#1
Goed bezig, en knap dat je dieper wilt gaan. Ben je ook van plan om die inzichten met iemand te delen? Samen kom je namelijk verder. In het begin van mijn herstel kon ik echt niet inzien wat voor mij nou de gedachtengangen waren die tot gebruik leidden. Voor mij hielp het dan om naar aanwijsbare dingen te kijken, bijv. ga ik op zoek naar restjes drugs en word ik onrustig, dan ga ik de verkeerde kant op. En dat gebeurde vaan op mijn vrije woensdagmiddag, maar ik zag de link met werk nog steeds niet, maar daar gebeurde zo veel. Ik snap niet dat ik het toen niet zag, maar toch was dat heel lastig. Mocht het dus niet lukken om die inkijk in je hoofd meteen te krijgen, kijk dan eerst eens naar je gedrag. Dan ga je steeds een stapje eerder opmerken wat er gebeurt, en kom je uiteindelijk wel bij iets concreets uit.Bedankt voor al je reacties, die ik nu pas lees, maar enorm apprecieer āŗļø momenteel lukt het me, ik ga af en toe uit met alcohol maar zeg al een maand nee tegen al de rest. Heb nu als doel 4 maanden ingesteld⦠en gisteren was maand 1 voorbij. Ik ga zoals je zei ook nog wat meer reflecteren: opschrijven waarom ik dit doe, wat ik kan doen in bepaalde situaties, ⦠zeker in mijn gsm zodat ik het altijd bij de hand heb. Nogmaals; bedankt!!
Hou vol en houd ons op de hoogte