Je doet je nickname een eer aan! Goed bezig!
Heel veel herkenning in het “ mooie weer verhaal “ Ik ben nu zelf rond de 10,5 maand clean, en krijg toch wel vaker zo’n gedachten van “ nu heb ik er wel zin in “
achja, het is ook de eerste zomer nuchter sinds jaren, dus het mag ook om zulke gedachtes te hebben. Zolang er maar niet naar gehandeld word 😁
Haha ja die nick heb ik al een poos geleden aangemaakt bij eerdere niet succesvolle stoppogingen.
Ik vind het nu nog te vroeg, maar als ik 6mnd clean ben ga ik hem veranderen in Life is Great, is dan passender hehe😋
Ja idd is ook zo, het is gewoon een gewoonte om met dat lekkere weer met even extra te genieten met een jointje. Het is de gewoonte die weg moet, en wat je zegt, volgende zomer moet dat gevoel al een stuk minder zijn.
Lekker bezig! 💪
Klinkt alsof sporten toch een bepaalde ontlading geeft aan je emoties of spanningen die (onbewust) zijn opgebouwd!
Zeker! Sport geeft mij echt een heel voldaan gevoel en daarna ben ik echt ontspannen.
Qua emoties, ik heb geen weggedrukt trauma's of wat dan ook, dus dat hoef ik gelukkig niet te onderdrukken. Voornamelijk verveling en specifieke momenten maakt dat ik zin heb om te gebruiken. En ik merk dat als ik sport dat ik mijn geest scherp kan houden en mijzelf een voldaan gevoel kan geven. Na een goede sportsessie krijg ik ook een soort van beloningsgevoel, wat ik anders met drugs had.
Daarnaast begint al die inspanning in de sportschool nu echt wel zichtbaar te worden, wat dan ook weer ontzettend motiveert😅💪