Tja dat is waT hij niet wil pfffff....hij blijft volhouden dat hij weinig H *BIJ* gebruikte als zelfmedicatie..dat men hem niet op de grote hoop moet gooien bij de * SENE JUNKS* zo zegt hij dat...heeft zijn leven verder goed op de rit en dat hij eerst deze detox achter de rug wil hebben,daarna verder kijken...ik persoonlijk ben dan wel blij met een nabehandeling bij een psychiater,dat is dan wel niet intern maar we gaan het zien..
Hij zal het 12 stappen programma moeten gaan volgen samen met NA meetings en nazorg bij een verslavingszorg. Dan maakt ie kans, met een psychiater gaat hij nergens komen.
De 12 stappen van Narcotics Anonymous
Stap 1 – Erken je verslaving en de gevolgen
Stap 2 – Geef toe dat je hulp nodig hebt
Stap 3 – Aanvaard de hulp
Stap 4 – Maak de balans op van je leven
Stap 5 – Ga aan de slag. Allereerst door je uit te spreken naar een vertrouwenspersoon
Stap 6 – Onderzoek je zwakheden en tekortkomingen
Stap 7 – Uit je bereidheid om te werken aan je gedrag
Stap 8 – Ga na wie je schade hebt berokkend
Stap 9 – Maak het goed met deze mensen
Stap 10 – Hou door zelfonderzoek voortdurend een vinger aan de pols
Stap 11 – Creëer stilte in je leven door gebed of meditatie
Stap 12 – Geef je ervaringen door aan lotgenoten