#1
Damn, ik ook viel me vannacht op.. heb in mijn droom een aantal bergen 3-MMC gesnoven. Inclusief het bijkomende, super realistische 'neusgevoel'..Bij mij na een maand. Vaak in het weekend. Droom er ook weer vaak over.. klotezooi
Damn, ik ook viel me vannacht op.. heb in mijn droom een aantal bergen 3-MMC gesnoven. Inclusief het bijkomende, super realistische 'neusgevoel'..Bij mij na een maand. Vaak in het weekend. Droom er ook weer vaak over.. klotezooi
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."