Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta verslaving

Keta verslaving

44 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey man, wat goed en eerlijk dat je je huidige situatie weer deelt. Het delen betekent diep van binnen dat je verandering wilt, maar wellicht nog niet weet hoe. Zoals Dupont aangeeft, de stap naar de huisarts is nu wel de enige juiste. En dan niet om slaapmedicatie op te vragen, maar een doorverwijzing naar de verslavingszorg. Je geeft nu ook aan dat je 3mmc nuttigt om de dag door te komen op werk. Je pleegt nu dubbel roofbouw op jezelf. De anti-depressieve werking van keta gecombineerd met de dopamine en serotonine release van 3mmc zorgen ervoor dat je nagenoeg niet meer bij je ware gevoelens komt en daarmee dus ook niet meer met jezelf in contact staat. Schaam je niet en vraag om hulp zodat je uit die vicieuze cirkel kunt komen en met je positieve en negatieve gevoelens aan de slag kunt. Op dit moment zit ik ook al een aantal maanden in ambulante behandeling. En hoe moeilijk die eerste stap ook is, het is de beste stap die ik in m'n leven heb ondernomen. Jij kunt het ook!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mckomerrr zei:
hey forum lezers eventjes een update over me verslaving...... Het is me gelukt om 2 maande clean te blijven na een heerlijke vakantie van 2 weken te hebben gepakt naar de zon zonder enige trigger om drugs te gebruiken puur en alleen rust en focus op mezelf....

Helaas is het weer mis gegaan.... gebruik nu niet elke dag maar wel bijna elke dag... heb me leven eigenlijk weer helemaal opgebouwd in die 2 maanden na me vakantie en alles liep zo goed totaal geen cravings of iets totdat ik weer op een festival in aanraking kwam met keta.... en ik ben gelijk teruggevallen in bijna dagelijks gebruik soms hou ik mezelf onder controle maar zodra ik maar 1 lijn/punt pak is het gelijk klaar elke keer die gedachten weer: Dit is de laatste Gram daarna stop ik.... 30gram later: Nu echt de laatste gram.....
heb ook meerdere keren me vooraden door de wc heen gespoeld maar ging toch weer nieuwe halen..... Ik probeer het elke dag weer maar soms lukt het me gewoon niet terwijl het in die 2 maande dat ik voledig clean was het zo simpel leek alles ging zo goed..... Ik weet dat een verslaving ups en downs heeft maar hoe ga je met zo'n ontzettende tegenslag om?

(gebruik nu 4-5dagen per week 1G per dag)

(gebruik ook om me werk niet te verkloten na een nacht keta te hebben gebruikt vaker een halve gram 3mmc om de dag door te komen)
Klik om te vergroten...

Zou je graag willen stoppen met gebruiken?

Wat heb je daarvoor over?
E
EburoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pijn door ketamine verslaving, buikkrampen, urinebuis of nierpijn .
Gebruik buscopan zonder voorschrift bij de apotheek.
Wat ook help u cran en uridyn met cranberry en groene thee extract.
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey allereerst ik ben een jongen van 19 jaar en gebruik eigenlijk pas sinds kort ketamine maar dit is erg uit de hand gelopen ben nu 1.5dag clean ik heb ongeveer 4 weken dagelijks gebruikt 0.5g-1g per dag met soms uitschietsers van 2g Max hier heb ik soms is wat maagkrampen gehad maar verder niks om me zorgen om te maken maar sinds 5 dagen geleden heb ik ineens een enorme pijn in me urinebuis niet in me blaas maar echt in me urinebuis en heb ik ook 2 keer bloed geplast wat een beetje slijmerig was ik ben toen direct gestopt met keta maar heb na 1 dag toch weer wat keta gesnoven Ong 0.3Gr 2 dagen oprij. Maar de pijn bleef aanhouden nu ben ik 1.5dag nuchter en ik blijf volhouden want ik wil er echt vanaf…. Als ik andere topics lees zie ik dat ik volgensmij nog redelijk optijd erbij ben en hopelijk hersteld het zijn er nog mensen die mij kunnen helpen met de pijn te verzachten en eventueel tips hebben wil er echt vanaf is echt een brandend gevoel in me hele urinebuis hopelijk kom ik er vanaf
H
HandhavingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hoop dat je het volhoudt want de gevolgen kunnen heel ernstig zijn.
Geen medisch advies maar als het binnen een paar dagen iets beter wordt zou ik gewoon afwachten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."