Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta verslaving

Keta verslaving

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey man, wat goed en eerlijk dat je je huidige situatie weer deelt. Het delen betekent diep van binnen dat je verandering wilt, maar wellicht nog niet weet hoe. Zoals Dupont aangeeft, de stap naar de huisarts is nu wel de enige juiste. En dan niet om slaapmedicatie op te vragen, maar een doorverwijzing naar de verslavingszorg. Je geeft nu ook aan dat je 3mmc nuttigt om de dag door te komen op werk. Je pleegt nu dubbel roofbouw op jezelf. De anti-depressieve werking van keta gecombineerd met de dopamine en serotonine release van 3mmc zorgen ervoor dat je nagenoeg niet meer bij je ware gevoelens komt en daarmee dus ook niet meer met jezelf in contact staat. Schaam je niet en vraag om hulp zodat je uit die vicieuze cirkel kunt komen en met je positieve en negatieve gevoelens aan de slag kunt. Op dit moment zit ik ook al een aantal maanden in ambulante behandeling. En hoe moeilijk die eerste stap ook is, het is de beste stap die ik in m'n leven heb ondernomen. Jij kunt het ook!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mckomerrr zei:
hey forum lezers eventjes een update over me verslaving...... Het is me gelukt om 2 maande clean te blijven na een heerlijke vakantie van 2 weken te hebben gepakt naar de zon zonder enige trigger om drugs te gebruiken puur en alleen rust en focus op mezelf....

Helaas is het weer mis gegaan.... gebruik nu niet elke dag maar wel bijna elke dag... heb me leven eigenlijk weer helemaal opgebouwd in die 2 maanden na me vakantie en alles liep zo goed totaal geen cravings of iets totdat ik weer op een festival in aanraking kwam met keta.... en ik ben gelijk teruggevallen in bijna dagelijks gebruik soms hou ik mezelf onder controle maar zodra ik maar 1 lijn/punt pak is het gelijk klaar elke keer die gedachten weer: Dit is de laatste Gram daarna stop ik.... 30gram later: Nu echt de laatste gram.....
heb ook meerdere keren me vooraden door de wc heen gespoeld maar ging toch weer nieuwe halen..... Ik probeer het elke dag weer maar soms lukt het me gewoon niet terwijl het in die 2 maande dat ik voledig clean was het zo simpel leek alles ging zo goed..... Ik weet dat een verslaving ups en downs heeft maar hoe ga je met zo'n ontzettende tegenslag om?

(gebruik nu 4-5dagen per week 1G per dag)

(gebruik ook om me werk niet te verkloten na een nacht keta te hebben gebruikt vaker een halve gram 3mmc om de dag door te komen)
Klik om te vergroten...

Zou je graag willen stoppen met gebruiken?

Wat heb je daarvoor over?
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
De verschijnselen die je aangeeft, duiden iig op een urineweginfectie.
Je zou voor de zekerheid een beetje urine bij de huisarts kunnen inleveren, ter controle op leukocyten.
Dan weet je zeker dat het om of een blaasontsteking gaat, of een keta bijwerking.
Altijd goed om zeker te weten, nietwaar....
Klik om te vergroten...
Ben al naar de dokter geweest hun dachten ook een urineweginfectie heb hiervoor antibiotica gekregen…
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
De reden dat ik daaraan dacht is wel het feit dat er al zo snel die verschijnselen optraden.
Heeft er de huisarts ook naar de urine gekeken, is die onderzocht op een bacteriële infectie?
Maar je voelt jezelf al veel beter zei je, dat telt!
Ennehhh. Even geen keta gebruiken natuurlijk maar dat wist je al....
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mckomerrr zei:
Ben al naar de dokter geweest hun dachten ook een urineweginfectie heb hiervoor antibiotica gekregen…
Klik om te vergroten...
Ben je wel eerlijk geweest dat het om Ket ging? Die antibiotica gaat niets voor je doen.
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
En een maand stoppen met keta.
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook heel belangrijk

Probiotica gebruiken​

S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eburoon zuiden van kempen zei:
En een maand stoppen met keta.
Klik om te vergroten...
Langer. Liefst niet meer. Volgende keer dat je gebruikt ga je het direct weer voelen…
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#9
9/10 keer zoals @Spyro zegt heeft die antibiotica geen effect. Simpelweg omdat je soortgelijke klachten van een blaas/urineweg ontsteking hebt. Als je achterwege laat dat het door keta komt schiet je vrij weinig op.
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb aangegeven dat ik dagelijks Ketamine heb gebruikt voor een maand lang maar heb alsnog de antibiotica voorgeschreven gekregen…
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mckomerrr zei:
Ik heb aangegeven dat ik dagelijks Ketamine heb gebruikt voor een maand lang maar heb alsnog de antibiotica voorgeschreven gekregen…
Klik om te vergroten...
Komt denk ik omdat ze er zo weinig over weten nog. (Veel artsen)
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat is het toch heerlijk om nuchter te zijn Pff dit had ik echt effe nodig ipv de hele dag als een waas door het leven gaan alleen die pijn is minder helaas kan niet wachten tot het weg is en me leven weer helemaal kan oppakken
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mckomerrr zei:
Wat is het toch heerlijk om nuchter te zijn Pff dit had ik echt effe nodig ipv de hele dag als een waas door het leven gaan alleen die pijn is minder helaas kan niet wachten tot het weg is en me leven weer helemaal kan oppakken
Klik om te vergroten...
Bij de Holland en Barret verkopen ze Aloë Vera sap, ook met cranberry erbij in.
Aloe Vera is zeer verzachtend voor waar het overal langskomt en ook helpend bij urineweg infecties.
Vol antioxidanten en goed voor je weerstand. Ze hebben de flessen vaak in de aanbieding. (kan je ook on-line bestellen)

Veel beterschap!
🍀
Je lichaam zegt duidelijk nee tegen dit goedje, ik hoop jij vanaf nu ook. 🙏🏻
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kan ik morgen mdma gebruiken nu ik die antibiotica kuur heb? Heb een feestje namelijk
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Is het verstandig is de betere vraag denk ik.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mckomerrr zei:
Kan ik morgen mdma gebruiken nu ik die antibiotica kuur heb? Heb een feestje namelijk
Klik om te vergroten...
Kans op een slecht werkende antibioticakuur door overbelasting van de lever. Alles kan, maar ik zou het niet doen.
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vandaag toch weer keta gebruikt na 8 dagen nuchter te zijn had het liggen en voelde de drang toch om een lijntje te pakken…. Here we go again
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mckomerrr zei:
Vandaag toch weer keta gebruikt na 8 dagen nuchter te zijn had het liggen en voelde de drang toch om een lijntje te pakken…. Here we go again
Klik om te vergroten...
Geen probleem. Je kan straks gewoon weer verder gaan met stoppen.

Probeer het te zien als leermoment. Kennelijk kun je beter geen ketamine hebben liggen als je wil stoppen. Dat betekent dus ook dat je de ketamine die je misschien nog hebt zult moeten weggooien voordat je succesvol kunt stoppen.
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zieke terugval gehad…. Ik merk gelijk weer de blaasproblemen/krampen. Vdg Ong 1.5gr gesnoven… pff wist niet dat het zo. Snel kon gaan
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mckomerrr zei:
Zieke terugval gehad…. Ik merk gelijk weer de blaasproblemen/krampen. Vdg Ong 1.5gr gesnoven… pff wist niet dat het zo. Snel kon gaan
Klik om te vergroten...

Noot:
Je ziet het en ervaart het nu zelf....het is een lelijk stofje, die keta!
Gooi weg wat je nog hebt liggen en probeer om geen nieuwe keta meer aan te schaffen.
Je vernietigt jezelf!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."