Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Delange1990 zei: Basecoke is voor junkies Klik om te vergroten... wat is er mis met junkies?"
"Delange1990 zei: Junkies zijn minderwaardig Klik om te vergroten... junks zijn ook maar mensen tuurlijk heb je de stweiotype stelende gore liegende jiunk maar ook normale mensen"
"Delange1990 zei: Junkies zijn het afvoerputje van de maatschapij , en ik lach me kapot als ze hun zuurverdiende geld naar mij brengen waar ik zonder enige moeite wat voor moet doen pak ik dat in no time af en die junkies , verrot gebit broodmager spierwit hele leven naar de kk en ik tel het geld 🤣🤣🤣 en hun maar uitkoken en roken Klik om te vergroten... heftig bro heb zelf vanaf me 14e tot me 22e base verkocht maar nooit die mensen zo behandeld"
"Hey, klein vraagje wie weet hoe ik van snuifbare H rookbare maak? Ik rook liever dan dat ik het snuif. Als ik hem nu wil roken loop die niet goed over me folie"
"OtherShore zei: Ik neem aan dat je gewoon Turkse (bruine) heroïne hebt? Die kun je gewoon snuiven en roken. Waarschijnlijk loopt zij niet goed over je folie vanwege de gebruikte versnijdingsmiddelen. De Chinese (witte) heroïne is niet zo geschikt om te roken. Die moet je snuiven of spuiten. Maar aangezien China white best wel zeldzaam is denk ik niet dat je dat hebt liggen. Klik om te vergroten... Hij is wit"
"Ik rook sinds januari 2020 wel eens een bolletje coke wat begon als 1x in de week 0.5g max, is geworden 3 gram gemiddeld in de week... Denk niet perse dat ik echt hooked ben maar als ik geld heb koop ik het gewoon als ik geen geld heb koop ik het niet en mis ik het niet echt, ben begonnen in de nachtopvang en zag het als iets sociaals, ben daar al een tijdje weg en rook nog steeds alleen ik rook bijna al me geld er aan op als ik het heb. Wie heeft hier ervaring mee, en heeft tips om te minderen of stoppen? mvgggg"
"het lukt me wel om er af te blijven als ik iets te doen heb ofso maar als het ff kan haal ik gewoon wat, ben niet ziek zonder ofso, ik word een beetje depri van de gedachte dat ik er al een paar duizend euro heb aan opgemaakt"
"In me jaartje dat ik dakloos ben en base heb ik heel wat meegemaakt maar dit slaat alles, heb 2 uur lang moeten bedelen om een bankoe te maken vervolgens een grote steen gekocht, loop ik naar Leiden cs, raak k me bal kwijt, helemaal para en boos overal gezocht maar niks gevonden, dus ik ga opnieuw geld regelen na 5 minute een donnie gemaakt, nog geen 2 minute komt er een groepje gasten met gucci petjes en trainingspakke naar me toe om een pakkie aan te bieden, ik base alleen maar en snuif niet dus ik weigerde het te kopen, en ik had mar een joet zei ik tegen ze, uiteindelijk gekocht om van ze af te zijn 1 pakkie voor een joetje, ik dacht dat ik zwaar was genaaid, helemaal chagerijnig en scheldend een steegje ingelopen en geproefd, was het gewoon topkwaliteit rauwe WTF heb enorm veel spijt dat ik hun nummer weigerde op te slaan"
"fucked up, ik ben in december ongeveer begonnen met af en toe een balletje of een base, rook nu al me geld er aan op bijna het is niet zo dat ik het erg mis als ik het niet heb maar meer van als ik geld heb haal ik gemiddeld 150 250 per week"
"tips om te stoppen aub? zonder voel ik me prima maar denk er wel vaak aan"