Ja toch! En bedankt , waardeer het dat je dat ook nog even beaamt!
Wil het liefste de wortels van de problemen pakken ipv de onkruid die daar uit groeit haha.
W.b.t woonruimte gaat morgen doorgezet worden kan nog 1 nachtje met een bon verzilveren morgen. Gelukkig!!
Ga zo de telefoon wegleggen want creëer anders geen rust voor het slapen.
Maar , wow ey ik was die hulp even vergeten in dat bos vol bramenstruiken. Kan door de doorns net 2cm vooruitkomen
![:tongueout:]()
.
Gelukkig hebben we een maatschappelijk werker ingeschakeld en hebben we een redelijke band
![:)]()
morgen ga ik haar even berichten , eyeopener torchic is on fire!^^
Verder heb ik ipv het belletje naar GGZ > Raphaël Stichting morgen, daarnet alvast een email klaar gemaakt om zo te versturen omdat ik weet dat hef nogal snel en choatisch kan gaan in zo telefoon gesprek.(Te veel info te korte tijd , voor mij dan haha)
Dat deel ik hier liever niet wegens privacy.
Ben je thuis in deze situatie wegens je betrokkenheid binnen dit onderwerp
![:)]()
?
Voelt alsof je de enigste bent op moment van gebeurtenis :'). Maar voelt nu allemaal al een stuk lichter.
DonkeyGonz