#1
niet sober zijn
Ja eens. Gaat een keer weg. Maar wat bedoel je met aanpassen,?De 1ste weken nuchter zijn sowieso aanpassen maar het word dan ook altijd beter. Daar hield ik aan vast. Dat het vervelend nuchter gevoel tijdelijk is.
Schuldgevoelens..nuchter en teveel alleen maakt somber.Nuchter zijn is fijn. Ik weet niet waarom zoveel mensen zichzelf niet leuk vinden.
Is het de druk van de samenleving?
Was het maar zo makkelijk, ik kom niet verder als 36 uur sober van speed momenteel. Gisteren weer een poging ondernomen en we zitten aan 25 uur at the moment. Motivatie had ik, maar nu denkt mijn addicted hoofd eraan om gewoon onder invloed te gaan werken, aangezien ik 10 uur per dag moet gaan rijdeden beginnend met dadelijk is het gewoon niet responsible.Sporten, boeken lezen, vrijen. Endorfinen zijn je vrienden en hoe.
Verder nog - geen drugs kopen, contact met gebruikers vermijden, in het algemeen geen triggers.
Ik gebruik op dit moment ook nog peptides (mod grf 129 + ipamorelin). 1-2x per dag, een keer in de ochtend en daarna soms nog een voordat ik in de middag ga sporten. Krijg wel energie, beter slaap, stemming. Voel me vele malen beter dan twee maanden geleden toen ik nog aan allerlei drugs zat. Ik ga sowieso nog psychedelica gebruiken, maar dan met mate, geen stims, opios of dissos.
Andere dieet, ga langzaam richting keto, ook dagelijks 16-18 uur fasten.
Zolang ik me aan die dingetjes hoe, gaat het goed.
Zo herkenbaar. Mijn telefoon is gewoon een dopamine-machine.
Ja eens. Gaat een keer weg. Maar wat bedoel je met aanpassen,?
Ik zou zeggen, verkeerde interpretatie van nuchtere alleenheid maakt somber. Wat is het dat somber maakt? Teveel luisteren naar gedachten. Wat zijn gedachten? Gedachten zijn verleden. Zelfs de toekomst is een projectie gebaseerd op het verleden. Wat somber maakt, is dus mentaal in die psychologische tijd zitten. Wat somberheid verdrijven is, is uit psychologische tijd komen en in de werkelijkheid: nu.Schuldgevoelens..nuchter en teveel alleen maakt somber.
Ik wil hier niemands trauma's bagatelliseren, maar ook trauma's zijn verleden. De oplossing is uit psychologische tijd komen, door van moment tot moment voor het nu te kiezen, in plaats van voor het verleden. In het nu is er vrijheid van verleden.Trauma's
Ik ben het met je eens, je weet ik heb nu geen cravings naar iets specifieksIk zou zeggen, verkeerde interpretatie van nuchtere alleenheid maakt somber. Wat is het dat somber maakt? Teveel luisteren naar gedachten. Wat zijn gedachten? Gedachten zijn verleden. Zelfs de toekomst is een projectie gebaseerd op het verleden. Wat somber maakt, is dus mentaal in die psychologische tijd zitten. Wat somberheid verdrijven is, is uit psychologische tijd komen en in de werkelijkheid: nu.
Ik wil hier niemands trauma's bagatelliseren, maar ook trauma's zijn verleden. De oplossing is uit psychologische tijd komen, door van moment tot moment voor het nu te kiezen, in plaats van voor het verleden. In het nu is er vrijheid van verleden.
Heel herkenbaar. Gelukkig heb ik daar nu ook DF bij, dan heb ik in ieder geval nog het idee dat ik wat nuttigs doe (in plaats van alleen FB, Instagram etc.).Mijn grootste verslaving is m'n telefoon. Weet ook niet of ik zonder zou kunnen. Een vakantie zonder telefoon is geen probleem, maar zodra ik thuis ben pak ik gauw de telefoon. Stukje dopamine shots wellicht?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."