#1
Oh dat kan zeker wel hoor. Ik heb zoiets gedaan met A-PiHP. "Ik zou drie weken later toch voorgoed stoppen" dus de risico's konden me niet zoveel schelen.
Tja wie mijn posts een beetje volgt, weet hoe dat is afgelopen.
Ik vraag me af, waarom ben je ooit gestopt? Daar had je vast je redenen voor. Zijn die nu naar de achtergrond verdwenen? Of niet meer relevant?
Wat zijn je beweegredenen om weer terug te gaan naar gebruik?
Zelf geloof ik ook niet meer zo in het 'een verslaving'. Ik zie het meer als 'verslaving'. Een ziekte met middelen misbruik als een van de symptomen. Welk middel dat dan is, maakt niet zoveel uit.
Het enige wat echt nog verschil maakt is fysieke afhankelijkheid. Maar de ziekte (en vaak het bijbehorende gedrag) lijkt allemaal erg veel op elkaar imo.
Tja wie mijn posts een beetje volgt, weet hoe dat is afgelopen.
Ik vraag me af, waarom ben je ooit gestopt? Daar had je vast je redenen voor. Zijn die nu naar de achtergrond verdwenen? Of niet meer relevant?
Wat zijn je beweegredenen om weer terug te gaan naar gebruik?
Zelf geloof ik ook niet meer zo in het 'een verslaving'. Ik zie het meer als 'verslaving'. Een ziekte met middelen misbruik als een van de symptomen. Welk middel dat dan is, maakt niet zoveel uit.
Het enige wat echt nog verschil maakt is fysieke afhankelijkheid. Maar de ziekte (en vaak het bijbehorende gedrag) lijkt allemaal erg veel op elkaar imo.