Zieke terugval gehad…. Ik merk gelijk weer de blaasproblemen/krampen. Vdg Ong 1.5gr gesnoven… pff wist niet dat het zo. Snel kon gaan
dit is iets waar ik bij mezelf ook bang voor ben, wat ik voor stappen heb gezet is:
1. alles weg gooien
2. dealer vertellen niks meer aan mij te verkope
3. moment van zucht bel ik iemand om me eraan te herinnere dat dit alleen zelfdestructief is (ondanks hoeveel plezier je ermee hebt)
4. frustratie sporten als ik zucht heb werkt voor mij ook heel goed. een boksbal om tegen aan te slaan maakt mijn hoofd even leeg en doet me helder nadenken
5. genoeg water drinken, groente eten/antioxidanten nemen en uitrusten
6. maak het onderwerp bespreekbaar (met je ouders/huisgenoten/naasten en dergelijke)
dit kan ook flink de verkeerde kant opschieten, mijn familie is nogal Christelijk dus dit was nogal een strijd het bespreekbaar te maken en houden.
hoop dat je hier iets aan hebt en dat je het vol kan houde! verslaving is een bitch, maar wij ook. jij kan dit wel.
over het bloed plassen.
KET is nou eenmaal slecht voor de urineleider vanaf de nieren naar de blaas (urether), de blaas zelf en de urineleider naar buiten (urethra). het lichaam is enorm goed in het herstellen van zichzelf. mocht je na langdurig stoppen nogsteeds (lichtelijk) bloed plassen is dit, zoals
@Spyro al aangaf, misschien wel handig.
Heb een heel blaas traject in het ziekenhuis gehad door een jarenlange Ket verslaving. Mijn blaas is weer helemaal geheeld