Dat het vervelend nuchter gevoel tijdelijk is.
Ja eens. Gaat een keer weg. Maar wat bedoel je met aanpassen,?De 1ste weken nuchter zijn sowieso aanpassen maar het word dan ook altijd beter. Daar hield ik aan vast. Dat het vervelend nuchter gevoel tijdelijk is.
Schuldgevoelens..nuchter en teveel alleen maakt somber.Nuchter zijn is fijn. Ik weet niet waarom zoveel mensen zichzelf niet leuk vinden.
Is het de druk van de samenleving?
Ja eens. Gaat een keer weg. Maar wat bedoel je met aanpassen,?
Ik zou zeggen, verkeerde interpretatie van nuchtere alleenheid maakt somber. Wat is het dat somber maakt? Teveel luisteren naar gedachten. Wat zijn gedachten? Gedachten zijn verleden. Zelfs de toekomst is een projectie gebaseerd op het verleden. Wat somber maakt, is dus mentaal in die psychologische tijd zitten. Wat somberheid verdrijven is, is uit psychologische tijd komen en in de werkelijkheid: nu.Schuldgevoelens..nuchter en teveel alleen maakt somber.
Ik wil hier niemands trauma's bagatelliseren, maar ook trauma's zijn verleden. De oplossing is uit psychologische tijd komen, door van moment tot moment voor het nu te kiezen, in plaats van voor het verleden. In het nu is er vrijheid van verleden.Trauma's
Ik ben het met je eens, je weet ik heb nu geen cravings naar iets specifieksIk zou zeggen, verkeerde interpretatie van nuchtere alleenheid maakt somber. Wat is het dat somber maakt? Teveel luisteren naar gedachten. Wat zijn gedachten? Gedachten zijn verleden. Zelfs de toekomst is een projectie gebaseerd op het verleden. Wat somber maakt, is dus mentaal in die psychologische tijd zitten. Wat somberheid verdrijven is, is uit psychologische tijd komen en in de werkelijkheid: nu.
Ik wil hier niemands trauma's bagatelliseren, maar ook trauma's zijn verleden. De oplossing is uit psychologische tijd komen, door van moment tot moment voor het nu te kiezen, in plaats van voor het verleden. In het nu is er vrijheid van verleden.
Heel herkenbaar. Gelukkig heb ik daar nu ook DF bij, dan heb ik in ieder geval nog het idee dat ik wat nuttigs doe (in plaats van alleen FB, Instagram etc.).Mijn grootste verslaving is m'n telefoon. Weet ook niet of ik zonder zou kunnen. Een vakantie zonder telefoon is geen probleem, maar zodra ik thuis ben pak ik gauw de telefoon. Stukje dopamine shots wellicht?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."