Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo misschien een domme vraag maar ik ben al jaren gestopt met hash. Nu heb ik al een lange tijd heel veel last van een vastzittende spier dit is chronisch en zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met cbd wiet/hash. Mag ik hier gewoon mee een auto besturen?"
"Bedankt voor de reactie er zit minder dan 0,2 % thc in dat is dus niet genoeg om aan te tonen in je lichaam en je rijgedrag te beïnvloeden volgens verschillende bronnen. In CBD olie zit ook zo een percentage dat is een maximale marge wat erin mag zitten. Ik ga mij verder verdiepen in CBD en de wet. Want ik wil niet "stoned" rijden maar stoned wordt je er toch niet van. Maar ik wil wel gewoon veilig kunnen rijden en wat volgens de wet ook mag, dat is het belangrijkste."
"*update* na ong 2 weken cbd gebruikt te hebben voel ik mij al zoveel beter. Doktoren die maar pijnstillers bleven voorschrijven terwijl dit het eerste is wat mij tot nu toe geholpen heeft. 3 a 4 jaar elke dag in een hel geleefd kwa pijn en door toeval dit middel ontdekt..."
"Joint gerookt met het laatste dus niet rookbare papier van de lange vloei omdat ik perse wou roken. Het tapijt afzoeken voor kruimels coke/hash was mijn expertise."
"Drink al 6 jaar niet meer. Ik ben er niet tegen maar hoe ik mij moet verklaren waarom ik niet drink. Mensen die raar opkijken als ik gewoon liever fris drink en helder wil blijven ook de volgende dag. Ik hoef mij toch ook niet te verklaren waarom ik geen drugs gebruik bijv."
"Probeer eens CBD hielp mij enorm om rustig te blijven. En melatonine tabletten gewoon van je drogist."
"FredKroket zei: Ik zou oppassen met melatonine, het is niet goed voor je natuurlijke slaappatroon om dat op reguliere basis te nemen. Klik om te vergroten... Okee dokter, Je moet niks dagelijks gebruiken het gaat om de ergste afkickverschijnselen verzachten en daarna gewoon stoppen."
"My hielpen slaaptabletten van de kruidvat maar wiet is echt vooral mentaal een verslaving. Voor de rest elke keer als ik zin had in een joint heb ik mij een lekker drankje (alcohol vrij te verstaan) gepakt. Wiet viel wel mee het is even paar dagen doorzetten. Probeer anders eens een joint voor de helft te roken en dan langzaam tot dat je er geen zin meer in hebt."
"Jammer dat het je zo moeilijk valt. Na 10 jaar blowen heb totaal geen last gehad van het stoppen. Maar iedereen is anders. (1 jaar clean nu) Het helpt als je er over praat maar mij heeft het vooral geholpen om er niet te vaak over te praten zodat ik het gewoon was vergeten. Probeer lekker te eten en zoek je misschien een nieuw hobby. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Terugvallen is niet erg maar heb je nooit het gevoel dat de joint niet meer smaakt? Hou vast aan dat gevoel.."
"Die stap om het niet te halen als het op is, is groot en best eng. Vooral het gevoel en nu, zonder blowen is saai. Maar zoals je zegt je voelt er eigenlijk niks meer van dan is dat al een goed teken. Zo begon het bij mij ook nu is het echt de knoop doorhakken. Haal een dag eens niet je zult je kut voelen maar het fijne aan wiet is dat de cravings snel overgaan. Succes met je Journey je kunt het!"