#1
Ik hoop dat ik je kan helpen.
Daarom mijn post in dezen.
Daarom mijn post in dezen.
Nou, dat lijkt me wel.Kan je bewust een verslaving aangaan?
En niet dat ik bedoel dat je al getekend bent als je nog in de experimentele fase zit. Maar ik zit bijvoorbeeld te overwegen om weer met middelen door het leven te gaan.
Ga ik hiermee bewust een (toekomstige) verslaving aan of werkt dat niet zo?
Dat is ook zo ik denk overal te makkelijk over anders zou je zoiets niet doen denk ik.Zeker weten alleen hierbij geld een gezegd, be carefull what you wish for.
Tuurlijk kan je bewust een verslaving aangaan door iets te gebruiken waarvan je eigenlijk al de risico's weet diep van binnen maar toch ervoor kiest om het te doen alleen beseft men zich dan eigenlijk pas veel te laat hoe heftig de gevolgen eigenlijk wel niet zijn en blijkt het 10x zo erg te zijn als je je voorstelde.
Kortom : je gaat hem bewust aan en denkt er te makkelijk over en decenia later lig je in je bed te huilen vanwege de domme keuze die je toen hebt gemaakt
Als je het allemaal gezien hebt zou je beter moeten weten dan wat je nu zegt. Je moet die shit echt niet onderschatten.Dat is ook zo ik denk overal te makkelijk over anders zou je zoiets niet doen denk ik.
Maar ik weet wel waarom! Ik heb het allemaal al wel gezien en ik verwacht niet zoveel problemen! jij gaat er al vanuit dat het een fout is en dat je spijt krijgt! maar ik durf zoiets makkelijk joh komt wel goed!! echt !!
Hou je rekening met harmreductie?Dat is ook zo ik denk overal te makkelijk over anders zou je zoiets niet doen denk ik.
Maar ik weet wel waarom! Ik heb het allemaal al wel gezien en ik verwacht niet zoveel problemen! jij gaat er al vanuit dat het een fout is en dat je spijt krijgt! maar ik durf zoiets makkelijk joh komt wel goed!! echt !!
ik ben ook heroine verslaaf geweest maar mijn duivel was coke roken! ben ervan af nuAls je het allemaal gezien hebt zou je beter moeten weten dan wat je nu zegt. Je moet die shit echt niet onderschatten.
Ik weet hoe het is om een heftige morfine/heroïne verslaving te hebben en een benzodiazepines verslaving te hebben en om daar vanaf te komen dat is echt serieuze shit. De gevaarlijkste drug om van te detoxen blijft alcohol maar dat maakt niet uit je wilt het allemaal niet mee maken. Maar ook mentaal zijn alle middelen geen pretje om vanaf te komen.
Een hoop mensen weten dat ik verslaafd ben en meestal weten ze niet eens waar aan en dan kan ik vaak wel een leuk praatje erover houden als hun drugs recreatief gebruiken en dan verhalen vertellen over festivals wat ze gedaan hebben en gebruikt hebben en dat zijn dan leuke gesprekken maar een hoop van die mensen kennen ook wel iemand die ervan helemaal naar de kloten is gegaan en dat zijn minder leuke onderwerpen.
Een goeie maat van mij is ook in het "gekkenhuis" beland en het doet me pijn om te zien wat van hem geworden is. Ik denk dan terug hoe we als pubers waren en rebels door het leven gingen en lol trapte. We waren "cool" maar nu ben je verslaafd en ben je de bad guy en wijzen ze naar jou als bij een aanklacht
het is dat je het zegt johHou je rekening met harmreductie?
ik vind alcohol wel heel makkelijk om te controleren hoor ik weet al hoe dit is.. ik heb het meegemaaktAls je het allemaal gezien hebt zou je beter moeten weten dan wat je nu zegt. Je moet die shit echt niet onderschatten.
Ik weet hoe het is om een heftige morfine/heroïne verslaving te hebben en een benzodiazepines verslaving te hebben en om daar vanaf te komen dat is echt serieuze shit. De gevaarlijkste drug om van te detoxen blijft alcohol maar dat maakt niet uit je wilt het allemaal niet mee maken. Maar ook mentaal zijn alle middelen geen pretje om vanaf te komen.
Een hoop mensen weten dat ik verslaafd ben en meestal weten ze niet eens waar aan en dan kan ik vaak wel een leuk praatje erover houden als hun drugs recreatief gebruiken en dan verhalen vertellen over festivals wat ze gedaan hebben en gebruikt hebben en dat zijn dan leuke gesprekken maar een hoop van die mensen kennen ook wel iemand die ervan helemaal naar de kloten is gegaan en dat zijn minder leuke onderwerpen.
Een goeie maat van mij is ook in het "gekkenhuis" beland en het doet me pijn om te zien wat van hem geworden is. Ik denk dan terug hoe we als pubers waren en rebels door het leven gingen en lol trapte. We waren "cool" maar nu ben je verslaafd en ben je de bad guy en wijzen ze naar jou als bij een aanklacht
Ik geloof ook dat jij dat zo ervaart maar je praat erover alsof het koek en ei is terwijl een hoop mensen echt vechten om er vanaf te komen en dan komt zo'n bericht best wel disrespectvol over vind ik, zeg niet dat je het zo bedoeld maar zo komt dat wel over. Maargoed doe je ding leef je leven en het beste Santanaik ben ook heroine verslaaf geweest maar mijn duivel was coke roken! ben ervan af nu
Ik weet toch best wat ik doe! komt wel goed! echt!
Ik ervaar een verslaving als niet zo heftig geloof ik maar dat kun jij niet echt inschatten denk ik
Lichamelijke afhankelijkheid duurt bij alcohol veel langer dan opiaten of benzo's maar gesproken over full blown alcoholics is alcohol de meest dodelijke drug om vanaf te komen.ik vind alcohol wel heel makkelijk om te controleren hoor ik weet al hoe dit is.. ik heb het meegemaakt
ik bedoel het goed! heb erover nagedacht en ik vind het niet zo respectloos eigenlijk! Ik vind eigenlijk dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn en als ik even niet serieus ben is het logisch dat ik ook zo overkom toch! Ik bedoel er verder niks mee ik heb respect voor iedereen! ik snap alleen niet hoe iemand het kwetsend kan vinden! Relax er is niks aan de hand!Ik geloof ook dat jij dat zo ervaart maar je praat erover alsof het koek en ei is terwijl een hoop mensen echt vechten om er vanaf te komen en dan komt zo'n bericht best wel disrespectvol over vind ik, zeg niet dat je het zo bedoeld maar zo komt dat wel over. Maargoed doe je ding leef je leven en het beste Santana
Het komt erop neer dat ik zoiets toch niet doe! zomaar! nee dankje dat is onverstandigIk heb iemand in een kliniek leren kennen, hele aardige vent. Maar in ze eerste week was ie totaal onaanspreekbaar. Op dag 1 lag hij op de grond te spartelen terwijl hij al meerdere spuitjes valium had gekregen. Is toen ook 2 dagen naar het ziekenhuis gebracht met een ambulance. Dronk al 10 jaar lang 1 tot 2 liter vodka per dag. Had overal ontstekingen in ze lichaam. Liep weken lang met krukken. Na een week bleek het echt een top kerel te zijn en spreek hem nu nog af en toe.
Ik heb toen ook een alcoholist leren kennen die zo geel zag als de zon. Is ook naar het ziekenhuis gebracht bleek ook een tumor of iets te hebben ergens bij ze lever en is na een paar maanden dood gegaan. Hij bracht ze laatste maand thuis door. Hij heeft in die maand dagelijks nog gedronken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."