#1
Nee. Voor de smaak zou ik het zo opsteken bij wijze van. ( Al proef ik niks al 5 maanden) Maar ik ben er gewoon klaar mee. Hoeveel dingen ik heb laten varen door in mijn eentje jointjes te roken eenzaam in mijn kamer en ik voelde me de koning ermee. Lekker niks doen heel de dag, en dikke wiet soorten roken met muziek op.Terugvallen is niet erg maar heb je nooit het gevoel dat de joint niet meer smaakt?
Terwijl ik veel leuke dingen had kunnen doen van dat geld of gespaard zou hebben.
Waar ik het meest last van had was dat ik er iedere dag mee bezig was wat ik die dag zou halen. Of niet blowen en uit eindelijk op laatste moment toch nog even wiet halen. Het nam mij over en werd daar erg ongelukkig van en voelde me machteloos.
Het is klaar. Ik zou het alleen sporadisch doen zoals tijdens vakantie ( nooit echt vakantie gehad )
Ik wil dit niet meer. Ik ben er echt klaar mee. Fuck wiet en al die shit. Ik werd ook niet meer stoned, als ik 3gr had gerookt dacht ik altijd van, was dit die 40€ waard? Nee was vaak het antwoord. Maar één dag later deed ik precies hetzelfde weer.