#1
Hey iedereen.
Ik weet niet wat ik nog kan doen. Heb me laten opnemen meermaals voor cocaine snuiven. Kom ik buiten en begin ik te basen. Inmiddels base ik 8 a 10 gram op 24 uren. Ben ik 5 dagen in een week wakker. Meld me ziek op het werk, zit hele dagen alleen, niemand waarover ik over mijn verslaving kan praten. Ben heel wat vrienden kwijt, ik weet dat ik egoïstisch en respectloos ben geworden tegen iedereen. Ik haat mezelf ervoor. Mijn verslaving komt vanuit mijn depressie. Soms heb ik 't gevoel dat ik gewoon mezelf de grenzen laat opzoeken om het fataal te doen worden. Zelfmoord ben ik te laf voor, wil niet dat mensen denken dat ik het leven opgaf. Als ik een overdosis doe, denken de mensen het is niet express. Maar wat ik ook doe. De grens is nog niet in zicht geweest. Ik wil me zo graag laten helpen om weer iets te maken van mijn leven. Iemand nog tips hoe ik mijn leven terug op de rails kan krijgen. Ik ben voornamelijk verslaafd aan coke, maar het is vooral aan een roes. Maakt niet uit wat, alles is oke. Alles die ik kan misbruiken doe ik. Behalve heroïne. Sorry voor het lange verhaal, maar denk gewoon dat ik mijn opgekropte gevoelens kwijt moest, en jammer dat dat hier moet gebeuren omdat ik iedereen ben kwijtgespeeld en degene die nog overblijven kan ik niet eerlijk tegen zijn. 😭
Ik weet niet wat ik nog kan doen. Heb me laten opnemen meermaals voor cocaine snuiven. Kom ik buiten en begin ik te basen. Inmiddels base ik 8 a 10 gram op 24 uren. Ben ik 5 dagen in een week wakker. Meld me ziek op het werk, zit hele dagen alleen, niemand waarover ik over mijn verslaving kan praten. Ben heel wat vrienden kwijt, ik weet dat ik egoïstisch en respectloos ben geworden tegen iedereen. Ik haat mezelf ervoor. Mijn verslaving komt vanuit mijn depressie. Soms heb ik 't gevoel dat ik gewoon mezelf de grenzen laat opzoeken om het fataal te doen worden. Zelfmoord ben ik te laf voor, wil niet dat mensen denken dat ik het leven opgaf. Als ik een overdosis doe, denken de mensen het is niet express. Maar wat ik ook doe. De grens is nog niet in zicht geweest. Ik wil me zo graag laten helpen om weer iets te maken van mijn leven. Iemand nog tips hoe ik mijn leven terug op de rails kan krijgen. Ik ben voornamelijk verslaafd aan coke, maar het is vooral aan een roes. Maakt niet uit wat, alles is oke. Alles die ik kan misbruiken doe ik. Behalve heroïne. Sorry voor het lange verhaal, maar denk gewoon dat ik mijn opgekropte gevoelens kwijt moest, en jammer dat dat hier moet gebeuren omdat ik iedereen ben kwijtgespeeld en degene die nog overblijven kan ik niet eerlijk tegen zijn. 😭