Mijn verslaving komt vanuit mijn depressie. Soms heb ik 't gevoel dat ik gewoon mezelf de grenzen laat opzoeken om het fataal te doen worden.
ik begrijp precies wat je daarmee bedoelt,blijven doorgaan ook al heb je hart kloppingen zware ademhaling ,opstaan bewegen
zweten ,paniek,enz enz
en dan nog erna dikkere lijnen er doorheen blijven jagen
Ik ben voornamelijk verslaafd aan coke, maar het is vooral aan een roes. Maakt niet uit wat, alles is oke
ik was zelf over gestapt naar 3mmc slikken ,ik misbruikte dat zo zwaar in een periode van een maand dat ik niet eens meer aan coke dacht..
dus de ene roes voor de andere
ben na het hoge gebruik 3-mmc na die maand zo ziek geweest ,schokken door me brein enz enz waardoor ik daardoor ineens met alles gestopt was..
geen coke en bijna geen 3mmc meer
iedereen is wel op zoek naar een roes ..
het probleem is alleen ,hoe hou je controle erop..
ik mag je niet aanzetten tot drug gebruik
maar mocht je uit eigen beweging een andere drug als roes middel gebruiken,probeer er 1 waardoor je wel gewoon van slaapt ,blijft goed eten ..
zodat je gewoon naar werk gaat en ritme houd in je leven ..
als je dat soort dingen en jezelf gaat verwaarlozen ...gaat het van kwaad tot erger @coke gaat dat zeker met je doen ...
Ben ik 5 dagen in een week wakker. Meld me ziek op het werk, zit hele dagen alleen, niemand waarover ik over mijn verslaving kan praten. Ben heel wat vrienden kwijt, ik weet dat ik egoïstisch en respectloos ben geworden tegen iedereen.
daar begint het pas mee ,denk niet dat dit het ergste is wat er kan gebeuren en het zal nog erger worden ..
1 geluk ,je ziet zelf nu wel denk ik in dat er heel wat fout gaat nu en dat je buiten jezelf een hoop andere mensen om je heen erg veel pijn ermee doet
Ik wil me zo graag laten helpen om weer iets te maken van mijn leven.
de enige die dat kan ben jezelf
op welke manier is voor een ieder anders
bij mij was het een combi van ziek van de drug ,vrienden ,vrouw kinderen kwijt
dat me heeft laten beseffen of liever gezegd wakker geschud heeft...
nu is het weer opbouwen naar hoe ik me leven voorstelden voor ik zo zwaar eraan zat..
Inmiddels base ik 8 a 10 gram
weleens een water ballon op de grond zien klappen ..
er zijn mensen bij wie hun hart precies op de zelfde wijzen is geëxplodeerd ...
degene die nog overblijven kan ik niet eerlijk tegen zijn
mischien tog maar wel eerlijk zijn
juist die mensen die er nu nog voor je zijn
die kunnen je er nu nog uit halen voordat er straks niemand meer is die in je gelooft..
geloof in je kunnen
zet een doel waar je heen wil ,wat je wil bereiken en werk er aan om het te behalen..
mvg Ricorieks